האם בדיקת קורונה בנתב"ג הכרחית לפני טיסה לחו"ל?

בדיקות משומשות

תוכן עניינים

מגפת הקורונה שינתה את העולם כולו והשפיעה על ענף התיירות הבינלאומי.

כיום, כל מדינה המכניסה אליה תיירים זרים ואליה אתם מורשים לטוס, תהיה מדינה עם מדיניות משתנה משל עצמה, הקובעת את כללי כניסת התיירים הזרים אליה.

אז האם בדיקת קורונה בנתב"ג הכרחית לפני הטיסה לחו"ל והיכן תקבלו את המידע האמין ביותר?

 

למה לבצע בדיקת קורונה בנתב"ג?

בדיקת קורונה נתבג היא בדיקת PCR והיא הבדיקה האמינה ביותר שיש בשוק בדיקות הקורונה. הבדיקות נלקחות על ידי דוגמים מקצועיים ומועברות למעבדות פרטיות בהן עובדי מעבדה מהטובים שיש בתחום. העבודה המקצועית הנעשית בנמל התעופה מאפשרת לכם להיות רגועים ולדעת שקיבלתם את הבדיקות עם רמת האמינות הגבוהה שיש. כמו כן, היות ומדובר בבדיקות הנדגמות במעבדות פרטיות, תוכלו לקבל את התוצאות בתוך 4 עד 14 שעות בלבד, במקום לחכות ימים שלמים במקומות אחרים. הבדיקות מבוצעות בנמל התעופה שהוא אזור נוח מאוד להגעה מכל מקום בארץ. כך שגם אם שכחתם לבצע בדיקה לפני הטיסה, תוכלו להקדים לנמל התעופה ולבצע את הבדיקה מבעוד מועד, וכך לחסוך לכם נסיעה נוספת ובזבוז זמן.

תוצאות הבדיקה יתקבלו בשפה האנגלית, עם שמכם כפי שמופיע בדרכון ומספר דרכון. הבדיקות מתקבלות בכל המדינות בעולם אשר מכניסות תיירים זרים, וזאת בזכות רמת האמינות הגבוהה שלכם. אין לכם מה לחשוש בנוגע להאם יש לכם תו ירוק או התחסנתם, הבדיקות יתקבלו בכל מקרה וללא קשר לכמות החיסונים שקיבלתם.

 

מה מדיניות הכניסה לכל מדינה?

טיסה לחול בזמן קורונה יכולה להיות מורכבת בעיקר בגלל המדיניות המשתנה של כל מדינה. מדינות רבות מקבלות את התו הירוק הישראלי ולא ידרשו מישראלים מחוסנים או מחלימים (בעלי תו ירוק בתוקף) לבצע בידוד, אך כן ידרשו לראות תוצאות בדיקת קורונה שלילית בטרם העלייה למטוס. את מדיניות הכניסה יאכפו לרוב דיילי הקרקע בטרם העלייה למטוס ויבקשו לראות את המסמכים והאישורים הנדרשים. במידה ולא יהיה לכם את המסמכים הנדרשים, לא יונפקו לכם כרטיסי הטיסה. על כן, מומלץ לבדוק את דרישות הכניסה ולהיערך מראש ככל הניתן עם כלל האישורים הנדרשים.

 

איך אפשר לבדוק את המדיניות של כל מדינה?

הנחיות הקורונה משתנות בצורה תכופה ומאוד קשה לעקוב אחר המדיניות של כל מדינה. על מנת שלא תסתבכו, מומלץ לבדוק באתר משרד הבריאות של המדינה אליה אתם טסים, אתר השגרירות של המדינה בארץ או אף להתקשר לשגרירות המדינה בארץ. כמו כן, קיימות קבוצות רבות ברשתות החברתיות וכן אתרים ובהם עדכונים משתנים לגבי מדיניות הכניסה למדינות אליהם אתם טסים. לרוב המידע המופיע יהיה אמין ומעודכן אך כדאי לוודא זאת. מומלץ גם לבדוק את המלצות ומדיניות משרד הבריאות בארץ לגבי המדינה אליה אתם מתוכננים לטוס, ולוודא כי הדבר אפשרי.

בדיקה רפואית

 

 

בדיקות משומשות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו