לא רוצים לוותר על חופשה מפנקת? כך תוזילו עלויות

חופשה מפנקת

תוכן עניינים

המחיר של טיסה לחו"ל הוא דבר גמיש, וגם אם יש לכם מגבלות כלכליות, זה לא אומר שאתם צריכים לוותר על טיסה. תכנון נכון יחד עם מספר פעולות שתעשו לפני הטיסה יעזרו לכם להנות מטיול מפנק בלי לקרוע את הכיס. 

 

השוו מחירים בין ביטוחי בריאות

בכל טיסה לחו"ל, ביטוח נסיעות הוא הדבר הראשון שאנחנו עושים אחרי שהזמנו את הטיסה. הביטוח הזה נועד לכסות הוצאות בגין טיפול רפואי, אובדן ציוד ועוד כמה מקרים שבהם לא הכל התרחש כפי שציפינו. הביטוח הזה יכול להפוך להוצאה כבדה בטיול שלכם, וכדי שזה לא יקרה ההמלצה שלנו היא ללכת על פספורט קארד – PassportCard.

הביטוח של פספורט קארד לא רק יעזור לכם לחסוך כסף על הביטוח עצמו אלא גם יעניק לכם מראש כרטיס שאיתו תוכלו לשלם עבור ההוצאות שכלולות בפוליסה. כך לא תגיעו למצב שבו היו לכם הוצאות בגין טיפול רפואי או אובדן ציוד, אבל חברת הביטוח שדרכה רכשתם את הפוליסה מסרבת להכיר בכך. לסגירת ביטוח בריאות לחו"ל התקשרו למספר של פספורט קארד טלפון מכירות.

ביטוחי בריאות

אל תטוסו בעונות העמוסות

לעונות השנה יש השפעה משמעותית על מחירים הטיסות. לכל יעד יש את העונות שבהן הוא מושך קבל רב יותר של תיירים, ואם אתם לא רוצים שהטיסה תהפוך להיות הוצאה כבדה מומלץ לא לטוס באותן עונות. פערי המחירים באים לידי ביטוי לא רק במחיר הטיסה עצמה אלא גם במחירי המלונות, האתרים וכל מה שאתם הולכים לעשות במהלך השהייה שלכם ביעד.

 

השכרת דירה ביעד

לשהייה במלון יש מספר יתרונות, כאשר המרכזי שבהם הוא היכולת שלכם לא להתעסק עם האוכל במהלך הטיסה. עם זאת, מלונות בדרך כלל יעלו לכם הרבה יותר כסף, ולכן ההמלצה שלנו היא דווקא להשכיר דירה ביעד שאליו אתם נוסעים. אם בעבר היה מדובר על פרוצדורה מסובכת, כיום יש מגוון רשתות שבהן ניתן למצוא דירה שעונה במדויק על הצרכים שלכם במחיר הרבה יותר זול ממלון.

 

התייעצו עם אנשי המקום

הטיפ האחרון שיש לנו לתת לכם קשור למידע שאתם מקבלים לפני הטיול. חיפוש קצר בגוגל יוביל אתכם למדריכים תיירים שיעניקו הסבר מפורט על כל יעד שתבחרו. למרות שכולנו רוצים לבקר באתרים החשובים בכל יעד שאליו נגיע, את החיפוש הזה מומלץ לעשות דווקא במדריכים מקומיים. המדריכים הללו מכירים את האתרים החשובים, אולם לא יובילו אתכם למלכודות תיירים סתמיות.

 

לסיכום

אם עובדים בצורה נכונה, טיסה לחו"ל לא צריכה להיות הוצאה גדולה מידי. ביטוח רפואי זול, הזמנה של טיסה סמוך למועד הטיול יחד עם וויתור על מלונות יוקרה יכולים להפוך את הטיול שלכם לכזה שלא משאיר אתכם עם חור בכיס, בלי לפגוע בחוויה העיקרית של הטיול. מומלץ גם לתזמן את העונה שבה אתם טסים, ולא לצרוך את המידע על היעד שלכם ממדריכי תיירים קלאסיים.

חופשה מפנקת

חופשה מפנקת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו