מה עדיף, שולחן איטלקי או יפני יצאנו לבדוק

כיסאות ושולחן

תוכן עניינים

בשעה טובה עברתם לביתכם החדש, פרקתם את כל הארגזים הרבים, תליתם מדפים, הצבתם ספה נוחה וכיפית בסלון והכנתם לעצמכם כוס קפה חמה

ומפנקת, רק כדי להתאכזב ולגלות שולחן הקפה הישן שלכם ממש לא בא בטוב ולא מוסיף דבר לדירתכם החדשה והיפה.

אם אתם רוצים להשקיע בשולחן חדש ולא בטוחים בסגנון השולחן שיתאים לכם, הכתבה הבאה, היא בדיוק בשבילכם.

 

הבדלי התרבות בין יפן ואיטליה ולמה זה בכלל חשוב?

כל אחד יודע שיש הבדלי תרבות משמעותיים מאוד בין היפנים לאיטלקיים. מעבר להבדלים הברורים בין מזרח ומערב, ניתן לחלק את הסגנונות לחום מול קור.

כך למשל אם נבקש מכם לתאר אופיים של האיטלקים, רובכם תדמיינו אנשים חמים ופתוחים, אשר מתבטאים בצורה חופשית ומחזיקים בתאווה בריאה לחיים. את היפנים לעומתם תתארו כאנשים מחושבים יותר, אשר לא ימהרו לשים את כל הקלפים על השולחן ממגוון רחב של סיבות.

איך כל זה קשור לשולחנות? ובכן כשם שאדם הוא תבנית נוף מולדתו, כך גם התרבות המקומית משתקפת בעיצוב. שולחנות בעיצוב איטלקי יהיו ראוותניים יותר, מלאים קימורים וסלסולים יפהפיים בהשוואה לשולחנות בעיצוב יפני, אשר הינם יפהפיים לא פחות אך מעוצבים בקווים נקיים ומדויקים.

 

יפן מול איטליה החדש מול הישן

עיצובים מודרניים בעזרת שולחנות בסגנון יפני

אומנם המסורת היפנית אינה חדשה כלל וכלל, אך ניתן לומר שיש בה מן החדש עבור הישראלי הממוצע, אשר גדל על תרבות מערבית יותר והתוודע בצורה מעמיקה יותר לגישות יפניות רק בשנים האחרונות

כמו כן, היפנים ללא ספק ניחנו ביכולת מרשימה להתחדש ולהמציא את עצמם מחדש, דבר שבא לידי ביטוי בפיתוחים טכנולוגיים או במעבר המהיר של החברה היפנית ממדינה מובסת במשבר למעצמה של ממש.

בהתאם לכך, העיצובים היפניים מתאימים מאוד לסגנון המודרני, המתאפיין במינימליזם ובשאיפה ליעילות מקסימלית. אם הבית שלכם מעוצב בסגנון מודרני ואתם נרתעים מכל רהיט שפוטנציאלית היה יכול להיות בבית של סבתא שלכם, שולחן בסגנון יפני, הוא ללא ספק הבחירה הנכונה בשבילכם.

 

קלאסיקות על זמניות בעזרת שולחנות איטלקיים

להבדיל, אם אתם אנשים רומנטיים יותר שחושבים כי למרות שמודרניות היא דבר טוב ויפה אין כל צורך בסגפנות העיצובית שמבטאים רהיטים מינימליסטים, אולי מוטב שתבחרו בשולחן מתוצרת איטלקית. שולחן מתוצרת איטלקית יכיל השקעה רבה בפרטים הקטנים, לרבות פיתוחים וקימורים וכל זאת בעץ מלא משובח.

עתה שאתם יודעים את ההבדלים העיקריים בין שולחנות מתוצרת יפן בהשוואה לשולחנות מתוצרת איטליה, יודעים את כל אותן הסיבות להבדלים ניכרים אלו ויודעים לזהות איזה סגנון ישתלב בסלון הביתי שלכם ויתאים להעדפות האישיות שלכם, כנסו לאתר הבית של עידה אשר נמצא בכתובת הבאה: https://store.ida-home.co.il

ובחרו את השולחן הבא שלכם ממגוון האפשרויות המרהיב.

 

חלל מעוצב

כיסאות ושולחן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו