צ'ק ליסט מקצועי לציוד מחנאות שחובה לקנות אם אתם ישנים בשטח

ילדה על ערסל

תוכן עניינים

אחד הדברים החשובים ביותר שצריך לעשות רגע לפני שיוצאים לטיול בשטח זה צ'ק ליסט של הציוד שחובה לקנות מראש. כן, קראתם נכון, עוד לפני איסוף הבגדים, האוהל והכפכפים, צריך להכין צ'ק ליסט מקצועי. כזה שיאפשר לכם להיות בטוחים שהשינה בשטח תעבור לכם על הצד הטוב ביותר. הישארו אתנו ותקבלו את הצ'ק ליסט שאתם צריכים לשמור ולבצע.

 

ציוד מספר 1 שאתם צריכים לקנות אם אתם ישנים בשטח – פנס

סביר להניח שממש ברגעים אלו אתם אומרים לעצמכם שאתם לא צריכים פנס כי יש לכם פנס בפלאפון. אם זה מה שאמרתם לעצמכם – תחזרו בכם ותרשמו מיד פנס ברשימת הצ'ק ליסט מהסיבות הבאות:

  • לפעמים תצטרכו לשמור בטרייה בנייד
  • יש מקומות שלא תרצו לקחת אליהם את הנייד ותעדיפו ציוד זול יותר
  • נוח לחלוק אותו עם אחרים

 

ציוד מספר 2 שאתם צריכים לקנות אם אתם ישנים בשטח  – שק שינה

אי אפשר לדבר על צ'ק ליסט של ציוד מחנאות ולא לציין את שק השינה. אם אתם מהאנשים שחושבים שלינה בשטח עם שמיכה זה מספיק, כדאי שגם כאן תחשבו שוב. שכן, אתם צריכים שק שינה שיאפשר לכם להתחמם בהתאם לטמפרטורה המשתנה בחוץ.

 

ציוד מספר 3 שאתם צריכים לקנות אם אתם ישנים בשטח – אוהל

זה לא משנה אם אתם ישנים לבד או אם עוד אנשים בשטח, זה גם לא משנה אם יש לכם שק שינה. שני הדברים הללו לא פוטרים אתכם מרכישה של אוהל. שכן,  אתם צריכים שיהיה לכם אוהל בגלל שהוא יאפשר לכם להגן על עצמכם מפני חיות. לא פעם, בשעות הלילה המאוחרות מגיעים תנים וחיות אחרות כדי לחפש אוכל. במידה ותשמרו את האוכל שלכם בתוך האוהל, יחד אתכם, תוכלו לחסוך לעצמכם עוגמת נפש ולישון טוב.

 

ציוד מספר 4 שאתם צריכים לקנות אם אתם ישנים בשטח – מזרן מתנפח

בשביל שתוכלו לישון טוב מאוד למרות שאתם בשטח, אתם צריכים שיהיה לכם מזרן מתנפח. זו הדרך היחידה לישון טוב כמעט כמו בבית. אם אתם יוצאים לשינה בשטח במקום שסמוך למאגר מים או נחל, כדאי שתדעו שהמזרן צפוי לשרת אתכם למטרת ציפה על המים. כך שבעצם, תוכלו גם לישון עליו וגם להשתזף עליו בכיף בבוקר שלמחרת.

 

ציוד מספר 5 שאתם צריכים לקנות אם אתם ישנים בשטח – ערסל

לא פעם אנשים מגלים שלינה בתוך אוהל על מזרון מתנפח אינה מתאימה להם. שכן, יש מי שישנים טוב יותר על ערסל שתלוי בין שמיים וארץ. אם אתם מהאנשים הללו, כדאי שתקנו מראש ערסל ותוכלו לעבור מהאוהל אליו לשינה עמוקה וטובה יותר.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לקבל את הצ'ק ליסט המקצועי ביותר ללינת השטח שלכם. תיהנו בטיול!

לינה בשטח

 

ילדה על ערסל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו