צ'ק ליסט לפני חופשה עם כל המשפחה

חוף

תוכן עניינים

כשמדברים על צ'ק ליסט לפני חופשה לכל המשפחה, מדברים על סימון V ענק בכל המקומות החשובים. והכי חשוב מכולם, נושא ההעדפות השונות של בני המשפחה. צריך לבנות תוכנית טיולים מוגדרת מראש שכוללת את כל מוקדי העניין הכי אהובים על בני המשפחה. איך עושים את זה?

איך בונים סופ"ש טיולים בצפון או בדרום, אולי בכלל בחו"ל – לכל המשפחה? סוף שבוע שלם שכולל את כל בני המשפחה עשוי להיות מורכב למדי. אנחנו רוצים שכולם ייהנו במידה שווה, שאף אחד לא יישאר בחוץ. והמשימה הזו הרבה יותר מאתגרת ממה שנדמה לנו לפעמים. מאחר שכל אחד מאופיין בתחביבים מסוגים שונים, צריך לעשות עבודה טובה כדי לקלוע לטעמם של כולם. והנה הטיפים בכדי לעשות זאת נכון, נתחיל עם העניין של האוכל.

 

צ'ק ליסט וסימון V במקומות שחשוב לפני החופשה

אתם מוזמנים לסמן V ענק על נושא האוכל, יש לכם שלל פתרונות בעניין הזה. יש לכם שלל סוגים של גריל גז מקצועי שניתן לקחת אתכם לטיול (בהנחה שיש לכם בלון גז או נקודת גז בהתאם). יחד עם גריל גז של חברות כמו D&S ואחרות, יש לכם גם פתרונות ניידים. תמיד אפשר לקחת אתכם איזה מנגל קלאסי ולצלות עליו את האוכל שלכם.

אם אתם פחות בעניין של לבשל ולצלות בשרים בחופשה, אתם תמיד יכולים להזמין סדנת אוכל משפחתית. ישנן סדנאות מעולות כמו סדנה להכנת שוקולד, סדנאות להכנת פיצות, גבינות, שוקולדים ועוד המון. מעבר לכך שתוכלו להכין את האוכל לעצמכם, מדובר גם באטרקציה כיפית של ממש.

 

מה עוד חוץ מאוכל?

ביגוד, חשוב מאוד. יש להתאים את סוג הביגוד של הילדים למצב מזג האויר במקום בו אתם עומדים לבקר. אם אתם נוסעים צפונה, יהיה כדאי לקחת משהו חם לילדים בלילות. אגב, ככה גם רלוונטי לגבי לילות במדבר – הם קרירים מאוד.

בביגוד נכנס גם נושא הנעליים. הנעלה היא חשובה מאוד במהלך טיול, זה מה שיאפשר לכם להנות מטיולים רגליים. ישנם מגוון מוקדי טבע יפהפיים בארץ ובחו"ל, אבל בכדי לפקוד אותם כמו שצריך, צריך לנעול נעליים איכותיות. אל תתפשרו על כאבים ברגליים בסוף יום טיולים, אין סיבה.

 

איתור אטרקציות מתאימות מראש

כדאי לאתר מראש כמה אטרקציות טובות במשך הסופ"ש. בין אם אתם מתכננים לנפוש בארץ או בחו"ל, תוכלו למצוא תמיד מגוון ענק של אטרקציות מכל הסוגים. ישנן אטרקציות אקסטרים, כמו גם אטרקציות רגועות יותר אשר מתאימות לכל בני המשפחה.

וטיפ אחרון מאיתנו, תמיד יהיה כדאי לערוך השוואת מחירים לדילים של נופש בין חברות התיירות השונות. ככה תוכלו כנראה להוזיל במידה מסוימת את עלות הנופש שלכם. בין אם הוא מתוכנן להיות בארץ או בחו"ל, זכרו לערוך מחקר שוק מקדים ולהשוות הצעות מחיר.

 

משפחה

חוף

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו