3 נופים מעלפים שלא כדאי לפספס בקוסטה ריקה

דגל

תוכן עניינים

קוסטה ריקה היא יעד נחשק על ידי הרבה מטיילים.

היא מוכרת על ידי מטיילים בעקבות שני מאפיינים מפתים; תנאי טיול נוחים ומודרניים, ונוף פראי ובתולי.

הטבע הפראי של קוסטה ריקה מוגן ושמור בקפדנות מרשימה. הקפדה זו מאפשרת הנאה מטיולים מסודרים, נוחים, ומלהיבים בנוף שלמראה העין לא הושפע כלל על ידי העולם המודרני.

אחד מהיעדים האקזוטיים המוכרים ביותר, טיול לקוסטה ריקה עם מאסטר טריפ מתאים גם לטיולים משפחתיים וגם טיולי אקסטרים להרפתקנים מנוסים.

 

3 נופים שחובה להגיע אליהם בטיול לקוסטה ריקה

  1. הר געש פואז

כשאורך לועו פרוס על פני 1.5 קילומטר, הר געש פואז מעלה עשן מלועו ומהגייזרים הרבים המשתרעים לרוחבו, שהם מהגדולים בעולם. התפרצותו הראשונה הייתה בשנת 1828 והוא עדיין פעיל.

אל אף שהר הגעש פעיל הוא מפוקח מאוד ועל כן בטוח למטיילים, בנוסף לכך הוא אחד מהרי הגעש הפעילים היחידים בעולם אליו מאופשרת הגישה כמעט עד הלוע ממש, שם ישנה לגונה מעשנת ויפיפייה.

הר געש פואז מומלץ לביקור ביום הראשון של הטיול בגלל קרבתו לבירת קוסטה ריקה, סן חוזה.

 

  1. גני לה פאז

גן עדן על פני כדור הארץ, גני לה פאז היא התגלמות הפנטזיה של כל מי שחלם לטייל בקוסטה ריקה. בפארק ישנם מגוון בעלי חיים, ממתחם פרפרים, למגוון ציפורים טרופיות, ועד קופים וטורפים מקומיים.

הפארק כולל בתוכו שרשרת מפלים בגדלים משתנים ועוצרי נשימה וממחישים את החוויה של יער גשם. זה אחד מהפארקים היחידים בקוסטה ריקה בו ניתן לראות בעלי חיים מקרוב ובאופן מבוקר, ומומלץ בחום על ידי מבקרים רבים.

 

  1. שמורת מנואל אנטוניו

מבעד ליערות העבים בשמורה ישנם החולות הלבנים של האוקיינוס השקט בשמורת מנואל אנטוניו. המפרצים המהממים של השמורה מובילים לתוך מים כחולים צלולים, ומזג האוויר הטרופי בחופים נשאר בכל עונות השנה.

ישנה נקודת תצפית המשקיפה על כל החופים ועל האוקיינוס השקט, ומלבד מלהנות מהנוף המשגע אפשר לצאת לשייט בין החופים השונים ולהתרחץ במים הנעימים ולהשתזף על החופים המטופחים כששירי ציפורי נשמעים ברחבי גן העדן הטרופי.

טיפוח ושימור הטבע בקוסטה ריקה מוקפד ביותר על ידי המדינה ועל כן נדיר למצוא נוף מוזנח. מלבד שמורות הטבע הרבות במדינה נעשים מאמצים אדירים לשמור על היופי הטבעי של החופים, יערות, וג'ונגלים, בפרט למען בעלי החיים המשגשגים שם.

לסיכום, ישנם מקומות רבים בקוסטה ריקה בהם האטרקציה המרכזית היא הנוף הטבעי, וברוב שמורות הטבע ישנן פעילויות מאורגנות ומסלולים מיוחדים על מנת לקרב את המבקרים והתיירים לטבע המפעים שקיים שם.

קוסטה ריקה היא דוגמא להצלחתה של המדינה לשמר את הטבע הקיים בה תוך פיתוח הנגישות אליו. ישנן דרכי הגעה מסודרות כמעט לכל יעד נחשק כך שכמעט כל תייר יוכל להנות מהנוף השופע מבלי להסתבך באופן ההגעה אליו.

 

טבע

דגל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו