מתי לעשות הדברה – לפני או אחרי חופשה בארץ

נמלה על עלה

תוכן עניינים

הדברה היא עניין כמעט בלתי נמנע בקיץ הישראלי של שנת 2020.

ההתחממות הגלובלית דואגת להוסיף לנו בכל קיץ עוד מעלה או שתיים לחום הישראלי הגבוה גם כך, ורבים מאיתנו מוצאים את עצמם חסרי אונים אל מול החום והלחות הגדולים.

ולא מספיק, בנוסף לשני החברים הטובים האלו מצטרף גם חבר נוסף אל המשחק – עולם המזיקים שמשתלט לכל אחד ואחת מאיתנו על הבית.

כדי להתמודד עם העניין תצטרכו להזמין שירותי הדברה, ואז נשאלת השאלה מתי לעשות הדברה – לפני או אחרי חופשה בארץ?

אז בואו נמצא את התשובה ביחד ונבין מה אתם צריכים לעשות עכשיו.

 

הדברה – לא סוף העולם

הרבה אנשים מתייחסים אל הדברה בתור משהו איום ונורא, דבר שצריך להיערך אליו ושחס וחלילה עלול לפגוע בבריאות או בהלך החיים התקין. אז זהו, שחשוב לציין כבר על ההתחלה – מדובר בטעות גדולה. בשנת 2020 קיימות לא מעט שיטות הדברה שמכילות כמות קטנה מאוד של חומרים כימים פעילים, וההדברות הן אורגניות וירוקות, ולכן הסירו כל חשש מלבכם – מדובר כאן על פעולה שגרתית מאוד לביצוע.

 

בכל אופן כדאי לתת לבית להתאוורר

למרות אותן שיטות הדברה מתקדמות, עדיין בזמן ההדברה וגם לאורך כמה השעות שאחריה מומלץ להישאר מחוץ לבית ולתת לו להתאוורר. מהסיבה הזו בדיוק, אותה גם יבהירו בפניכם אנשי המקצוע והמדבירים, הרבה אנשים תוהים מתי לעשות הדברה – לפני או אחרי חופשה בארץ.

 

מתי לעשות הדברה – לפני או אחרי חופשה בארץ?

אז מדובר באמת בשאלה מצוינת, והתשובה אליה היא שהכי כדאי לעשות את ההדברה לפני חופשה בארץ. ולמה? ברגע שכל פרטי החופשה שלכם יהיו בידיכם, תוכלו לתאם את ההדברה לבוקר החופשה, בזמן שאתם גם ככה מעמיסים את האוטו בציוד ויוצאים לטייל. כך, לאחר כמה ימים מחוץ לבית, תוכלו לחזור אליו אחרי ההדברה ולהיות בטוחים שהבית שלכם עכשיו נקי ממזיקים.

 

הדברה – איך זה עובד בעצם?

הדברה נגד חרקים בבית היא פעולה פשוטה מאוד לביצוע. כיום קיימות כמה וכמה חברות במדינת ישראל שמציעות שירותי הדברה מקצועיים מאוד, כאשר כל אחד מהם פונה אל סוג אחר של מזיקים. קיימות הדברות ספציפיות להרקחת נמלים, עכבישים, יתושים, טרמיטים ועוד, ובהתאם לסוג המזיקים שנמצאים אצלכם בבית או בסביבת הבית ייקבע גם סוג ההדברה שלו אתם זקוקים.

 

כמה זה עולה?

להדברה יש מחירים שונים שמשתנים בהתאם לסוג ההדברה ובהתאם לסוג המזיקים שאל מולם מתבצעת ההדברה. לדוגמה, המחיר של הדברת נמלים יעמוד בדרך כלל על סביב ה-200 ש"ח, כמו גם הדברה נגד ג'וקים, הדברת טרמיטים תעלה כ-220 ש"ח, הדברה נגד עכברים וחולדות תעלה כ-250 ש"ח, הדברת עכבישים, יתושים ועשים תעלה כ-270 ש"ח ואילו הדברה נגד פשפשים תגיע לכ-520 ש"ח.

 

חייה מביאה אוכל

נמלה על עלה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו