מסעדות ששוות ביקור בדובאי

מסעדה יוקרתית

תוכן עניינים

כשמדובר באוכל, דובאי כמעט אקזוטית מכדי לדמיין.

המסעדות הטובות ביותר בדובאי מגישות כמעט כל מאכל לאומי מרחבי העולם, כולל ורבים מהם מתמחים במטעמים ערבים מסורתיים.

לדובאי אין מדריך מישלן משלה, אלא היא מייבאת שפים או רשתות מסעדות שהוכרו בעבר במקומות אחרים.

כל מסעדה שמוצגת כאן היא לא פשוט מקום לאכול, אלא בעלת עיצוב מדהים, נוף עוצר נשימה וחוויות קולינריות בלתי נשכחות.

 

Nathan Outlaw – אל מהארה

המסעדה הזו מתאפיינת בגישה נינוחה ומפנקת לפירות ים, וידועה כאחד המקומות הטובים ביותר לאכול בו דובאי. המסעדה לא נמצאת מתחת למים, וגם "הצוללת" שלוקחת אותך אליה לא ממש. עם זאת, סעודה בתוך האקווריום העצום היא חוויה יוצאת דופן וייחודית שמגדירה את אווירה של המסעדה. המנות של השף הבריטי בעל כוכב המישלן מדגישות את כוחה של הפשטות, בעוד שטעמי המרכיבים המשובחים מדברים בעד עצמם. האורחים יכולים ליהנות מקוקטיילים ייחודיים באחד משולחנות הפטיו שבחוץ.

 

Eauzone

האווירה במסעדת Eauzone נינוחה במהלך היום, ומשקפת את הקצב האיטי של הים הרגוע שנשקף מחלונותיה. אולם לאחר השקיעה המקום הזה נהפך למסעדה מלוטשת ומעודנת. המסעדה ממוקמת בצורה מעוצבת סביב הבריכה, ומעניקה רושם שהיא צפה על המים השקופים. שביל מפותל מעל הבריכה מראה את הדרך למסעדה בה יש בר מסוגנן ודק מפואר וזוהר לצד הבריכה.

 

Le Petite Maison

המסעדה ממוקמת באזור המפואר, המרכז העסקי הבינלאומי של דובאי, ומושפעת בסגנון הבישול מהמטבח הים תיכוני. השף משתמש רק בתוצרת מקומית – בעיקר ארטישוק, קישואים, לימונים, זיתים, עגבניות, פלפלים וחצילים . תמצאו בין המנות גם פירות ים, בשר ופסטה טרייה בנדיבות, כדי לייצר סגנון קליל ובריא.

 

Al Hadheerah

המסעדה המפורסמת של אתר הנופש והספא Bab Al Shams נמצאת במרחק של 60 דקות נסיעה מנמל התעופה של דובאי. אתר הנופש מוסתר בין דיונות חול, ומעניק תחושה של נווה מדבר מבודד עם חוויה של אוכל משובח, תחת כיפת השמיים. 14 עמדות בישול חיות מספקות מאכלים אותנטיים מהמזרח התיכון, בעוד האורחים נהנים מבידור חי מול עיניהם, בזמן ההמתנה לאוכל. מוזיאון המורשת של האמירויות נמצא גם בקרבת מקום, למי שמעוניין לקבל מנה נוספת של תרבות.

 

Zheng He's

השפים עטורי הפרסים של Zheng He מתגאים ביצירת מנות שמשלבות תצוגה מערבית מודרנית עם טעמים סיניים ישנים. התפאורה מוסיפה לשילוב זה – המסעדה שוכנת על גדות תעלה השוזרת את עצמה באתר הנופש Madinet Jumeirah, יש בה אווירה של פשטות עתיקה תוך תצפית על נופים של בורג' אל ערב והמפרץ. נסה את המנה הידועה – Fortune Beggar Chicken – מנה מעולה ואפילו במחיר משתלם.

כמובן שזה רק קצה המזלג, וישנן עוד המון מסעדות בדובאי שכדאי לחקור ולהכיר לפני החופשה בעיר.

 

מנות גורמה

מסעדה יוקרתית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו