מלון בראשית – חוויה של פעם בחיים, לא רחוק מהמרכז

בריכת שחייה

תוכן עניינים

הידעתם? ישראלים רבים מבזבזים שעות ארוכות מידי תקופה בחיפוש אחר מלון מפנק שנמצא במרחק מה מהמרכז. אם הגעתם לכאן, סביר להניח שכבר בזבזתם די הרבה זמן. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם לא מבזבזים יותר זמן יקר, עליכם לקרוא את השורות הבאות ולגלות איזה מלון יעניק לכם את כל מה שאתם צריכים במרחק נסיעה קצר.

 

תכירו את הרקע לכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את כל הפרטים אודות מלון בראשית המדובר, חשוב שתדעו למה בכלל החלטנו לכתוב עליו מדריך. הסיבה שגרמה לנו לעצור הכול ולכתוב את המדריך הנוכחי נוגעת לבזבוז זמן משווע של הקולגה שלנו, ירדן. לפני כמה ימים גילינו שהוא עורך מידי יום חיפוש באתרי מלונות שונים ולא מוצא את ה"אחד" שלו. כשראינו שהעבודה נערמת על השולחן שלו, החלטנו לסגור עבורו בהפתעה 3 לילות במלון בראשית. כשהוא גילה זאת, הוא היה מופתע, אך לאחר שהוא וזוגתו חזרו מהחופש – הוא הודה לנו על שחסכנו לו זמן. הסיטואציה גרמה לנו להבין שיש צורך בהעלאת מדריך ממוקד בנושא שיאפשר לאחרים כמו ירדן למצוא את המלון המתאים להם בקלות מבלי לבזבז זמן.

 

מלון בראשית – חוויה של פעם בחיים

סביר להניח ששמעתם לא פעם על מלון בראשית או שראיתם תמונות של מכרים שלכם שמבלים בו בהנאה. בגלל שבחרנו לעשות לכם סדר, החלטנו להציג בפניכם פסקה קצרה שתציג את המלון היוקרתי של ישרוטל באופן המהיר ביותר. אז מדובר בעצם במלון שממוקם אל מול נופים שלווים ומלאי מסתורין. הוא תוכנן בקפידה תוך תשומת לב ומחשבה מעמיקה על הטבה העצום שנמצא מסביב. הלינה במלון מתאימה לכל מי שצריך הפוגה מהשגרה השוחקת (ובינינו, מי לא צריך את זה?).

 

האטרקציות שנמצאות מסביב למלון

אתם יכולים כמובן לבחור אם להגיע אל המלון לחופשת בטן גב או לחופשה שתכלול אטרקציות חווייתיות. בכל אופן, כדאי שתדעו שהעובדה שהמלון נמצא במדבר לא הופכת אותו למשעמם. ההפך, שכן,  תוכלו למצוא במלון מגוון רחב של אטרקציות שמתאימות לזוגות, יחידים או משפחות, למשל:

  • טיולי ג'יפים
  • מסע גמלים
  • מסלול אופניים
  • כדור פורח
  • ספא ועוד

 

הילדים שלכם יתאהבו בילדודס

אם בחרתם להביא את הילדים לחופשה, כדאי שתדעו שהם לא יתרוצצו לכם בין הרגליים כל הזמן, פשוט בגלל שהם יתאהבו בילדודס. אתם בטח תוהים מה זה ילדודס? אז נספר לכם שמדובר במועדון הילדים שמציע לילדים וגם לנוער מגוון רחב של פעילויות ותעסוקה בזמן שאתם מטיילים או נחים.

 

לסיום

עד כאן כל המידע שאתם צריכים להכיר על מלון בראשית. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים, אתם לא צריכים יותר לעייף את העיניים שלכם בחיפושים מתישים ברחבי הרשת. נותר לכם רק לשריין חדר בתאריכים המתאימים לכם וליהנות מכל רגע.

ספה

 

בריכת שחייה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו