מה עדיף בטיול – מלון או דירה להשכרה לטווח קצר

קניית דירה

תוכן עניינים

לצאת לטיול של כמה ימים יכול לכלול אופציות שונות של לינה.

ביניהן ניתן למצוא בתי מלון שונים וכן אופציות לשכור דירה לטווח קצר עד תום תקופת הטיול.

אז מה עדיף לכם? מהם היתרונות והחסרונות של כל אופציה? על כך ועוד מוזמנים לקרוא בכתבה שלפניכם.

 

דירה להשכרה לטווח קצר

במשך השנים האחרונות עלו האופציות של דירות להשכרה לטווח קצר הן ברחבי הארץ והן בעולם בכלל. דירות אלה עשויות להיות ממקומות בערים או בכפרים ואזורים יותר מרוחקים ופריפריאליים. בחלקן יש גם מרפסת או גינה והן מזכירות במהותן דירות מגורים, הכוללות חדרים, סלון, מטבח, שירותים ומקלחת. בדירות אלה אפשר להגיע ללילה אחד או יותר והשהות בהן מיועדת לטווח קצר.

 

בתי מלון

במדינת ישראל ובעולם בכלל קיימים בתי מלון בשפע ויש חברות שונות תחתיהן פזורים בתי מלון בארץ ובעולם. בתי המלון מוגדרים במקום הארחה שעשוי להכיל קרוב ל- 5,000 חדרים, שירותים שונים הכוללים חדרי אוכל, שירות חדרים, בריכה, אטרקציות ועוד. ישנן בתי מלון שמציעים אופציות נוספות כמו חדרי סוויטה, עיסוי עד לחדר, הופעות שונות ועוד.

 

יתרונות וחסרונות של הדירות

יתרון משמעותי של דירה כזו הוא המרחב הקיים בה. לרוב דירות אלה יותר גדולות מאשר החדרים בבתי המלון. בנוסף, קיים בהן מטבח אוכל מאובזר שמאפשר לכם להכין אוכל וכך לחסוך בכספים וכן, להרגיש יותר בבית. בנוסף האפשרות להאריך את מספר הלילות היא פשוטה יותר. מבחינת חסרונות, אין שירות וניקוי חדרים, או שומרים באזור. בנוסף, במידה ויש בעיה תצטרכו לחכות שבעל הדירה יגיע ואין דלפק קבלה נגיש.

 

בתי המלון יתרונות וחסרונות

מבחינת חסרונות, אחד הבולטים בהם הוא העובדה שהחדרים הסטנדרטיים לרוב הם קטנים. בנוסף, לעיתים בתי המלון עמוסים במתארחים וכך לא קיימת פרטיות וכן, עלולים להיווצר תורים במתקני המלון. היתרונות של המלונות כוללים, שירות וניקיון של החדרים, שומר ודלפק עם שירות בכניסה למלון, מתקנים שונים ואפשרויות לארוחות במהלך היום.

 

כמה זה עולה לכם?

בתי מלון שנחשבים יקרים יותר בחו"ל, בהזמנה של שלושה לילות כולל ארוחת בוקר עשויים לעלות לכם כ- 100 אירו ללילה לאדם אחד. אופציה זולה עם אותם קריטריונים תעלה בערך 63 אירו לאדם ללילה אחד. בתחום הדירות להשכרה, תוכלו למצוא דירה זולה בברצלונה למשך שהות של שלושה לילות שתעלה לכם בערך 40 אירו ללילה לאדם. ואופציות יקרות שעשויות לעלות כ- 65 אירו ללילה לאדם.

 

אז מה עדיף?

תלוי איך מסתכלים על זה, האם לפי המחיר, לפי השירות או הפרטיות. אין ספק שלכל אופציה יש יתרונות וחסרונות ותצטרכו להחליט מה יותר חשוב לכם ועל מה תוכלו לוותר.

 

לסיכום

לשאלה מה עדיף דירות להשכרה לטווח קצר או בתי מלון, יש תשובות שונות. לכל אופציה יש יתרונות, כאשר הדירות זולות יותר לעומת בתי המלון. עם זאת, המלונות מציעים שירותים שונים ומפנקים שלינה בדירות לא מציעה. לכן, חשוב לבדוק מה תרצו ועל מה תתפשרו.

לחיצת יד

 

 

קניית דירה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו