מה עדיף דירת נופש או צימר מפנק

מיטה זוגית

תוכן עניינים

אפשרויות הלינה ברחבי הצפון הרחוק של מדינת ישראל הן שונות, מגוונות ומשתנות בהתאם לתקציב.

בסופו שלדבר ישנם שני סוגי חופשה – חופשה מפנקת הכל – כלול תמורת מחיר גבוה או חופשה מפנקת באותה מידה בדירת נופש; אך ללא ארוחות כלולות,

פינוקים ואטרקציות של מלון.

עניין הבחירה בנושא זה הוא לגמרי אינדיבידואלי, וכל אחת מהאפשרויות יש יתרונות וגם חסרונות.

כדי לעשות סדר לנופשים הרבים, זו ההשוואה שלנו. דירת נופש VS צימר מפנק – מתחילים

 

דירת נופש – לא מה שחשבתם!

כבר מזמן שלא מדובר בדירה קטנה עם מטבחון ומיני בר. כיום, ניתן למצוא דירות נופש רבות, במחירים הוגנים לכל כיס במגוון מיקומים בצפון כמו טבריה וראש פינה. מתחמי הדירות כפי שהם כיום בצפון, הם מתחמים מאובזרים, מעוצבים ומרכזיים. ניתן דירות נופש בצפון במיקומים מרכזיים למרגלות הכנרת ובוארה עמק החולה, ואפשר לבחור גם במיקומים מבודדים יותר באזורים אלו – בסך הכל אומר שהמכולת הקרובה היא במרחק נסיעה ולא הליכה.

 

יתרונות וחסרונות של דירת נופש

  • יתרונות:

מחיר – בניגוד לצימרים, דירת נופש תעלה לכם הרבכה פחות ללילה. אפשרות הארוחת בוקר לא בהכרח קיימת ולא תמיד יהיו מתקנים נוספים שיאלצו את בעלי מתחם הדירות לשלם מחיר מופקע על תחזוקה ובהתאם לכך לגבות כסך מהאורחים.

 

  • חסרונות:

הערכות – אמנם נערכים עם מזון וארוחות מפנקות גם אם נוסעים לצימר, אך כשמדובר בדירת נופש, עליכם להיות ערוכים עם כל המזון שתצטרכו ולעיתים גם דברי הרחצה.

 

ממלכת הצימרים

אזור הגליל ורמת הגולן מלא ושופע בצימרים. ההיצע כל כך גדול שלא משנה באיזה אזור תבחרו, תוכלו תמיד למצוא מגוון של אפשרויות ובזמינות גבוהה. כדי להסביר על הצדדים השונים של עולם הצימרים, נמיין שוב בין הטוב יותר והטוב פחות:

  • יתרונות:

היצע גבוה – כפי שכבר נאמר, יש הצע גבוה מאוד בכל אזור בצפון! כנרת, רמת הגולן, גליל עליון ותחתון, רכס רמים – אפשרויות הבחירה אינסופיות

 

  • חסרונות:

צפוי ויקר – כל אזרח במדינת ישראל בסופו של דבר נפש בצימר בשלב כזה או אחר בחייו. הקונספט לעיתים מרגיש לעוס, הסטריאוטיפ של "גברת צימר" נהיה מעייף והמחיר במקרים רבים יכול להיות גבוה מדי בתמורה למה שמתקבל.

 

על טעם ועל ריח

לצורך ההשוואה, התייחסנו רק לנקודות המפתח. אפשר לדבר על נופש בדירה מול נופש בצימר לילה שלם, אך בסופו של דבר שתי הקונספטים האלה לא זרים לנו. מה שכן זר לנו הוא התחדשות ענף התיירות בצפון. דירות נופש הפכו להיות שם ודבר, עם נופים, אירוח וריהוט נוח וביתי לכל מי שמגיע. חופשה בצימר היא בהחלט כיפית ונוחה ומלאת אטרקציות, אך נופש בדירה נותן לכם יותר עצמאות בארגון החופשה שלכם ופחות מעגן אתכם למקום האירוח. אז, מה בחרתם?

 

חדר שינה

מיטה זוגית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו