מה מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל של פספורטקארד  

ביטוח רפואי

תוכן עניינים

פספורט קארד מבית הפניקס, היא אחת מהחברות הביטוח הטובות והמוכרות ביותר בארץ. על כן, אנשים רבים בוחרים בפספורט קארד בתור האפשרות הראשונה כשהם רוצים לעשות ביטוח נסיעות לחו"ל. אז מה כל כך טוב בפאספורט קארד? מה בעצם מכסה ביטוח נסיעות לחו"ל של החברה? התשובה תלוי באיזה ביטוח בחרתם, מבין הפוליסות האפשריות. במאמר זה, תקבלו את כל המידע הרלוונטי לגבי פוליסות הנסיעות לחו"ל של חברת פספורט קארד.

 

ביטוח נסיעות לחו"ל לכל גיל

חברת פספורט קארד מספקת ביטוח נסיעות לחו"ל לכל גיל: מביטוח עבור פעוטות ועד ביטוח לקשישים. ביטוח נסיעות לחו"ל לפעוטות מכסה פציעות מסוגים שונים, הליכים רפואיים, ובמקרי חירום גם טיסה חזרה הביתה ואף ליווי מבוגר לאורך כל הדרך, במידה וההורים לא זמנים. ביטוח לקשישים מכסה את כל סוגי המחלות והמצבים הרפואיים. ביטוח לחיילים מכסה רעידות אדמה, הטסת חירום, חילוץ אווירי, וכיסוי כולל של עד 2.5 מיליון דולר.

 

ביטוח בריאות בחו"ל לכל מצב רפואי

בעבר, אנשים רבים הסובלים ממחלות כרוניות שונות, או נמצאים במצבים רפואיים מסוימים, היו נאלצים לוותר על הנוחות הכרוכה בביטוח נסיעות לחו"ל. בגלל הסיכונים הרפואיים הגבוהים, חברות הביטוח לא היו מוכנות לבטח אנשים כאלה. חברת פספורט קארד היא חלוצה של ממש בכל הנוגע לביטוח בריאות בחו"ל. הביטוח שמציעה החברה מכסה סוכרת, טרשת נפוצה, מחלות לב, הפרעות נשימה ושינה, קרוהן, המופיליה, אפילפסיה, סרטן, ומחלות כרוניות רבות אחרות.

 

ביטוח נסיעות בהיריון

החברה מציעה גם ביטוח נסיעות לחו"ל ייעודי עבור נשים בהיריון, המכסה את כל התרחישים שיכולים לקרות לנשים בהיריון. הפוליסה נותנת כיסוי של עד 100,000 דולר עבור הוצאות אשפוז ושאר סיבוכי לידה עד שבוע 24, וכיסוי של עד 60,000 דולר משבוע 24 ועד שבוע 32. בנוסף, הפוליסה נותנת כיסוי בכל מקרה של לידה מוקדמת, רעידות אדמה, ואף טיסת חירום לארץ לצורך קבלת טיפול רפואי עבור האם או הילוד.

 

ביטוח סקי וספורט אתגרי

אם אתם מכורים לאדרנלין, ונוסעים לחופשת סקי או ספורט אתגרי, מה שאתם צריכים זה ביטוח סקי וספןרט אתגרי. הביטוח שמספקת חברת פספורט קארד נותן לכם כיסוי מלא במגוון רחב במיוחד של ענפי ספורט אתגרי, כולל ספורט ימי, יבשתי, ופעילויות בגובה רב. הכיסוי כולל טיסות חירום בליווי צוותים רפואיים, פינוס מוטס למרכז רפואי, ואפילו טיפולים רפואיים בחינם.

 

סיכום

אם אתם טסים לחו"ל, ביטוח נסיעות של פספורט קארד הוא בדיוק מה שאתם צריכים, בהתחייבות. אתם בטח שואלים את עצמכם איך אנחנו כל כך בטוחים בזה? התשובה לשאלה הזאת נעוצה בכיסוי המקיף שנותנת לכם חברת פספורט קארד, ובשלל הביטוחים והפוליסות השונות שהם מציעים. במילים אחרות, החברה מציעה פוליסות ביטוח שמתאימות לכל אחד, ועם כיסוי מלא, כפי שפורט במאמר זה.

רפואה

ביטוח רפואי

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו