מה חשוב לבדוק בכרטיס הטיסה?

כרטיס טיסה

תוכן עניינים

אוטוטו סוגרים חופשה בחו"ל? לפני שאתם מזמינים כרטיס, יש כמה פרמטרים שיכולים להיות ההבדל בין טיסה חלומית שתזכרו לטובה לעומת טיסה מהגיהנום שלא תבינו איך נקלעתם אליה. סקרנים? המשיכו לקרוא.לא משנה אם אתם מטיילים מנוסים או מתחילים, הדברים הבאים יעשו הבדל של שמים וארץ (תרתי משמע) בחוויית הטיסה שלכם:

 

ספק

במילים אחרות – ממי רכשתם את הכרטיס ולמי צריך לבוא בטענות (ובאיזה אופן), אם חלילה יש כאלה? שימו לב שלמרות האינטואיציה, פעמים רבות לא מדובר בחברת התעופה.

לרכוש את הכרטיס

סוג הטיסה

לכל יעד בעולם סוגים רבים של טיסות וכרטיסים. אז בין אם אתם טסים ללוקיישן אורבני כמו אמסטרדם או אי שם למזרח הרחוק, בידקו מראש האם מדובר בטיסה ישירה או קונקשן, טיסה סדירה, טיסת שכר או טיסת לואו קוסט וכיו"ב. ובהתאם, מה המשמעות והזכויות שעומדות לצדכם. לנוחיותכם, פרטים נוספים על איזיגו טיסות לאמסטרדם ממש כאן.

 

תנאי ביטול

לכל כרטיס תנאים שונים וחשוב להכיר אותם, במיוחד בהקשר של דחיית או ביטול הטיסה ויפה שעה אחת קודם, על מנת שתוכלו לרכוש ביטוח מתאים שיחסוך לכם זמן וכסף.

 

תאריך ושעת הטיסה

לא רוצים למצוא את עצמכם תקועים בשדה כי פספסת את הטיסה? כדאי שתשימו לב האם השעה כתובה בפורמט של 12 או 24 שעות, כמו גם במקרה של קונקשן, האם יש הפרשי ימים (יופיע כ+1 למשל) ובכלל, לאיזה אזור זמן מתייחסים ומה זה אומר מבחינתנו.

תאריך ושעת הטיסה

קונקשן והעברות

אם הטיסה כוללת קונקשן, חובה לבדוק שהוא יוצא מאותו השדה למרות שגם לפעמים, אפילו עצם המעבר בין טרמינלים שונים יכול להכריע האם תספיקו לטיסת ההמשך או לא. את אותו הדבר בידקו גם לגבי טיסת החזור שלכם ובהקשר זה כדאי לוודא האם יש צורך בצ'ק אין נפרד לכבודה.

 

ארוחות

האם הטיסה כולל ארוחות? אם כן – האם ניתן להזמין מראש ארוחות מיוחדות? ואם לא – האם ניתן להזמין מראש ארוחה בתשלום?

 

הושבה

בהמשך ישיר לארוחות – האם רכשתם כרטיס הכולל אפשרות לבחור מקום ישיבה או שמדובר בתוספת תשלום. בהתאם, הסתכלו על מפת המטוס על מנת להבין האם אתם יושבים במיקום אידיאלי מבחינתכם (ליד יציאה עם מקום לרגליים, בקרבת השירותים, ליד מעבר/חלון וכיו"ב).

 

צ'ק אין

אחרון חביב הוא נושא הצ'ק אין הידוע לשמצה אבל האמת היא שהשד לא כזה גרוע. כל שעליכם לעשות הוא לבדוק האם יש צורך לעשות צ'ק אין אונליין טרם הטיסה וכיצד לעשות זאת. חברות רבות גובות תשלום נוסף על ביצוע צ'ק אין בשדה עצמו.

 

לסיכום,

גם אתם טסים כל שני וחמישי, יש כמה דברים שכדאי לבדוק לגבי כרטיס הטיסה על מנת שלא תבזבזו זמן יקר וכסף.

כרטיס טיסה

כרטיס טיסה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו