מה המסלול הכי טוב למונית מבת ים לנתב"ג?

מוניות

תוכן עניינים

כל נוסע שעולה על מונית לשדה התעופה רוצה לדעת שהנהג נוסע במסלול הטוב ביותר עבורו. כלומר, שהוא נוסע בכביש הפתוח והמהיר ביותר אל היעד. עובדה זו גרמה לנו לצאת ולבדוק מהם המסלולים הכי טובים ממקום X  למקום Y. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק מהו המסלול הכי טוב למונית שיוצאת מבת ים אל שדה התעופה. הישארו אתנו ותגלו את כל הפרטים שרציתם לדעת לפני שתעלו על המונית.

 

תכירו קודם כל את הרקע שהוביל אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי

רגע לפני שנציין בפניכם את המסלול הטוב ביותר למונית מבת ים אל נתב"ג, עליכם לדעת כי המדריך הנוכחי נכתב לאחר שפנינו אל הקוראים הקבועים שלנו וביקשנו מהם לספר לנו מהם המסלולים שמעניינים אותם. קיבלנו מעל ל – 500 פניות בנושא וגילינו שמרבית הגולשים רצו לדעת מהו המסלול הטוב ביותר למונית מבת ים לשדה התעופה. לכן, בחרנו להתחיל במסלול זה במדריך הראשון בסדרה. בהמשך, נוציא מדריכים נוספים שיציגו בפניכם את המסלולים הנבחרים הבאים:

  • מחולון לשדה התעופה
  • מתל אביב לשדה התעופה
  • מרמת גן לשדה התעופה

אם יש לכם הצעות למסלולים נוספים, אתם מוזמנים לשלוח לנו אותן ומי יודע? אולי נוציא בהמשך מדריכים נוספים שיציגו את המסלולים שביקשתם.

 

איך הגענו למסקנה לגבי המסלול הטוב ביותר למונית מבת ים לנתב"ג?

כדי שנוכל לענות על השאלה הזו, היינו צריכים לפנות אל נוסעים שעלו לאחרונה על מוניות מבת ים לנתב"ג. הגענו אליהם לאחר שפרסמנו סקר מקיף ברחבי הרשת וציינו כי אנו רוצים לשמוע מה היה המסלול שבו המונית נסעה. אנו מוכרחים לציין שהופתענו ממספר הפניות בנושא. מעל ל – 46 אנשים ציינו בפנינו את המסלולים שלהם וגילינו שיש פרמטרים שונים שקובעים מהו המסלול הטוב ביותר.

 

הקריטריונים שקובעים את המסלול

כדי שתוכלו לדעת מה המסלול הכי טוב אם תיקחו בקרוב מונית מבת ים אל שדה התעופה או אם תזמינו מוניות נתב"ג לבת ים, אתם צריכים קודם כל לדעת שהקריטריונים שיקבעו את המסלול הם אלה:

  • שעת היציאה
  • תאונות שאירעו לאחרונה
  • חסימות בכבישים

מדובר בקריטריונים שלא תמיד ניתן לחזות אותם. מה שמוביל אותנו לומר לכם שהמסלול הטוב ביותר ייקבע ברגע היציאה.

 

המסלול שבדרך כלל נבחר על ידי נהגים

המסלול שנבחר כנפוץ ביותר הוא דרך איילון. שכן, זו היציאה הנוחה ביותר מבת ים שמובילה בקלות אל שדה התעופה. במצבים שבהם איילון פקוק, הנהגים מוצאים דרכים חלופיות דרך כבישים עוקפים שנמצאים בסביבה.

 

כמה מילים לקראת סיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת שהמסלול הטוב ביותר למונית מבת ים לשדה התעופה הוא זה שייקבע ברגע היציאה לשדה. שכן, יש פרמטרים שמשתנים מרגע אחד לאחר וקשה לחזות את המסלול הטוב ביותר שיש ליציאה עתידית.

רכבים

 

מוניות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו