מהם המקומות הכי יפים בדובאי

חוף ים

תוכן עניינים

כל מי שחוזר מדובאי מציע לנו תכנית מפורטת עם כל האטרקציות שחייבים להגיע אליהם בעת ביקור במקום.

אנחנו מודים, שעד לא מזמן לא תכננו לטוס אל היעד המבוקש ביותר, אבל כשהגיעה לידינו הרשימה (שתכף נציג אותה בפניכם) הבנו שאנחנו הולכים לארוז את עצמנו במזוודה ולטוס מיד כדי לראות מקרוב במה מדובר.

רוצים גם אתם לדעת איפה הכי כדאי להיות ואילו מקומות אסור לפספס? תקראו את השורות הבאות ותגלו את הרשימה שתאפשר לכם לנצל את דובאי במקסימום האפשרי.

 

מקום מספר 1 – הבורג' חליפה

סביר להניח ששמעתם את צמד המילים הללו לא מעט פעמים אם יש לכם חברים שחזרו מדובאי. למקרה שטרם שמעתם על המקום, מדובר בגורד שחקים שיש בו לא פחות מ-163 קומות! נכון לרגע כתיבת מילים אלה, זהו הבניין הגבוה ביותר שנבנה אי פעם בעולם. כשתגיעו אליו, אתם תופתעו לראות שאתם לא תצטרכו להמתין זמן רב למעלית שתעביר אתכם בין הקומות כי מחכות לכם שם כ-57 מעליות מהירות במיוחד. אם תרצו, תוכלו להזמין סוויטה במלון או לעלות אל אחת מהתצפיות של הבניין. מה שלא תעשו, אל תוותרו על ביקור בבניין הגבוה ביותר בעולם.

 

מקום מספר 2 – המזרקות של דובאי

אם לא הייתם במזרקות של דובאי, אתם לא תוכלו להגיד שהייתם בדובאי. אפשר לומר שיש מגוון רחב של אטרקציות בדובאי אבל אין אטרקציה שתגרום לכם להיות רגועים ולסדר את הנשימה מהמזרקות האלו. הן מוגדרות כמזרקות הגדולות ביותר בעולם (כן, דובאי עושה הכול בגדול). תוכלו ליהנות לא רק מגודלן הייחודי אלא גם ממופעים קוליים של מים שיגרמו לכם לעצור לרגע את הטיול וליהנות ממדיטציה קצרה.

 

מקום מספר 3 – בילוי בקניון

דובאי מלאה בקניונים שעמוסים בחנויות שונות. רגע לפני שתחזרו לארץ, אתם צריכים להיכנס אל אחד מהקניונים ולקנות כמה שיותר מתנות לכם ולקרובים שלכם. בכל קניון תמצאו אטרקציות ייחודיות משתנות, למשל:

  • מפלים מלאכותיים ענקיים
  • משטח החלקה על הקרח
  • אקווריום תת ימי ענק
  • פינת משחקים עצומה לילדים ועוד

 

מקום מספר 4 – פארק המים אטלנטיק אקווה ונצ'ור

אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לפספס את פארק המים העצום שיש לדובאי להציע. מדובר בחוויה אסתטית שאין דומה לה. זהו הפארק הגדול ביותר בדובאי והוא בנוי מעל אי מלאכותי שיגרום לכם להרגיש בגן עדן (עם מגלשות מים). בסיבוב בפארק תוכלו למצוא בין היתר את המתקנים הבאים:

  • מתחם חוף פרטי
  • בריכות גלים ובריכות רגילות
  • מגלשות ענקיות שיעבירו אתכם בתוך מנהרה שקופה דרך מתחם של כרישים

 

סיכום

זו הייתה רשימת המקומות הכי יפים בדובאי שאנחנו קיבלנו ויישמנו (ואנחנו כל כך שמחים שעשינו זאת). עכשיו הגיע תורכם, תשמרו את הרשימה וצאו ליהנות מהיצע המקומות העצום שיש לדובאי להציע לכם.

מגדלים

 

חוף ים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו