מארגן אירוע בחו"ל? איזה ציוד הגברה אתה צריך

אירוע

תוכן עניינים

אתם לגמרי צודקים. אירוע בישראל הפך להיות ליקר מאוד. למעשה, הוא תמיד היה אבל המכה הכלכלית שחטף שוק העבודה בישראל בעקבות משבר הקורונה מוציאה אותנו מחוץ לאזור הנוחות. הפקת אירוע בחו"ל הפכה להיות זולה יותר ופשוטה יותר מההתארגנות וההפקה המקומית. באירוע קטן ועד גדול, זאת רשימת הציוד שאין בלעדיה אירוע בחו"ל.

 

 

רמקולים וכו'

אסור להתפשר על מקור הסאונד. רמקול הוא ציוד חובה לאירוע בחו"ל. בין אם מדבור בכנס או חגיגה, הפתרון הטוב ביותר לכמות של עד כ- 80 משתתפים הוא מערכת בידורית המורכבת מרמקול ומיקסר ולוח פיקוד שניתן לחבר אליו מיקרופון, כבל AUX למקור מוזיקה חיצוני, נגן דיסקים ו- DVD. פתרון נוסף יכול להיות רמקול אקטיבי עם מיקסר משלו, שבלוח המיקסר יש גם חיבור למיקרופון ולמקורות סאונד שונים. רמקול יכול לעלות ארוז בתור מטען רגיש ואם אינו שוקל מעל ל- 8 קילוגרם, הוא יכול לעלות למטוס כציוד אישי של אחד הנוסעים.

 

טראסים

פיסת הציוד הזו מיועדת להפקת אירוע בקנה מידה גדול יותר מאירוע מצומצם. טראסים אלו עמודי הברזל המחוזקים שאנו רואים בהופעות ואירועים, מהם תלויים רמקולים ואמצעי תאורה. ציוד זה מוגדר כציוד הגברה כי הוא מהווה פתרון מעולה לאבטוח ותליית רמקולים שמסייע בפיזור הסאונד. ניתן למצוא גם בחו"ל וגם להטיסו מהארץ תמורת תמחור מול חברת התעופה לגבי מיסוי ההעברה בבטן המטוס.

 

מיקסרים וכבלים

אי אפשר להסתדר בלי מתווך הנתונים המוזיקליים. מיקסר הוא ציוד חובה לאירוע בכל מיקום שבו תבחרו. בין אם כבר יש לכם רמקולים אקטיביים שמגיעים עם מיקסר מובנה או רמקולים פאסיביים, המיקסר מאפשר לכם לשוט ולעדן את הסאונד בהתאם לצורכי האירוע. אל תוותרו עליו! ביחד עם המיקסר כדאי לכם להגיע עם לפחות 3 מכל הכבלים הדרושים לחיבור מערכת המוזיקה. חיבור בין הרמקולים, כבל חשמל עם שנאי וכבל תלת פאזי, כבל עם חיבור AUX ומתאם למגברים ורמקולים – אל תפסחו על הכבלים! הם תופסים הכי מעט מקום!

 

מיקרופונים ופתרונות דיבור

בין אם מדובר בחגיגה או אירוע הדברות, מיקרופונים הם האמצעי הטוב ביותר למקד את כל הקשב בדובר. ישנם סוגים רבים של מיקרופונים, מאלחוטיים ועד לאלחוטיים באיכות אולפן הקלטות. מעבר לכך אפשר להשתמש גם במדונה, שהיא מיקרופון שמחובר למשדר אלחוטי המחובר למערכת השמע. ודאו שיש את המתאמים הנכונים.

 

להתחיל מהבסיס

הכי קל להעמיס פלטות מיקס של דיג'יי, מיקסרים ואפקטים קוליים. יש אינספור פתרונות הגברה שאפשר לקחת אתכם לחו"ל, אך לכל פריט יש מחיר. הדרך הטובה ביותר למצוא את הציוד הנכון היא לפנות למקום כמו חברת הגברה והתייעץ עם נציג לגבי עלויות הציוד ומה מומלץ. ייעוץ יכול לחסוך עד אלפי שקלים. בהצלחה ואללה תרימו!

אירוע

אירוע

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו