איך לשמור על הבריאות שלכם בזמן החופשה

מטייל

תוכן עניינים

עם מספר הולך וגדל מחוסנים נגד COVID-19 ושיעורי הדבקות שיורדים ברחבי הארץ, חופשות בחו"ל מרגישות הרבה יותר בטוחות מאשר בשנה שעברה.

אמנם, המגיפה עדיין לא הסתיימה ומשאירה הרבה נופשים לעתיד לתהות כיצד הם יכולים להישאר בטוחים כאשר הם נוסעים.

 

בדיקת קורונה:

אם אתם מתכננים לנסוע לחו"ל, תצטרכו לעבור בדיקת קורונה לפני טיסה לא יותר מ- 72 שעות לפני ולהציג את התוצאה השלילית שלכם לחברת התעופה לפני שאתם עולה לטיסה שלכם. בדקו את ההנחיות לגבי בדיקת קורונה בנחיתה ביעדכם וגם בנחיתה בארץ מיעדכם.

 

בידוד עצמי יזום:

בידוד של שבוע לפני הטיסה יאפשר לכם לוודא שאתם בריאים מספיק כדי לנסוע מבלי להפיץ את הנגיף במהלך הנסיעה וביעד הטיול שלכם. באופן דומה, עם חזרתכם לארץ, כדאי לעשות בידוד עצמי למשך שבוע כדי לוודא שגם אם נדבקתם בנגיף במהלך הטיול, לא תדביקו את האנשים סביבכם. קחו אחריות, זה יכול לסייע במניעת התפשטות הנגיף בארץ ובעולם.

 

בדקו את היעדים שלכם:

לפני היציאה ליעד כלשהו, ​​הקפידו לברר מהן הנחיות הנסיעה למדינה אליה תרצו להגיע. כשאתם כבר ביעדכם ורוצים להגיע לאתרים מסוימים, ברוב המדינות יש אתר תיירות מסודר בו תוכלו לגשת למידע מעודכן אודות דרישות ופרוטוקולים של אזור.

 

אמצעי תחבורה:

במידת האפשר, עדיף לנסוע ברכב או קרוואן ליעדכם, אך אם אין מנוס מטיסה אווירית, הקפידו לחבוש מסכה כל הזמן ולהביא אקסטרה לכל מקרה. הביאו אוכל משלכם במקום לרכוש בשדה התעופה. זו אף פעם לא טעות להביא את האוכל שלך כי אתה יודע איך הוא הוכן.

 

שטפו את הידיים לעתים קרובות:

הקפידו תמיד לשטוף את הידיים ביסודיות ותדירות. קחו איתכם תמיד חומר חיטוי ידיים, כך שתהיו מוכנים כאשר מים וסבון אינם זמינים. קחו איתכם גם כמה מגבוני חיטוי עם אלכוהול לחיטוי משטחים שאתם חייבים להיות איתם במגע.

 

לעולם אל תניחו הנחות:

צרו קשר מראש עם היעדים המתוכננים שלכם כמו בתי מלון, מסעדות ואתרי קמפינג כדי לוודא שהם פועלים ואיך הם פועלים. לדוגמה, חלק מהמלונות פועלים לפי אסטרטגיה בה כניסה אחת פתוחה לאנשים שמבצעים צ'ק-אין ואחרת למבקרים כדי להימנע מהתקהלות.

 

היו גמישים:

הבינו שזוהי תקופה קשה ובלתי צפויה לכולם – מטיילים אחרים, עסקים, אנשי שירות ואפילו אוכפי חוק. היו סבלניים והיו מוכנים לשנות תוכניות במידת הצורך, בשל מגבלות או כללים חדשים.

 

סיכום:

עקבו אחרי הכללים ושמרו על הביטחון והבריאות שלכם במהלך הטיול – אי אפשר להיות יותר מדי זהירים כשמדובר בבריאות שלנו. למרות שעלינו לנקוט באמצעי זהירות רבים בזמן הטיול, אל תאפשרו לזה להוציא את הכיף מהמסע שלכם. תחייכו ותנופפו לעבר המטייל ממרחק 6 מטרים לצידך – כולנו נמצאים בזה ביחד.

 

מסכה

מטייל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו