איך לקחת את הכלב שלכם לחו"ל?

המראה

תוכן עניינים

הקורונה שינתה סדרי עולם בכלכלה הישראלית וגם העולמית.

פתאום עסקים רבים נסגרים ויש קושי לראות עתיד כלכלי טוב.

אך נראה כי אין מחלוקת על כך כי התעשייה אשר הכי נפגעה מהקורונה היא תעשיית התעופה והתיירות.

חברות תעופה רבות נמצאות על סף פשיטת רגל וכך גם חברות תיירות וזאת עקב העובדה כי יש איסור על טיסות לכל הפחות במדינת ישראל.

אך אנו צריכים להיות עם המבט קדימה ולהתחיל לחשוב מה יקרה כאשר יומצא חיסון ואנו נוכל לחזור ולטוס.

על רקע זה עולה השאלה האם כאשר אנו נטוס לחו"ל אנו נוכל לקחת את הכלב שלנו אתנו? אצל משפחות רבות כלב הוא חלק מהמשפחה ולכן זה אך טבעי שהן ירצו לקחת אותו לחו"ל.

אם כן אתם צריכים להבין כי אפשר לקחת כלב לחו"ל בארגז מיוחד בו הוא ישהה במטוס וזה דבר משמעותי ביותר לכל בעל כלבים.

 

האם כדאי להכניס את הכלב לפנסיון כלבים?

אי אפשר להתעלם מן העובדה כי כלבים לא אוהבים לטוס וזאת עקב העובדה כי הם נמצאים בקופסא מיוחדת שהינה קטנה ואינה מאפשרת מרחב חיים גדול. לא רק זאת אלא שכלב גם לא ייהנה בסביבה החדשה שלו בחו"ל וזאת מכיוון שהוא לא מכיר אותה. לבסוף יש לזכור את העובדה כי הכלב יכול ללכת לאיבוד בחו"ל ואנו לא נמצא אותו לעולם. לכן הדבר החכם ביותר שאפשר לעשות הוא דווקא להכניס את הכלב לפנסיון בארץ ושם הוא ישהה כל עוד אנחנו בחו"ל וכך נבטיח כי הכלב שלנו יהיה בריא וחזק גם כאשר אנו בחו"ל.

 

האם אפשר לקחת חתול לחו"ל?

כפי שאנו רוצים לסדר את המיטות לכלבים האלה כך אנו נרצה פעמים רבות גם לקחת את החתול שלנו אתנו לחו"ל. אם כן זו אופציה ריאלית אך אתם חייבים להבין כי חתול יסבול בטיסה וסביר להניח גם בחופשה בחו"ל. לא רק זאת אלא שכמו שכלב יכול ללכת לאיבוד כך גם חתול וזה דבר מאוד מלחיץ ומאוד מורכב שאי אפשר להתעלם ממנו. לכן אתם צריכים לחשוב על כך כי יכול להיות שעדיף להשאיר את החתול בבית שלנו וכל מה שאתם צריכים לעשות זה לבקש מאחד השכנים או מבני המשפחה להיכנס לבית פעם ביום ולתת לחתול מים ואוכל וכך תדעו כי הוא בטוח ובריא.

 

האם לקיחת חיית מחמד לחו"ל מייקרת את הטיול?

עולה השאלה האם לקיחת חיית מחמד מייקרת את הטיול לחו"ל? אם כן קודם כל אתם צריכים לשלם על ההובלה במטוס וזה כבר מייקר את הטיול. לא רק זאת אלא שמאוד יכול להיות שבית המלון ייקח מכם מחיר יותר יקר על החדר וזאת עקב העובדה כי העלות של החדר לא לקחה בחשבון הבאה של חיית מחמד ומכך אנו מבינים שאנו צריכים לחשוב האם כדאי להוציא עוד כסף על חיית המחמד או לא.

 

חיית מחמד

המראה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו