לפעמים חלומות מתגשמים: המדריך המלא למטייל בסיישל

מטייל באיי סיישל

תוכן עניינים

במרחק של 6 שעות טיסה בסך הכל, נמצא גן עדן עלי אדמות עם מי טורקיז צלולים, חולות זהובים, שמורות טבע מרהיבות ונופים שיותירו אתכם פעורי פה. נעים להכיר – סיישל, למעלה מ-100 איים קסומים, מרכז תיירות שוקק חיים ואטרקציות לגדולים וקטנים. אז אם אתם רוצים להפוך את החלום למציאות, הנה הפרטים שאתם חייבים לדעת.

 

למי מתאימה חופשה בסיישל?

למרות הקרבה לישראל, מדינת האיים סיישל נחשבת ליעד תיירות מסקרן ומסתורי שנותר בגדר פנטזיה עבור רבים מאיתנו, אך למעשה מדובר ביעד ידידותי, נעים וסופר אטרקטיבי שאפשר לטייל בו לבד, בהרכב משפחתי וכל מה שביניהם. שלל האפשרויות, במיוחד בתחום הלינה והאטרקציות, הופכים את סיישל ליעד מופלא לחופשה בכל תקציב ואם אתם מרגישים מעט מבולבלים, אנחנו בצוות סיישל 360 – מידע וטיפים למטייל באיי סיישל, נשמח לעזור לכם לתכנן חופשה בלתי נשכחת.

מטייל באיי סיישל

איי סיישל – מדינת 115 האיים

שמה של המדינה "איי סיישל" רומז על השטח עליו היא משתרעת, הכולל לא פחות מאשר 115 איים, מתוכם 30% מאוכלסים וניתן לבקר בהם. האיים אמנם קרובים יחסית זה לזה, אך שלא תטעו – לכל אחד מהם קסם מיוחד משלו, אטרקציות שונות ואווירה שונה בתכלית. למשל:

  • האי מאהה (Mahe) נחשב למרכזי והפופולרי ביותר, והוא ידוע בזכות שוק מקסים, מקדש הינדי וגנים בוטנים מרהיבים. באי ישנם מסלולי טיול יפהפיים, מזקקת רום ששווה לבקר בה ואם יש לכם זמן – אל תוותרו על שיט בקיאק שקוף.
  • האי לה דיג (La Digue) הנחשב לשלישי בגודלו בסיישל. זהו גן עדן בתולי בו מתניידים בעיקר באופניים וכל תמונה בה ראוייה לפרסום באינסטגרם.
  • האי קוריוז (Curieuse) המאופיין בסלעי גרניט פראיים ונחשב לפארק לאומי בו משוטטים בשלווה צבי אלדברה גדולי מימדים לצד מיני ציפורים מקומיות ויערות מנגרובים.

מטייל באיי סיישל

כמה זמן מומלץ להקדיש לחופשה באיי סיישל?

זה לגמרי תלוי בכם – החל מסופ"ש (ארוך!) ועד חודש ימים ויותר… מה שבטוח, תרצו להישאר שם עוד ועוד ולכן שוב לקחת בחשבון שיום ההגעה ככל הנראה "יתבזבז" על התאוששות ולוגיסטיקה ואת היום האחרון בטח תקדישו לקניות, התניידות ואריזות לקראת החזרה.

לכן, אם אתם רוצים להפיק מהחופשה את המיטב, אנו ממליצים על 5 ימים לכל הפחות עבור הנופשים באי אחד בלבד, 10-14 ימים למעבר בין 3 איים והשמים הם הגבול.

 

ירח דבש בסיישל

בסיישל יש נבחרת מדהימה של מלונות ומקומות אירוח כך שתוכלו לבחור בהתאם לתקציב וסגנון האירוח המועדף עליכם. וכשזה נאמר… הריזורטים המפנקים של סיישל הם גן עדן לזוגות ובמיוחד למי שנמצאים בירח דבש ורוצים לחגוג אותו בצורה הכי רומנטית שיש. בהקשר זה חשוב לזכור כי המקומות השווים נחטפים מהר ולכן כדאי לשריין את מקומכם מראש.

מטייל באיי סיישל

מטייל באיי סיישל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו