לונדון לא מחכה לך, אבל רומא דווקא כן ואפילו בעברית

מתחם עתיק

תוכן עניינים

השיר המוכר שכל אחד מוצא את עצמו מזמזם אותו אחת לתקופה מוכיח לכם בכל פעם מחדש שלונדון לא מחכה לכם. אבל מה עם רומא? אין שום שיר שמסגיר על כך שרומא מחכה לכם, ישראלים דוברי עברית שרוצים להכיר את העיר ברגליים. קראו את השורות הבאות בעיון רב ותגלו שאתם צריכים להגיע לרומא בקרוב.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכחי אנו כותבים כמה ימים לאחר שפספסנו טיסה ללונדון. הדבר אירע בעקבות חוסר ריכוז שלנו שגרם לנו להגיע אל שדה התעופה כיומיים לאחר הטיסה. כל כך חיכינו להגיע ללונדון, לראות את הביג בן ולטייל בכל האתרים ההיסטוריים שהם מאסט. אבל הבנו שאין ברירה, לונדון ממשיכה הלאה והיא לא מחכה לנו. במקום לשקוע ברחמים עצמיים, הבנו שאנחנו אוספים את עצמנו, לוקחים את המזוודות ונוסעים לרומא. הנסיעה הספונטנית שלנו אל היעד התיירותי הזה גרמה לנו להבין שיש פה עניין שכולם צריכים לדעת לגבי רומא. הישארו אתנו ותגלו על מה אנחנו מדברים ולמה אנחנו כל כך מתלהבים מרומא?

 

לונדון לא מחכה לכם – אבל רומא כן, ואפילו בעברית

רגע לפני שנסביר את ההתרגשות שלנו, אנו מוכרחים לציין בפניכם שתכננו מראש טיול מוקפד ללונדון. כזה שכלל סיורים עם מדריך צמוד דובר אנגלית. אבל כשהבנו שהעניין לא יקרה, היינו צריכים לחפש סיורים ברומא. במהלך החיפושים המקיפים, גילינו שאנחנו לא צריכים לשבור את השיניים. שכן, יש סיורים ברומא בעברית! מי היה מאמין? הדבר גרם לנו להבין שלא רק שאנחנו מתייצבים ברומא, אלא היה לנו ברור גם שנתייצב לפחות ל- 3 סיורים.

 

רוצים גם? תכירו את הסיורים שאסור לכם לפספס

את החלק הזה של המדריך אנו כותבים לאחר שנחתנו חזרה בארץ. כך שכעת, אנחנו יכולים לציין בפניכם את הרשימה של הסיורים שאסור לכם לפספס (סיורים בעברית כמובן). הנה כמה מהם:

  • סיור ברומא הנסתרת (טרסטוורה, הגטו היהודי ורומא העתיקה)
  • סיור בוותיקן
  • סיור בסמטאות
  • סיור צילום מקצועי

 

קראתם נכון – יש גם סיור צילום מקצועי

אם אתם רוצים להגיע תחילה אל סיור קליל, כדאי שתכירו את הסיור שיאפשר לכם לחזור מרומא לארץ עם בוק צילומים מקצועי שיתקיים על הרקע של האזור הכי יפה באירופה. שכן, בעת סיור צילום שכזה יתלווה אליכם צלם מקצועי שידע לכוון אתכם בדיוק איך לעמוד וגם איפה. אז כדאי שלא תחשבו פעמיים ותוותרו על לונדון, בואו לרומא.

 

כמה מילים לסיום המדריך

עד כאן המדריך המקיף שגרם לנו להבין שהתמזל מזלנו בכך שלא טסנו ללונדון בסופו של דבר. שכן, הנסיעה לרומא לא רק אפשרה לנו להכיר יעד חדש וליהנות מכל רגע, היא גם אפשרה לנו להכיר לכם, קוראים יקרים, את האפשרויות שמחכות גם לכם ביעד המבוקש.

ארמון

 

מתחם עתיק

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו