איך מומלץ להעלות מוצרי היגיינה למטוס?

מי פה

תוכן עניינים

נדמה כי עם הכניסה בשערי נתב"ג, הריחות הבנאליים שנישאים באוויר מתחלפים בניחוחות של חופש, והגוף נשטף בציפייה ואדרנלין תוך מחשבה על החופשה הקרבה והמיוחלת.

כל מה שנותר מרגע זה, הוא לעבור את תהליך הצ'ק אין ולהתיישב בנחת במטוס.

ואילו לעתים, החלק הזה דווקא עשוי להיות המייגע והארוך מכולם, בייחוד כאשר אין בקיאות בדברים שמותר או אסור להעלות למטוס.

באשר למוצרי ההיגיינה, אנחנו כאן כדי לספר כיצד מומלץ להעלות אותם למטוס.

 

אלו הם המוצרים שתוכלו להעלות איתכם למטוס

על פי התקנה המקובלת במרבית שדות התעופה בעולם, ניתן להעלות מוצרים שלא נושאים מרקם נוזלי או קרמי. מוצרי ההיגיינה שעונים להגדרה זו הינם מוצרים כמו מגבונים, טישו, מברשת שיניים ועוד. הם שימושיים במיוחד בטיסות ארוכות, בהן אין אפשרות להתקלח ונדרש אמצעי היגייני נגיש יותר. לנשים שבינינו, ישנה אפשרות להעלות למטוס מגני תחתון ותחבושות הגייניות. כנסו לאתר: https://ucare.co.il/mouth-hygiene ותמצאו את מה שאתם מחפשים.

 

סייגים ונהנים

נשאלת השאלה, כיצד אוכל להשתמש במברשת שיניים אם אין אפשרות להעלות למטוס את משחת השיניים הנלווית? התשובה לכך, היא שישנן חברות תעופה שמאפשרות העלאה של נוזלים, תוך הגבלת נפח מסוימת. כך למשל, בחברת התעופה אל- על יש אפשרות להעלות למטוס נוזלים בנפח של עד מאה מיליליטר. כדי לעמוד בהגבלה זו, ניתן לרכוש מוצרי היגיינה נחוצים באריזות מיני (בדרך כלל ישנן אריזות ייעודיות לטיסה בחנויות שבשדות התעופה), כמו מיני שפופרת שמכילה משחת שיניים או מיני סבון פנים. במידה וכבר עשיתם בהם שימוש לפני העלייה למטוס, כדאי לאחסן אותם בשקיות ניילון או באמצעי הרמטי אחר טרם האחסנה בתיק היד שלכם.

 

איפה לאחסן את יתר מוצרי ההיגיינה שלי?

מוצרי היגיינה כמו כלי רחצה, בושם, דיאודורנט וקרמים לגוף מומלצים לאחסון במזוודה שבתא המטען. המוצרים הללו הם בדרך כלל בעלי מסה כבדה יותר ובעלי מרקם לא מוצק, ולכן העלאתם כחלק מכבודת היד עשויה לעורר בעיות במעמד תהליך העלייה למטוס. בשדות תעופה קפדניים אף עשויים להשליך את המוצרים הנוזליים במעמד הבידוק, ולא לאפשר העברה שלהם לתא המטען. כדי להבטיח את שלמות האריזה וכדי שיתר הפריטים לא יתרטבו, יש לשים לב בעת האריזה שהמוצרים סגורים הרמטית ואין סכנת נזילה. יתרה מכך, כדאי לאחסן אותם בתוך תיקים קטנים שיכולים להיכנס לתוך המזוודה, ובכך להבטיח שלא ירטיבו את יתר הפריטים שארזתם. באשר לכלי רחצה, ישנו תיק רחצה ייעודי שניתן לאחסן בו את כלל המוצרים, בו ישנה התאמה לגודל ולנפח הבקבוק והוא ניתן לתלייה באמבט.

 

ארצות הברית או סין- יש הבדל?

חשוב לציין שהמודל המקובל הנוגע להעלאת כבודה למטוס משתנה בהתאם ליעד המבוקש ולחברת התעופה בה טסים, ועל כן חשוב לעיין בהגבלות טרם הטיסה ולהיערך בהתאם למה שכתוב.

טיסה בטוחה, נעימה והיגיינית!

 

חומר לניקוי שיניים

מי פה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו