3 דברים שחייבים להכין לפני טיסה לאיי סיישל

איי סיישל ראשית

תוכן עניינים

השנה האחרונה שעברה על כולנו הייתה מאתגרת במיוחד, כאשר וירוס הקורונה הגיח לעולם ושינה את כל מה שאנחנו מכירים. לכן ברור מדוע גם אתם מתחילים לחלום על הנופש של "היום שאחרי", וכדאי שתדעו: איי סיישל זו הבחירה הנכונה.

 

הכינו את עצמכם לטיסה נוחה וישירה

אם אתם תוהים מהם הדברים שאתם צריכים לעשות כהכנה לטיסה שתיקח אתכם לאיי סיישל, זה פשוט לדעת: מדובר בסך הכול על טיסה שאורכת שש שעות ואתם בגן עדן! טיסות לאיי סיישל מובילות אתכם לאחד מהמקומות הכי אקזוטיים שיש בעולם, והאמת היא, שכבר מהרגע הראשון כאשר תגיעו לשם, תדעו שאתם במקום הנכון. יש כאן שילוב מדהים בין בתי מלון מפנקים מאוד, מים צלולים ואוכל טעים, אז מה עוד צריך כדי להירגע ולשכוח את כל מה שקרה לנו בשנה האחרונה? כמו כן, כדאי לדעת שהטיסות עצמן ישירות כך שלא תבזבזו יותר מידי זמן מיותר בדרך.

 

פעילות לדרך, במיוחד אם אתם עם ילדים

החלטתם שאל החופשה החלומית הזאת אתם רוצים לקחת גם את הילדים? אם כך, כדאי שתדעו: שש שעות של טיסה עם ילדים קטנים זה לא פיקניק ולכן נשאלת השאלה: מה עושים בדרך? חשוב מאוד להיערך לעניין הזה מראש, כי אחרי הכול, אתם רוצים ליהנות ולשכוח את הצרות, ולא להיות במתח מהשאלה איך הילדים יתנהגו. לכן חשוב לקחת אתכם ספרים ומשחקים מסוגים שונים, כי אין ספק שכך תוכלו להעביר את הזמן בצורה נעימה יותר.

 

אל תשכחו את תיק התרופות שלכם

זה נכון, אנחנו כבר חולמים על היום שאחרי והמגיפה ורוצים לראות מול העיניים רק שמש, ים ואנשים יפים. עם זאת, אפילו סתם כאב ראש עלול לגרום לטיסה ולחופשה כולה להיות קצת פחות נעימה. לכן, אם אתם יכולים להכין לעצמכם תיק קטן עם תרופות וגם להעלות אותו אתכם לטיסה, זה רצוי.

 

חשוב לדעת

כדי להיכנס לאיי סיישל אתם צריכים לקבל ויזה, כלומר אשרת כניסה, אך מקבלים אותה ישירות בשדה התעופה במקום, עם הגעתכם. האשרה הזאת תקפה ל90 יום, אך שאפילו אם אתם חולמים על חופשה ארוכה במיוחד, זה כמובן יהיה אפשרי עם הויזה הזאת. המטבע המקומי הוא רופיה סיישלית ולכן, אם אתם רוצים להגיע למקום ולא להיות לחוצים מהשאלה האם יש לכם כסף לשלם למקומיים, כדאי יהיה לבצע החלפה מראש, אפילו של סכום קטן. החופשה האיי סיישל, ובמיוחד אם מישהו מקצועי יתפור לכם את החבילה הכי מתאימה שאפשר לצרכים שלכם, תהיה חופשה נהדרת. מהר מאוד תמצאו את עצמכם בבגדי ים, עם משקה טעים ביד ומול נוף עוצר נשימה, כך שחבל לחשוב פעמיים או לדחות את הנסיעה. הזמינו כרטיסים כבר עכשיו ותראו שתחזרו עם טעם של עוד.

איי סיישל

איי סיישל ראשית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו