לא מוותרים על ערכים – כל האוכל הכשר הכי טעים בלונדון

המסעדות הכשרות הטעימות ביותר

תוכן עניינים

מתכננים חופשה בלונדון וחוששים מנושא הכשרות? תופתעו לשמוע שאפשר לטייל בעיר המדהימה הזו, בלי לוותר על אוכל מעולה! איך עושים את זה? ריכזנו לפניכם את כל מה שחייבים לדעת.

 

שמירת כשרות בלונדון

אם חשבתם שאין אוכל כשר בלונדון תשמחו לשמוע שזה ממש לא המצב. בלונדון מתגוררים לא מעט יהודים ובהתאם, יש לא מעט אפשרויות לאכול כשר מבלי להתאמץ – מסעדות כשרות, אוכל כשר במרכולים ובית חב"ד הם רק חלק קטנטן מהאפשרויות שעומדות בפניכם, אז הסירו דאגה מלבכם – צפויה לכם חוויה בלתי נשכחת.

המסעדות הכשרות הטעימות ביותר בלונדון

יש כמה מסעדות כשרות מעולות בלונדון והן מפוזרות בעיר בהתאם לפיזור האוכלוסייה היהודית – בשכונות אגד'וור, גולדרס גרין, הנדון וסוויס קוטג'. הנה כמה מהן:

  • SOYO: מסעדה חלבית המציעה תפריט עשיר של מנות פתיחה, מרקים, סלטים, פסטה, דגים, סנדוויצ'ים וקינוחים. בנוסף, ישנו תפריט ילדים מיוחד.
  • Hummus bar: מסעדה בשרית המציעה שלל מנות מהמטבח הישראלי כמו חומוס-צ'יפס-סלט ושניצל מעולה, לצד תפריט המבורגרים מושחת, נקניקיות צ'וריסו ותוספות טעימות.
  • Delicatessen: מסעדה מעולה המתמחה במנות ים תיכוניות שיגרמו לכם להתגעגע הביתה – סלטים ישראליים, חומוס מסבחה, מרק ארטישוק ירושלמי, פרנה עם מח עצם ועוד.
  • Tish: מסעדה חדשה יחסית ופחות עממית, אז אם רציתם להתפנק בברנץ' איכותי או קוקטיילים שווים – זה המקום. השוס – ניתן לסעוד בה גם בסופ"ש, בתשלום מראש.

 

סופרמרקט כשר בלונדון

בנוסף למסעדות מצוינות, תוכלו לקנות אוכל כשר טעים במרכולים המקומיים ובמיוחד ברשתות המזון הגדולות בהן לא נדיר למצוא מדפים מיוחדים בהם אוכל כשר, בדומה לכל "דיאטה" אחרת (ללא גלוטן וכד') לצד מאכלים כשרים נוספים, יינות ואף אוכל מוכן שאינם נמצאים במקומם הייעודי (הכי פשוט, תבדקו באתר kosher.org.uk או isitkosher.uk.

אם לא מצאתם את המדף המיוחד ואין לכם כוח לחפש ברחבי הסופר, תשמחו לשמוע שישנם סופרים כשרים בהם הכל כולל הכל כשר. הבולט שבהם הוא Kosher Kingdom.

המסעדות הכשרות הטעימות ביותר

עוד אוכל כשר בלונדון

יש עוד דרכים רבות ליהנות מאוכל כשר טעים בלונדון:

  • בתי חב"ד: בדגש על ארוחת ערב שבת וערבי חג.
  •  מלונות כשרים: חלק מהמלונות בעיר מציעים אופציה לארוחת בוקר כשרה, לעתים גם לאורחים מבחוץ: Holiday Inn Express London Golders Green , Pillar Hotel ועוד.
  • משלוחי אוכל: חלק מהמסעדות שהזכרנו מעלה מציעות שירות משלוחים ברחבי העיר וישנו גם קייטרינג כשר בלונדון Dvash השייך לשף המפורסם מאיר אדוני.

לסיכומו של דבר, אם בעבר טיול כשר ברחבי העולם היה בגדר משימה בלתי אפשרית, זה לא המצב כיום ובהחלט ניתן לטייל במקומות רבים, כמו לונדון האהובה, בלי להתפשר על חוויה קולינרית מצוינת. כפי שראיתם, בלונדון יש לא מעט אופציות טעימות לבחור מהן, אז שיהיה בתאבון!

המסעדות הכשרות הטעימות ביותר

המסעדות הכשרות הטעימות ביותר

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו