לא אנשים של בטן גב? הכירו את מסיבות הפול מון בקופנגן

מסיבות ירח מלא בקופנהגן

תוכן עניינים

אם תכננתם להגיע לקופנגן בעקבות תיאורי חיי הלילה שלה, סביר שלא תישארו מאוכזבים – קופנגן הפכה להיות מרכז המסיבות של דרום מזרח אסיה בעקבות מסיבות הפול מון שמתקיימות בה. בעשורים האחרונים קיים ביקוש גובר של תיירים למסיבות אשר מוליד מגוון אדיר של מסיבות אשר מתאימות לכל טעם אפשרי, ובמיוחד בקופנגן. אז אם גם אתם מתלבטים האם לנסוע, הגעתם למקום הנכון – המאמר הבא במיוחד עבורכם.

 

קצת על מסיבות הפול מון

מסיבת הפול מון מתקיימת כשיש ירח מלא (Full Moon) כלומר פעם בחודש. המסיבה מתקיימת בעיר קופנגן תאילנד בחוף סאנרייז אשר ממוקם באיזור האדרין, מתחילה בערב ומתסיימת בשעות הבוקר המוקדמות. מדי חודש מגיעים אלפי אנשים למסיבה והחוץ מתחיל לתמלא בברים, דוכנים, מופעי אש, מופעי אורות, רחבות מוזיקה שונות ועוד.

במסיבה וגם לפניה תוכלו למצוא גם לא מעט דוכנים של ציורי גוף ולאפשר לאחד האמנים לצייר על גופכם במגוון צבעים מיוחדים. במסיבה ישנם גם אורות אולטרה אשר גורמים לצבעים לזהור בחושך, ומהסיבה הזו נהוג להגיע למסיבה עם הציורים הללו או לצייר על הגוף במהלכן.

 

היסטוריית מסיבות הפול מון

מסיבת הפול מון הראשונה התקיימה בשנת 1985 והייתה למעשה מסיבה מאולתרת שהתגבשה בבית המלון "פרדייס בונגלוס" בתור מחוות תודה לאורחי המלון. מאז צברה המסיבה עוד ועוד פרסום מפה לאוזן עד למצב בו גדלה מידי חודש ביותר תיירים ששמעו אודותיה.

היום מסיבת הפול מון מושכת אליה מידי חודש מספר אדיר של תיירים – בין עשרת אלפים לשלושים אלף אשר באים במיוחד כדי לחגוג עד אור הבוקר. מדובר במסיבה שנחשבת להיות הכי מפורסמת בכל תאילנד, לכן כמעט כל תייר בתאילנד מבקר במסיבה המטורפת הזאת!

 

חשוב מאד להדגיש

אסור בשום פנים ואופן לגעת בסמים, לא בכל מקרה ובמיוחד לא במסיבת הפול מון מכיוון שמסתובבים הרבה מאד שוטרים סמויים ואזרחים שעובדים בשיתוף פעולה עם המשטרה ורק מחכים לעצור אתכם. החוק בתאילנד הוא מאד מחמיר בכל הקשור לסמים ועלול להרוס לכם את כל הטיול לא רק בגלל הקנס הגדול אלא גם כי אולי תצטרכו לשבת בכלא. לא שווה את זה, בקיצור. היזהרו ושמרו על עצמכם.

 

בטיחות במסיבת הפול מון

בנוסף, ממליצים לכם בחום להגיע עם נעליים סגורות למסיבה מכיוון שבחוף תוכלו למצוא כמות גדולה מאד של בירות שבורות וזה עלול לגרום לכם להיפצע. אפשר כמובן גם לבוא עם כפכפים אבל כדאי לא להוריד אותם בזמן הריקודים, כדי שלא תגיעו בטעות לבית חולים – כפי שקורה יותר ויותר במסיבת הפול מון.

 

לסיכום

במהלך תקופת מסיבת הפול מון – כלומר, מספר ימים לפני ואחרי המסיבה – קופנגן כולה מתמלאת בתיירים, לכן למצוא מקום לינה בהאדרין הופכת להיות משימה לא קלה בכלל. אם אתם מגיעים לעיר בתקופת הפול מול כדאי לכם להזמין מראש מקומות לינה לפחות חודש לפני אם לא אפילו יותר, כדי למנוע עוגמות נפש מיותרות.

מסיבות ירח מלא בקופנהגן

מסיבות ירח מלא בקופנהגן

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו