לאן ניתן להפליג יחד עם חברת רויאל קריביאן

כלי שייט

תוכן עניינים

לאחר עשרות שנים בהן חובבי הקרוזים נאלצו לטוס לאירופה כדי לצאת לשיט תענוגות, שנת 2022 מביאה בשורה לאזרחי ישראל – חברת רויאל קריביאן מכריזה על נמל חיפה שלנו כאחד מנמלי הבית שלה, ממנו תוציא עשרות קרוזים כבר בשנה הקרובה. המשיכו לקרוא, וגלו לאילו יעדים תוכלו להפליג יחד עם החברה.

 

רויאל קריביאן

רויאל קריביאן הכירה בחשיבות של השוק הישראלי, וכתוצאה מכך החליטה להפעיל קרוזים שבסיס האם שלהם יהיה נמל חיפה. כבר בעבר הפעילה החברה, כמו מספר חברות נוספות, קרוזים שעגנו בחיפה ואפשרו לישראלים להצטרף לקרוז אולם מדובר היה במספר חדרים מועט שהוקצה לישראלים מה שהשפיע על החוויה ועל המחיר כאחד.

כיום, רויאל קריביאן הפלגות מחיפה משנה את כללי המשחק. התייר הישראלי הוא לא אורח שמצטרף לקרוז שמקורו במדינה אחרת, אלא הוא בעל הבית ומהנמל שלו תצא ההפלגה. ההפלגות של שנת 2022 מותאמות לקהל הישראלי, ואורכות בין שלושה לשמונה לילות.

החברה מכירה גם בחשיבות של השוק הדתי בישראל. הודות לכך, החברה תציע למעוניינים אוכל כשר בהפלגותיה. כמו כן, אחד מחדרי הספינה ישמש כבית כנסת שיעמוד לרשות החפצים בתפילות בזמן ההפלגה.

רויאל קריביאן מחיפה תוציא הפלגות עם ספינתה המפוארת Rhapsody of the Seas. הספינה מציעה לציבור שלל אטרקציות, בהן תיאטראות, ברים, מגרשי ספורט, מסעדות ועוד. גם חדרי השינה באוניה מפוארים ומרשימים ואלו יעניקו לכם חווית קרוז מושלמת, שספק אם בכלל תרצו לצאת מהספינה בעגינות.

 

הים האגאי

כעת, משהכרנו את הספינה, זה הזמן להיחשף ליעדים אליהם נגיע במהלך הקרוזים. היעד הפופולרי ביותר בקרוז, יהיה הים האגאי. הים האגאי משתרע בין שלושה יעדים אהובים במיוחד על התייר הישראלי – יוון על שלל האיים שלה, קפריסין וטורקיה. האונייה תעגון במגוון יעדים, אשר מספרם ומשך השהיה בכל יעד משתנים בהתאם לאורך ההפלגה. אנו נכיר יותר מקרוב את היעדים המרכזיים ביותר.

 

רודוס

אין אי שהישראלים אוהבים כמו רודוס. האי מציע שילוב יווני קלאסי של ים משגע לצד היסטוריה ותרבות. מים צלולים ומסיבות. ברודוס, כל תייר ישראלי ימצא את הבילויים המועדפים עליו. תוכלו להתחיל את שהותם ברודוס בסיור בעיר העתיקה, להמשיך בנסיעה לעיר לינדוס ולחופיה המהממים וחובבי הטבע אף ימשיכו לעמק הפרפרים ולמעיינות הנעלמים.

 

סנטוריני

סנטוריני נחשב ליפה באיי יוון. סנטוריני הינו חלק מארכיפלג האיים הקיקלאדיים, שנפוצו זה מזה במספר התפרצויות געשיות. האי ניצב בגאון, על צוק המתנשא מאות מטרים מעל הים. האי קטן יחסית, כך ששעות העגינה באי יאפשרו לכם לסקור אותו לאורכו ולרוחבו.

 

עגינות נוספות

מלבד שני אלו, הקרוז יעגון באיים נוספים, דוגמת מיקונוס וכרתים וכן בערי קפריסין האהובות, ובראשן פאפוס ולרנקה. ייתכן שבשנים הבאות החברה תפעיל קרוזים ארוכים יותר, שיגיעו גם לאיטליה, קרואטיה, אלבניה ועוד.

 

לסיכום

חברת רויאל קריביאן תחל, בקיץ הקרוב, להפעיל קרוזים מעגליים מנמל חיפה. הקרוזים יצאו לים האגאי, כשאורכם בין שלושה לשמונה לילות והם מותאמים במיוחד לציבור הישראלי. צאו לקרוזים אלו, ותהנו מחוויה שאין לה תחליף.

סירה

 

כלי שייט

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו