כמה זמן לוקח להוציא ויזה לסרי לנקה

תעודת זהות

תוכן עניינים

מדינת סרי לנקה אולי אינה מורכת לכם, אולם מדובר באחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר עבור ישראלים בשנים האחרונות. בסרי לנקה תוכלו להנות מחופים נדירים, אתרי גלישה ועוד. עם זאת, כדי להיכנס חתוך סרי לנקה, יש צורך לקבל אשרת תייר מה שמוכר בתור ויזה. אנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שצריך לדעת על האשרה הזו.

 

מהי בדיוק ויזה?

ויזה היא אישור שאותו מנפיקה מדינה ובעזרתו היא מאפשרת לאזרחים זרים להיכנס לשטחה. במדינות רבות בעולם אין צורך לקבל ויזה כדי להיכנס לשטח המדינה, אולם במדינות שכן, אין אפשרות להיכנס ללא הויזה. זו בדיוק הסיבה מדוע ויזה לסרי לנקה היא דבר כל כך חשוב עבור מי מכם שמעוניין לנסוע לטיול במדינה הזו.

חשוב לדעת שישנם סוגים רבים של ויזות. הויזה הנפוצה ביותר היא ויזה עבור תיירים כזו שמאפשרת לכם לנהל טיול במדינה שבה הויזה שלכם תקפה. קיימים עוד סוגים אחרים של ויזות ועליהם תקבלו פירוט מיד.

 

האם כולם צריכים להוציא ויזה לסרי לנקה?

התשובה לשאלה הזו היא חד משמעית, כן. כל ישראלי שרוצה לטייל או אפילו לשהות בסרי לנקה במשך תקופה מחויב להוציא ויזה. בלי הויזה הזו פשוט אין אפשרות שתוכלו לשהות במדינת סרי לנקה.

 

כמה זמן לוקח להוציא ויזה?

תהליך הוצאת הויזה משתנה, ותלוי כמובן בשאלה מי מטפל בבקשה שלכם. בעזרת חברות מסוימות תוכלו לקבל בתוך ימים ספורים את הויזה שלכם, מרגע שהגשתם את הבקשה לויזה בצורה הנדרשת.

 

סוגי הוויזות השונות לסרי לנקה

  1. ויזת תיירות – זוהי הויזה הכי נפוצה, אותו צריך להוציא כל מי שמעוניין לעשות טיול בסרי לנקה, הויזה הזו לא דורשת מכם אישורים מיוחדים וסביר להניח שתקבלו אותה.
  2. וויזת עסקים – הויזה הזו מיועדת כמובן עבור אנשי עסקים ומי שמעוניין לשהות בסרי לנקה למטרות נוספות מעבר לתיירות בלבד.
  3. וויזת מעבר – הויזה הזו נועדה עבורכם רק אם אתם לא מתכננים לשהות בסרי לנקה אלא רק לעבור בה בדרך לתחנה הבאה.

 

מה התוקף של הויזה לסרי לנקה

ויזה לסרי לנקה תקפה למשך כחצי שנה מהיום שבו הנפקתם אותה. עם זאת, התוקף של הויזה הוא כל זמן שלא נכנסתם אל המדינה אולם ברגע שנכנסתם אל סרי לנקה התוקף של הויזה הוא לחודש ימים בלבד. תוקפה של אשרת המעבר הוא למשך 48 שעות בלבד.

 

לסיכום

סרי לנקה היא מדינה מדהימה שמאפשרת לכם בתור תיירים ישראלים להנות משלל דברים שאותם יהיה לכם קצת קשה למצוא בארץ שלנו. עם זאת, כדי להיכנס אל סרי לנקה אתם חייבים להיות מצוידים בויזה, ולכן עליכם להגיש בקשה כמה שיותר מהר על מנת שסרי לנקה תנפיק עבורכם ויזה. הויזה תאפשר לכם לשהות בסרי לנקה לנקה למשך תקופה של חודש.

חותמת

 

תעודת זהות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו