כל האמת על כרטיסי האשראי שצוברים נקודות טיסה

כרטיסים

תוכן עניינים

זה לא מופרך. ניתן לטוס על ידי מימוש נקודות טיסה. כידוע לנו, שימוש בכרטיס אשראי מקנה נקודות והטבות בהתאם לתקנות חברת כרטיס האשראי בה אתם חברים. חברות האשראי מאפשרות צבירת נקודות ואף המרה שלהן לנקודות טיסה העשויות להוזיל מחירי טיסה באופן משמעותי במיוחד ואפילו לקבל אותם חינם. אל תמהרו להתלהב, כדי לקבל כרטיס טיסה תצטרכו לממש אלפי נקודות. כאון ריכזנו עבורכם את המידע שרציתם להכיר בנושא, מוזמנים להמשיך איתנו.

 

איך כרטיס אשראי צובר נקודות טיסה?

כמו ההטבות המוכרות לנו מחברות האשראי המציעות צבירת נקודות על כל קנייה וחיוב עסקה באשראי, קיימת גם הטבה בה מצטברות נקודות טיסה. כדי לקבל נקודות טיסה חשוב להזמין כרטיס אשראי נקודות טיסה, להשתמש בו ולהתחיל לצבור נקודות על ידי גיהוץ רב ככל הניתן.

 

מה ניתן לעשות עם נקודות הטיסה?

את נקודות הטיסה ניתן לממש ולרכוש באמצעותן כרטיס טיסה ליעד נחשק. אך גם אם אין לכם עניין לצאת מהארץ, אתם יכולים ליהנות מחופשה נחמדה במלון בארץ. תוכלו להזמין חדר במלון או צימר באמצעות נקודות הטיסה שצברתם. מדובר בטריק שיווקי של חברות האשראי לעידוד השימוש בכרטיסי האשראי שלהן. הרי התחרות בין חברות האשראי היא גדולה. כל אחת מהן מעוניינת שכמה שיותר ישראלים יחזיקו את כרטיסי האשראי שהיא מציעה.

אם אתם ממילא עושים שימוש רב באשראי, אין לכם סיבה להסס. אתם יכולים להרוויח נקודות שיחסכו לכם הוצאות בסופו של דבר…

 

אל תמהרו לחגוג

מצד אחד העניין נשמע מפתה. משתמשים בכרטיס האשראי ונהנים מסבסוד מלא או חלקי של טיסה או חופשה… אך חשוב לזכור כי כדי לצבור כמות נקודות שתספיק לסבסוד כרטיס טיסה אחד יש לבצע עסקאות של מעל 300 אלף שקלים. סוג הכרטיס וחברת האשראי המנהלת אותו מאוד משפיעה על גובה הצבירה של הנקודות. ישנן חברות אשראי בהן מצטברות נקודות רבות יותר ולעומתן אחרות, פחות משתלמות. לכן, לא כדאי לעשות שימוש באשראי אך ורק כדי לממש את נקודות הטיסה המצטברות. החשיבה צריכה להיות אחרת: משתמשים בכרטיס האשראי כפי הצורך ובעת הזמנת חופשה או כרטיס טיסה מציצים לבדוק את גובה נקודות הטיסה שהצטברו. מימוש הנקודות שהצטברו יכול להוזיל לכם את מחיר הכרטיס וכך תשלמו מחיר חלקי בלבד.

 

שימו לב – פג תוקף

לכל נקודות הטיסה הניתנות על ידי חברות האשראי, קיימת נקודת זמן בה הצבירה מפסיקה ותוקף נקודות הטיסה פג. כל נקודת טיסה תהיה רלוונטית ל-3 שנים במרבית חברות האשראי (חשוב לדעת כי הנתונים משתנים בין חברות האשראי השונות). לאחר 3 שנים לא תוכלו לממש את הנקודות. אין סיבה לבהלה ולהזמנת טיסה מייד לפני תום 3 השנים… אך זו סיבה מספיקה כדי לממש את הנקודות הקיימות לסבסוד חלקי של החופשה המוזמנת.

כרטיסים מגנטים

 

כרטיסים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו