כך תתכננו את מסלול הטיול בויטנאם!

תכנון מסלול טיול בויאטנם

תוכן עניינים

וייטנאם היא מדינה עשירה בתרבות, היסטוריה ויופי טבעי. מהערים השוקקות ועד האזור הכפרי השליו, יש משהו לכל סוג של מטייל. תכנון טיול לויאטנם יכול להיות מכריע, אז ריכזנו את המסלול המושלם שיעזור לך להפיק את המרב מזמנך במדינה היפה הזו.

 

מסלול לטיול של 15 יום בוייטנאם

יום יעד פעילויות
1-3 האנוי המאוזוליאום של הו צ'י מין, מקדש הספרות, אוכל רחוב של הרובע העתיק
4-6 מפרץ האלונג שייט מסביב למפרץ, חקירת מערות ומערות, שייט בקיאקים
7-9 הוי אן עיר עתיקה, גשר יפני מקורה, שוק לילה
10-12 גוון עיר אימפריאלית, קברים מלכותיים
13-15 הו צ'י מין סיטי מוזיאון שרידי המלחמה, שוק בן ת'אן, מנהרות קו צ'י

תכנון מסלול טיול בויאטנם

יום 1-3: האנוי

תכנון מסלול טיול בויאטנם לרוב יתחיל בהאנוי – היא עיר הבירה של וייטנאם והיא מקום מצוין להתחיל בו את הטיול. העיר ידועה בהיסטוריה העשירה שלה, בארכיטקטורה הקולוניאלית הצרפתית ואוכל רחוב טעים. הקדישו את הימים הראשונים שלכם לחקור את המקדשים, המוזיאונים והשווקים הרבים של העיר.

התחילו את היום שלכם בביקור במאוזוליאום של הו צ'י מין, שם תוכלו לחלוק כבוד למנהיג האהוב של המדינה. לאחר מכן, עברו אל מקדש הספרות, שהיא האוניברסיטה הלאומית הראשונה של וייטנאם. המקדש הוא נווה מדבר שליו באמצע העיר והוא מקום מצוין ללמוד על ההיסטוריה והתרבות של וייטנאם.

בערב, לכו לרובע העתיק בו תוכלו לטעום מאוכל הרחוב המפורסם של העיר. נסו את ה-bun cha, שהוא בשר חזיר בגריל המוגש עם אטריות ועשבי תיבול, או את ה-pho, שהוא מרק אטריות וייטנאמי מסורתי.

 

יום 4-6: מפרץ האלונג

שום טיול לויאטנם אינו שלם ללא ביקור במפרץ האלונג. המפרץ המדהים הזה הוא ביתם של אלפי איים ואיונים גיר העולים ממימי האזמרגד. הקדישו כמה ימים לשייט מסביב למפרץ, תוך התבוננות בנוף המדהים וחקור את המערות והמערות הרבות.

יש הרבה אפשרויות שייט זמינות, מתקציב ועד יוקרה. אם אתם מתכננים מסלול פרטי, שקול לשכור סירה קטנה יותר כדי שתוכל לחקור כמה מהאזורים השקטים יותר של המפרץ. הקפידו לצאת בקיאק לשיט כדי להתקרב לצוקי הגיר.

 

יום 7-9: הוי אן

הוי אן היא עיירה מקסימה השוכנת על החוף המרכזי של וייטנאם. העיירה ידועה בארכיטקטורה העתיקה שהשתמרה היטב והיא אתר מורשת עולמית של אונסק"ו. בלו את ימיכם בשוטטות בעיר העתיקה, בהתפעלות מהמבנים היפים ובגלישה בחנויות ובשווקים הרבים.

הקפידו לבקר בגשר המקורה היפני, שהוא אחד מציוני הדרך האייקוניים ביותר של העיר. הגשר נבנה במאה ה-16 ומהווה דוגמה מצוינת לארכיטקטורה יפנית בווייטנאם. בערב, צאו לשוק הלילה שבו תוכלו לטעום מאוכל הרחוב המפורסם של העיירה.

תכנון מסלול טיול בויאטנם

יום 10-12: גוון

Hue היא עיר הממוקמת במרכז וייטנאם והייתה בעבר הבירה האימפריאלית של שושלת נגוין. העיר ידועה באתריה ההיסטוריים הרבים, כולל העיר הקיסרית והקברים המלכותיים הרבים הממוקמים מחוץ לעיר. הקדישו את היום הראשון שלכם לחקור את העיר הקיסרית, שהייתה פעם ביתם של קיסרי נגוין. העיר היא מתחם רחב ידיים של ארמונות, מקדשים וגנים, והיא מקום מצוין ללמוד על העבר הקיסרי של וייטנאם.

ביום השני שלך בהואה, צאו אל מחוץ לעיר כדי לבקר בכמה מהקברים המלכותיים. הקברים ממוקמים בגנים יפים ומהווים דוגמה מצוינת לארכיטקטורה המשוכללת של שושלת Nguyen. הקפידו לבקר בקבר טו דוק, שהוא אחד הקברים המרשימים באזור.

 

יום 13-15: הו צ'י מין סיטי

הו צ'י מין סיטי, הידועה גם בשם סייגון, היא העיר הגדולה ביותר בווייטנאם והיא מטרופולין סואן ומלא אנרגיה. הקדישו את היום הראשון שלכם לחקור את המוזיאונים והאתרים ההיסטוריים הרבים של העיר, כולל מוזיאון שרידי המלחמה וארמון האיחוד מחדש.

בערב, צאו לשוק בן ת'אן, שהוא אחד השווקים המפורסמים של העיר. השוק הוא מקום מצוין לאסוף מזכרות ולטעום מאוכל הרחוב המפורסם של העיר. ביום השני שלכם בעיר, צאו לטיול יום למנהרות Cu Chi. המנהרות שימשו את הווייט קונג במהלך מלחמת וייטנאם ומהוות תובנה מרתקת על ההיסטוריה של המדינה.

 

סיכום

וייטנאם היא מדינה מלאה בהפתעות ומהווה יעד מצוין למטיילים המחפשים תרבות, היסטוריה ויופי טבעי. מסלול זה ייתן לכם טעימה מכל מה שיש לוייטנאם להציע, מהערים השוקקות ועד האזור הכפרי השליו. בין אם אתם מתכננים מסלול פרטי או מטיילים בתקציב נמוך, וייטנאם היא יעד שאסור לפספס.

תכנון מסלול טיול בויאטנם

תכנון מסלול טיול בויאטנם

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו