טיול בתקופת הקורונה מבלי לצאת "מהבית" – קרוואנים

נגררת

תוכן עניינים

הקורונה סגרה את כולנו בבתים ובכל זאת, אנשים רוצים לטייל, אז למה לא לטייל מבלי לצאת מהבית? או יותר נכון, למה לא לקחת את הבית איתנו לטיול? תופעת הקרוואנים תפסה תאוצה בישראל, ובמיוחד בתקופת הקורונה.

הנה כל מה שצריך לדעת על הקרוואנים בטיולים בזמן הקורונה.

 

מיקום הקרוואן

ככל שהתחום הולך ומתרחב ההסדרה לקרוואנים הולכת וגדלה. קרוואן לא ניתן למקם או להחנות בכל מקום, יש חניונים ייעודיים לכך. החניונים פזורים ברחבי הארץ, במיוחד ליד אתרים שמלכתחילה מיועדים לנופש, בילוי וטיולים.

ישנם חניונים לקרוואנים שהחנייה בהם היא בתשלום וישנם חניונים שהם ללא תשלום. לרוב החניונים שבתשלום יהיה חיבור למים ולחשמל או לפחות לאחד מהם. לעומת זאת, למרבית החניונים החינמיים לא יהיו חיבורים למים ולחשמל.

חשוב לדעת, ישנם חניונים שבהם מספר מועט של עמדות להחניית הקרוואן, לכן כדאי לתאם מראש את יום החנייה כאשר בונים מסלול לטיול בקרוואן.

ישנם חניונים שממוקמים ליד סופרים – למקרה ותרצו לרכוש מזון ולבשל בעצמכם, לעומת זאת ישנם חניונים לקרוואנים הממוקמים ליד מסעדות בהם תוכלו להחנות את הקרוואן ולהיכנס לאכול במסעדה (בתנאי שיש הקלה בהנחיות הקורונה והמסעדות פתוחות).

 

קורונה

החלטתם לצאת לטיול, שכרתם קרוואן (או במקרה ואתם מרבים לצאת לטיולים, אז רכשתם קרוואן) ואתם מוכנים לצאת לדרך. אבל מה קורה עם הקורונה? אז ככה, גם בטיולי קרוואן יש להקפיד על ההנחיות של התו הסגול וכל הנהלים הקשורים בקורונה.

אתם הולכים במסלול ברחבי הארץ?  וודאו שאתם לא הולכים בקבוצה של יותר מ – 20 אנשים, הקפידו על מרחק של שני מטרים בין אחד לשני והקפידו על עטית מסכה. גם בתוך הקרוואן יש מספיק מקום לשמירה על ההנחיות במקרה ואתם מספר חברים שיצאו יחד לטיול, אך כמובן אם מדובר בבני אותו הבית זה קל יותר.

 

המלצה

החוויה הנוחה ביותר היא למצוא חניון הממוקם לצד אזור עשיר במסלולי הליכה ואופניים, אטרקציות וכדומה ובעצם להפוך את חניית הקרוואן לנקודת ההתחלה שלכם, לצאת לטייל ולחזור אל הקרוואן ולהמשיך בדרככם אל היעד הבא בטיול שלכם בארץ ישראל.

אז אין טיסות לחו"ל, בארץ המלונות והצימרים סגורים בהתאם להנחיות הקורונה ובכל זאת אנשים רוצים לצאת מהבית, לנשום אוויר ולטייל במיוחד אחרי שהקורונה שיבשה לנו את החיים וסגרה אותנו בבתים. כאן נכנסים הקרוואנים לתמונה. הקרוואנים מאפשרים לנו לצאת אל הטבע ולנשום את האוויר הנקי של ארץ ישראל היפיפייה עם הנוחות של בית מרוהט על גלגלים, וכמובן עם הקפדה על הנחיות הקורונה.

כך ניתן ליהנות משני העולמות –  מצד אחד,  חופשה בצורת טיול בטבע, יציאה מהבית, צפייה בכוכבים בשטח או הסתכלות בנופיה המרהיבים של ארץ ישראל, ומצד שני לינה במיטה עם מיזוג וטלוויזיה בתוך הקרוואן, והכל עם אפשרות של שמירה על נהלי הקורונה.

 

רכב בית

נגררת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו