חופשה במלון כשר – יתרונות וחסרונות

כניסה לחדר

תוכן עניינים

לא מעט מטיילים ומטיילות מהמגזר הדתי ושומר המסורת שואלים את עצמם כיצד יוכלו לטייל וליהנות ממחירי הנופשים הזולים המוצעים כיום ברחבי האינטרנט, כאשר עקרונותיהם וערכיהם המורים על שמירת שבת וכשרות עומדים לפניהם.

מהם היתרונות והחסרונות של חופשה במלון כשר? על זה נפרט במאמר הבא.

 

מלון כשר – יתרונות

מלון כשר למהדרין בארץ או בחו"ל, מציע לאורחיו אפשרויות הסעדה רחבות – בשרי או חלבי – תוך שמירה והקפדה מקסימלית על כשרות המזון המוגש. מלבד יתרון ברור זה, שלא ישאיר אף אחד רעב, קיים יתרון מרכזי נוסף והוא זמינות של צוות המלון ורגישות שלו לצרכים של הציבור הדתי ושומר המסורת.

רגישות זו מתאפיינת בהכוונה והפניה של האורחים למוסדות דת ואטרקציות בקרבת המלון ע"י העובדים, יחד עם אספקה של ציוד ההכרחי למשל לשמירת שבת כמו פלטה חשמלית לחימום המזון, מיחם, ונרות שבת.

משפחה המגיעה לנפוש במלון כשר יכולה להיות בטוחה כי במלון יתארחו משפחות עם אופי דומה, וכי לא קיים חשש של חילול שבת, מזון לא כשר, ועוד.

 

מלון כשר – חסרונות

עבור אלו המבקשים להתנתק מעט מהקהל הישראלי, מלון כשר איננו אופציה מתאימה, שכן אלו הבאים בשעריו יהיו לרוב משפחות ישראליות ושומרות מסורת, המבקשות לנפוש וליהנות עד כמה שאפשר מנופש איכותי, מהנה, וכמובן – כשר.

אם אתם פחות אוהבים להתערבב עם ישראלים כשאתם בחו"ל, אך עדיין מעוניינים לשמור על כשרות ושמירת שבת – תמיד תוכלו להשכיר דירה או למצוא בית מלון באזור שבו יש בית חב"ד מקומי, שם בדרך כלל יש גם מסעדה, חנות לממכר מוצרי מזון כשרים, ובית כנסת.

חשוב שתבדקו האם הדירה או החדר שלכם נפתחים באמצעות מפתח שניתן להשתמש בו בשבת, ואם קיימת גישה נוחה אליהם גם בשבת (קומות גבוהות ללא מעלית שבת, חיישן חשמלי לפתיחת הדלת, וכו').

 

נופש כשר – כמה זה עולה לי

נופש כשר אינו בהכרח יקר יותר, כפי שנהוג לחשוב. אם תהיו זריזים וחכמים תוכלו לסגור חופשה כשרה במחירים טובים, במיוחד אם אתם תזמינו חופשה בoff season (עונות שאינן עונות התיירות הפופולריות).

ערכו השוואה בין מלון כשר, המציע לכם כחבילה לינה יחד עם מזון כשר, לבין השכרת דירה או חדר במלון שאינו כשר, בו אתם משלמים על לינה בלבד. באפשרות השנייה יש לכלול בחשבון גם הוצאות על מסעדות כשרות ומוצרי מזון כשרים, שאינם כלולים במחיר המלון\הדירה.

 

לסיכום

כאשר קיימות אפשרויות רבות למטייל הדתי ושומר המסורת, כמו בתי מלון כשרים הכוללים בחבילת הנופש מזון כשר וטעים יחד עם לינה – אין הרבה התלבטויות. אפשרות זו נוחה מאוד, אך מי שמעדיף להתנתק קצת מהקהל הישראלי עדיין יוכל תמיד להשכיר דירת נופש או חדר בבית מלון רגיל, ולדאוג לעצמו בכל הקשור לנושא המזון.

לא משנה מה תבחרו – הכי חשוב שתיהנו.

מיטה גדולה

 

כניסה לחדר

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו