חופשה בדובאי – היעד הכי אטרקטיבי לישראלים

חופשה בדובאי - היעד הכי אטרקטיבי לישראלים

תוכן עניינים

בצל המגיפה, שמסרבת לשחרר את אחיזתה עלינו, הגיחה בצעד דיפלומטי ותיירותי חסר תקדים עיר היוקרה והנופש, דובאי. מזה שנים רבות היא היוותה מוקד משיכה לשאר מדינות העולם, וכיום הגיע הזמן שגם אתם תבקרו בה, ולא תצטערו. אבל בואו נדבר על כל הסיבות למה דווקא לבקר דובאי, ולמה לא מדובר בסתם טרנד חולף.

במשך שנים רבות, לא מעט ממדינות המזרח התיכון היו חסומות לכניסה עבור הישראלים למרות היותן מדינות מודרניות, מתקדמות ויוקרתיות. כעת בעידן בו אנו מחפשים להשכין שלום והדדיות לשם פריחה תיירותית ותרבותית, נוכל לתת יד למטרה זו על ידי טיסה לנופש, בעיר המדהימה דובאי. העיר נחשבת ליוקרתית ומודרנית ובעיקר ידידותית לישראלים. לכן, הסירו חשש מליבכם, ולמדו על למה דובאי היא היעד הבא שלכם.

 

מחיר

בואו נתחיל עם הדבר שבאמת מעניין אותנו ומה שבאמת יכול להבטיח לנו חופשה בדובאי בתנאים יוקרתיים. למרות שכאמור מדובר בעיר יוקרתית ויקרה, נתחיל מכך שהטיסה עצמה כלל אינה יקרה, לעומת המחירים שנשלם עבור מדינות באותה מידת יוקרה באירופה.

נמצא כי טיסות הלוך ושוב, לתקופה של כשבוע של שהייה בעיר, יעלו לנו אך ורק כמה מאות שקלים בודדים, גם בחודשי הקיץ. חשוב לזכור כי מדובר במדינה עם אקלים חם למדיי, כך שגם בחודשי החורף עדיין נוכל ליהנות ממזג אוויר חמים ונעים לטיולים ונופש ובמחיר יותר זול.

בנוסף, לא נשכח שכמו בכל טיול ונופש תמיד נרצה לעשות קצת קניות. למרות שהעיר היא כן יוקרתית, עדיין נוכל ליהנות ממגוון מותגים מקומיים ובינלאומיים במחירים יותר מציאותיים, מאשר במדינות אחרות.

 

אטרקציות

לאחר שהסדרנו כרטיסי טיסה משתלמים ביותר, הגיע הזמן לתכנן את הטיול שלנו. דובאי היא עיר מרובה באטרקציות תיירותיות, אך גם היסטוריות ומרתקות. לכן, היות ומדובר בעיר כל כך מגוונת, נוכל לגוון בין מבחר הפעילויות. בעיר המדהימה הזו נוכל למצוא את השילוב האולטימטיבי בין חופשת בטן גב לבין תיירות קלאסית.

נוכל לתכנן טיול המקיף את המבצר העתיק בלב העיר, ואת מוזיאון ההיסטוריה של דובאי. לאחר מכן, נוכל לטייל בגן הפרפרים וגן הפרחים המעוצב הגדול ביותר בעולם ונקנח עם טיול באגי במדבר, או שיט ביאכטה יוקרתית.

 

קולינריה

לצד כל האטרקציות, לא נשכח כי דובאי היא גם מרכז קולינרי מדהים. נוכל למצוא מגוון מטורף של ז'אנרים קולינריים, החל מאיטלקי, אסייתי וכלה במסעדה המפורסמת של נוסרט. המבחר הקולינרי בדובאי מאפשר לנו לקחת את החופשה לרמה יוקרתית חדשה, כזו שלא נחווה בשום מקום אחר.

 

אז לפני שאתם מעבירים למצב טיסה…

אז, עכשיו הבנו שדובאי היא לא סתם רעש וצלצולים. מדובר ביעד תיירותי מדהים, היות והוא משלב אטרקציות מגוונת לכל טעם, מבחר קולינרי מהדרגה הגבוהה ביותר שיש, וכל זה במחיר משתלם ומציאותי לכל כיס של אזרח ישראלי.

חופשה בדובאי - היעד הכי אטרקטיבי לישראלים

חופשה בדובאי - היעד הכי אטרקטיבי לישראלים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו