השכרת נהג צמוד בחו"ל – מספר טיפים שכדאי לכתוב

נסיעה בטוחה

תוכן עניינים

אם יש משהו אחד יותר פרקטי ומענג מאשר טיול מאורגן, הרי שזה השכרת רכב ונהג צמוד בחו"ל.

יחד עם כל הכיף בלתת למישהו אחר לנהוג עבורכם, גם מגיעה הבחירה בסוג הרכב ובנהג שלכם.

מה כדאי לדעת בנושא? הנה כמה טיפים ששווה לכם להכיר לפני שאתם סוגרים על דיל השכרת נהג צמוד ורכב בחו"ל.

אתם לקראת טיסה ולא בטוחים כיצד להתנייד במדינה אליה אתם טסים? אין ספק, זה עשוי להיות מבלבל, במיוחד אם אתם נמנים בין האנשים אשר לא ממש בקיאים בעולם הרכב. יחד עם זאת, לא נורא, אין טעם להילחץ, הכנו עבורכם מספר טיפים בנוגע לענייני השכרת נהגים צמודים בחו"ל ורכבים. בואו נדבר על סוג הרכב שתבחרו, על הנהג שילווה אתכם וכל מה שבין לבין. המידע הבא מגע אליכם בחסות אחת מסוכנויות הרכבים האטרקטיביות ביותר בארץ, חברת קפיטל מוטורס.

 

השכרת רכבים בחו"ל: אל תוותרו לעולם על רכב מרווח ונוח

שאלנו את המומחים של חברת קפיטל מוטורס לגבי כל הנושא הזה של השכרת נהג צמוד בחו"ל. התשובות שקיבלנו היו ממש מעניינות, ואנחנו נתחיל עם הנושא של סוג הרכב שיהיה כדאי לכם לשכור בחו"ל. בין אם אתם בוחרים מיני קופר או ג'יפ, פולקסווגן או מרצדס, הרכב חייב להיות מרווח.

כדאי לדעת, בימינו יש כל כך הרבה סוגים של רכבי SUV, ככה שהעדיפות בחו"ל בדרך כלל תהיה לכיוון הזה. אגב, אם כבר דיברנו על מיני קופר והמלצנו לכם עליה, אנחנו רותים שתכירו את דגם המיני קופר שנקרא COUNTRY. או ליתר דיוק מיני קופר COUNTRYMAN.

 

המלצות: כדאי לשכור מיני קופר COUNTRYMAN בחו"ל?

מדובר ברכב האצ'בק 5 דלתות אשר מאפשר לכם המון מרחב בתא המטען. אחלה, אבל ממש אחלה רכב עבור טיול בחו"ל. הרכב הזה אינו 4X4, אבל אין ספק שהוא פרקטי מאוד ושימושי עבור טיולים בשבילים. בכל מקרה, בין אם אתם בוחרים ברכבי מיני קופר או ברכב אחר, שיהיה מרווח, אל תוותרו על זה.

אל תשכחו שאתם מטיילים עם ציוד. אין טעם לשכור רכב סופר מיני. לאחר שאתם בוחרים את רכב החלומות שלכם להשכרה בחו"ל, אתם תצטרכו לשים איזשהו דגש או שניים על נושא הנהג. כדאי לדעת, נהגים אפשר ומומלץ לבחור בקפידה.

 

לבחור את הנהג הצמוד בחו"ל ואת הרכב השכור הנכון

חשוב לזכור, יהיה כדאי להתאים את סגנון הטיול שלכם לנהג שינהיג את הדרך. אם אתם חבר'ה צעירים שמעדיפים לנדוד מאי לאי ולחגוג במסיבות חוף היסטריות, יהיה כדאי לבחור נהגוס צעיר כמוכם שאוהב לחגוג ולבלות.

אם הוא מקומי (והוא יהיה כמובן), הוא ייקח אתכם למקומות הבילוי הכי היסטריים שקיימים במדינה אליהם אתם טסים. לחילופין, אם אתם זוג מבוגר שמעוניין לחוות רומנטיקה מושלמת, יהיה כדאי לבחור נהג שקצת יותר מבוגר מגיל 22.

 

תקשורת היא מפתח: מה לגבי השפה שהנהג הצמוד בחו"ל דובר?

עוד משהו שכדאי מאוד לקחת בחשבון, נסו לוודא שהנהג דובר איזושהי שפה שאתם מסוגלים לדבר גם כן. אם אתם מדברים אנגלית או צרפתית, בדרך כלל אתם תוכלו למצוא נהגים אשר דוברים את השפות הבינלאומיות האלו.

כמובן, ישנם המון תיירים מכל מיני קצוות של העולם, ככה שאת הנושא של השפה שהנהג מדבר – תמיד יהיה כדאי לוודא ולבדוק מראש. בין אם אתם דוברים צרפתית, אנגלית או ערבית, אתם בדרך כלל תוכלו למצוא נהג שדובר את השפות האלו. אפילו עברית במקרים מסוימים ובמדינות מסוימות.

 

תנו צ'אנס לנהג שלכם להפתיע אתכם עם פנינים תיירותיות

עוד משהו שאנחנו רוצים שתזכרו, הוא הנושא של בניית תוכנית טיולים ומסלולים. נכון, אתם משקיעים בבית מראש בתוכנית הטיולים והמסלולים שלכם, וכנראה גם שאתם מעוניינים להספיק לראות כל אחד מהיעדים שסימנתם בבית.

יחד עם זאת, אנחנו רוצים שתשמרו על ראש פתוח להצעות מהנהג שלכם. אל תשכחו, הוא מקומי והוא יכול להוביל אתכם לפנינים אמיתיות של קסם תיירותי. אתם יודעים מה? אפילו תגדילו ראש ותשאלו את הנהג אם הוא מכיר המלצות מקומיות שאף אחד אחר לא מכיר. שיהיה המון בהצלחה ותהנו, אין כמו טיול בחו"ל עם נהג צמוד!

 

איש שרות

נסיעה בטוחה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו