הצ'ק ליסט המלא לפני טיסה לחו"ל

דגימה

תוכן עניינים

מתכננים לטוס בזמן הקרוב? רגע לפני שתבחרו יעד ותזמינו כרטיס טיסה, כדאי שתקראו את המדריך שלנו שיציג בפניכם את הצ'ק ליסט המלא לפני טיסה לחו"ל.

המדריך שלנו יאפשר לכם לדעת מה חשוב לעשות ולקחת רגע לפני שעולים על מטוס לחו"ל בתקופת הקורונה. אז למה אתם מחכים? תתחילו לקרוא:

 

  1. תבדקו מה מצב הקורונה במדינת היעד

העניין הראשון שצריך לפתוח כל צ'ק ליסט לחו"ל הוא הבדיקה לגבי מצב הקורונה במדינה. הבדיקה כוללת את הפרמטרים הבאים:

  • בירור בנוגע לצבע המדינה (אדום, כתום, ירוק)

עד שנת 2020 לא היינו מדברים בשפה שאנחנו מדברים כיום, שכוללת שיח על צבעי מדינות שונות. מי חשב בכלל שנאמר על ישראל "ירוקה, כתומה ואדומה"?. בכל מקרה, אין מה להתרפק על זיכרונות מהעבר, זה המצב כיום. לכן, אתם צריכים קודם כל לבדוק שהמדינה שאתם  חולמים לבקר בה פתוחה למבקרים.

 

  • בירור בנוגע לסגר

חשוב מאוד שתבדקו אם יש כרגע סגר במדינת היעד (סגר לילי, סגר כולל) מכיוון שהדבר עשוי להשפיע באופן משמעותי על הטיול שלכם.

 

  1. תבצעו בדיקות קורונה

כידוע, אתם לא יכולים לצאת מהארץ או להגיע למדינה אחרת ללא ביצוע של בדיקות קורונה. לכן, חשוב מאוד שתבדקו מראש מתי אתם צריכים לבצע כל בדיקה (מדובר בהנחיות שמשתנות מרגע לרגע). שימו לב, אתם צריכים לבצע את הבדיקות לא רק בארץ, אלא גם ביעד שבו תבקרו. לכן, חשוב שתבדקו מראש את 2 הדברים הבאים:

  • איפה מבצעים בדיקת קורונה לפני טיסה בארץ
  • איפה מבצעים בדיקת קורונה לפני טיסה בחו"ל לפני החזרה לארץ

 

 

  1. תבררו כמה ימים לפני הטיסה שהכול יוצא כמתוכנן

אתם לא רוצים להגיע לטיסה המיוחלת ולגלות שהשמים סגורים או שמסיבה מסוימת (שלא בהכרח קשורה לקורונה), הטיסה שלכם נדחתה או בוטלה. לכן, חשוב מאוד שתהיו עקביים, תקשיבו לחדשות ותבררו מול חברת התעופה ומול האתר של שדה התעופה שהטיסה שלכם אכן יוצאת בזמן.

 

  1. תיקחו אתכם אריזה של אלכוג'ל ומסיכות

לכל אחד יש את הפריטים שהוא לא יכול לצאת מהבית בלעדיהם. אם בעבר היה חשוב לכם לקחת את השמפו המוכר שלכם והמרכך שאי אפשר לחפוף בלעדיו, היום אתם צריכים לצרף אליהם את האלכוג'ל והמסכות. יכול להיות שבמדינת היעד שלכם אין חובה של עטית מסיכה, אבל, כל עוד אתם עולים על מטוס, אתם צריכים שתהיה לכם מסכה זמינה לזמן שבו אתם שוהים בשדה התעופה וגם על המטוס עצמו.

 

לסיכום

זו הייתה רשימת הצ'ק ליסט העדכנית לתקופת הקורונה. רשימה זו תאפשר לכם להיות בטוחים שאתם מוכנים ומצוידים לקראת הטיסה שלכם. לאחר שתיישמו את כל הפרטים שמופיעים ברשימה, תוכלו להיות בטוחים שאתם מוכנים לטיסה. לנו נותר רק לאחל לכם טיסה נעימה ונטולת הפתעות ווריאנטים חדשים.

שתי בדיקות

 

דגימה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו