6 הסיורים שכל ישראלי חייב לעשות באתונה

חוף ים

תוכן עניינים

הבירה היוונית אתונה כוללת מגוון רחב של סיורים ואטרקציות, הכוללים רקע היסטורי של העיר יחד עם ביקורים בחלק המודרני והססגוני שלה.

כמובן שלא ניתן לעזוב את אתונה מבלי לערוך בה סיור קולינרי מקיף, שישביע את רעבונכם לאוכל המקומי, וגם להיסטוריה והתרבות שמאחוריו. ההמלצה היא לערוך סיור עם מדריך מקומי, המכיר את כל פינות החמד הנסתרות בה.

 

גרפיטי ואמנות רחוב באתונה

רוצים ללמוד על אתונה דרך הקירות? ביקור בשכונת פסירי הוא בדיוק בשבילכם, וסיור בה משלב אמנות רחוב יפהפייה בפינותיה הנסתרות של השכונה, יחד עם סיפורים מרתקים.

ניתן לשלב בסיור זה גם טעימות קולינריות ליהנות משתי העולמות, בסיור ייחודי המספק נקודת מבט שונה על העיר, ומפגיש אותנו עם אמניה המקומיים.

 

סיורי סגווי ואופניים

סיורים באתונה באמצעות אופניים וסגווי מעניקים לתיירים חוויה מזווית שונה וייחודית. אלו סיורי רכיבה מודרכים, העוברים דרך האתרים המרכזיים בעיר.

סיורי אופניים מתאימים יותר עבור אלו הנמצאים בכושר גופני, והם עוברים דרך שבילי אופניים המתצפתים על מונומנטים חשובים כמו האקרופוליס, בניין האופרה והספרייה, וכמובן – דרך חוף הים. ניתן לקחת סיור קצר יותר, או סיור באורך של 4.5 שעות עבור מיטבי הלכת (והאופניים) מבנינו.

סיור סגווי מתאים יותר עבור אלו המחפשים חוויה ונוחות גם יחד, אורכם בדרך כלל כשעתיים, והם עוברים דרך האתגרים המרכזיים והחשובים שאסור לפספס.

 

האקרופוליס

האקרופוליס הוא השריד העתיק ביותר בעיר, ומבקרים בו כמיליוני תיירים כל שנה. בכדי להבין היטב את ההיסטוריה של האתר המרשים, מומלץ בחום לערוך סיור עם מדריך מקומי, שיוכל לספר לכם הכל אודותיו, ולשלב בו סיפורים מתוך המיתולוגיה היוונית.

סיור מודרך באתר כולל גם כרטיסי כניסה, מה שחוסך לכם עמידה בתורים הארוכים בקופות.

 

סיור קולינרי – חוויה לכל החושים

המבקרים ביוון בוודאי ירצו להכיר אותה גם דרך הקיבה, ולטעום משלל המטעמים של המטבח היווני, הכוללים את משקה האוזו, הנקניקים, הזיתים, היוגורט, המאפים, וכמובן – הסופלקי.

סיור קולינרי משלב בתוכו מסורת עם פולקלור יווני, יחד עם סיפורים וטעימות. גם כאן, ההמלצה היא לערוך סיור עם מדריך מקומי, שידע לכוון אתכם למסעדות, בתי המאפה, והמעדניות המקומיים, ולא למלכודות התיירים.

 

אתרים שאסור לפספס

אל תעזבו את אתונה לפני שתערכו סיור באתרים המוגדרים כחובה שלא הזכרנו עד כה כמו כיכר סנטיגמה, מקדש זאוס, בית הפרלמנט, האצטדיון האולימפי, קשת אנדיאנוס, והפלאקה.

שכונת אנטיפיוטיקה והשווקים של העיר הם גם מוקדים שאסור לפספס, וניתן לבצע ביקור בהם גם באמצעות התחבורה הציבורית הנגישה, וגם ברגל.

 

לסיכום

במרחק קצר מישראל ובתקציב שפוי, תוכלו למצוא עיר בירה מרשימה, המשלבת בתוכה קולינריה איכותית עבור אניני הטעם, יחד עם היסטוריה ואמנות עשירה עבור הסקרנים ושוחרי האמנות.

ריכזנו עבורכם את כל מה שאסור לפספס, אז למה אתם מחכים? סעו לאתונה!

מקום עתיק

 

חוף ים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו