הכירו את הצימרים המומלצים ביותר בצפון הארץ

טיול בצפון ראשית

תוכן עניינים

חולמים על חופשה בצפון? הגיע הזמן להוציא את החלום לפועל! אם אתם מתכננים חופשה זוגית בצימר בצפון, חשוב מאוד לעקוב אחר המלצות למקומות השווים ביותר על מנת לוודא שתקבלו את החופשה המושלמת!

 

כיצד לבחור צימר בצפון?

נסיעה לצפון היא דבר מדהים בכל עונות השנה ולכן החוויה המרעננת בשהות בצפון אף פעם לא מאכזבת. אולם, יש לזכור כי קיים מבחר כל כך גדול של צימרים עד שקשה לעקוב בחיפוש! צימר עם ג'קוזי או צימר עם בריכה פרטית? צימר מבודד לעומת צימר קרוב לאטרקציות? כמו כן, עולה שאלת המחיר – עד כמה נוכל להשקיע בחופשה קצרה של סופ"ש אחד בצפון? לשם כך ריכזנו עבורכם צימרים מומלצים בצפון הארץ שיספקו לכם את החופשה המושלמת עבורכם!

 

צימר לגור בחורש

הצימר ממוקם בישוב הקהילתי מכמנים שבגליל התחתון ובנוי מבקתת עץ יחידה בגודל 40 מטר שמוקפת בחורשי עצים המספקים אוירה פרטית ונעימה. בצימר יש מטבחון מאובזר וגם אמבט ג'קוזי פנימי שיכול להתאים במיוחד בימי החורף הקרים. כמו כן, תוכלו להנות ממרפסת דק שבה תמצאו ג'קוזי חיצוני הממוקם בלב החורשה בנוסף לסאונה פינית יבשה ומדהימה.

 

החווה באמירים

ביישוב אמירים קיימים לא מעט צימרים ממגוון סוגים וצבעים. כך למשל, בחווה באמריים תוכלו למצוא 3 בקתות עץ ו- 2 סוויטות שלכל אחד מהם אופי ומפרט שונה. באחת הסוויטות תוכלו למצוא ג'קוזי פנימי עגול ומדהים כמו גם קמים עצים במיוחד עבור ימי החורף הקרים. בנוסף, הג'קוזי מאובזר במטבח עם כל הדרוש לחופשה מפנקת. ביציאה מהצימר תוכלו להנות מחצר נעימה עם מדשאה ובריכה מחוממת שתעניק אוירה טובה.

 

צימרים ביער

מתחם צימרים ביער נמצא גם הוא ביישוב אמירים. במתחם יש שלושה צימרים – אחד מהם הוא בקתת עץ רומנטית לזוגות שממוקמת במפלס העליון ומשקיפה לנוף מושלם של הרי הגליל. הצימר השני הוא בית מאבן שמתאים לזוגות או למשפחה קטנה. מדובר בסוויטה עם חלונות ענקיים המשקיפים לנוף פנורמי. עיצוב הסוויטה הינו בסגנון עתיק המלווה בחלוקה לחדר שינה, חדר רחצה וחלל מרכזי עם מרפסת וג'קוזי ספא ענקי. הצימר השלישי הינו וילה מבודדת בלב היער שמתאימה לזוגות אך גם למשפחות. בוילה ניתן למצוא שני חדרי שינה זוגיים וקומת גלריה. באיזור החוץ יש ג'קוזי ספא פרטי וכל הצימרים באופן כללי מאובזרים בקמין עצים, מטבחון וטלוויזיה.

 

ההר האציל

הצימר מצוי במושב חזון שבגליל העליון ושם תוכלו למצוא סוויטות רומנטיות במיוחד. בסוויטה תוכלו למצוא ג'קוזי ספא חיצוני, בריכה לחודשי הקיץ ופינת ישיבה. בתוך הסוויטה תוכלו למצוא ג'קוזי פנימי, מטבח מאובזר בכל טוב ואף טלוויזיה הדרושה לחופשה חלומית.

 

לסיכום

חופשה בצפון היא עסק שדורש הכנה מוקדמת! לשם כך מומלץ לחפש מראש את הצימרים הטובים ביותר עבורכם כדי שתוכלו להנות מהחופשה המושלמת ביותר שניתן לקבל!

טיול בצפון

טיול בצפון ראשית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו