הילדים לא מפסיקים להתרוצץ? 4 פעילויות מהנות בישיבה לילדים

דפי צביעה

תוכן עניינים

ילדים הם עם עמלן, הם אוהבים לעשות, לרוץ ולהתרוצץ, לטפס וגם ליפול… יש זמנים שטוב שהם יפרקו את האנרגיות שלהם ויהיו פעילים, אבל יש זמנים אחרים בהם נרצה להושיב אותם, לרכז אותם ולתת להם זמן של רוגע ופעילות שלווה. כדי לגרום להם לשבת במקום אחד ולהיות מרוכזים בפעילות חשוב לנו להתאים להם פעילות מתאימה. כאשר הפעילות מתאימה לעיתוי הילדים השובבים ביותר יכולים להתיישב בריכוז ולהתמסר לפעילות בה הם עסוקים כרגע.

 

קבלו רעיונות לפעילות מהנה בישיבה לילדים

 

רעיון מספר 1: צביעה

כמה כיף לצבוע, להתרכז בדף הצביעה, לבחור צבעים בשימת לב ולגוון עם טושים מכל הסוגים שיש לכם בערכת הצביעה. כן, ילדים אוהבים לצבוע אם יש להם את האביזרים הנחוצים והאהובים עליהם. כמו כן נשים לב להציע לילד דפי צביעה בסגנון שהוא אוהב. ניתן לבחור דפי צביעה פוקימון או דפי צביעה בשלל נושאים ותחומים אחרים. המגוון המוצע נרחב ומאפשר לנו להתאים לכל ילד דפי צביעה מושלמים ומתאימים לו, לפי התחביב ותחום העניין שמעסיק אותו כרגע.

דפי צביעה

רעיון מספר 2: יצירה

אין כמו שעת יצירה לילדים. ילדים אוהבים ליצור ולייצר. זה יכול להיות ערכת יצירה יוקרתית ומושקעת שכוללת חומרי גלם יקרים, יכול להיות גם יצירה מחומרים נפסדים. תמיד נכון להציע לילד מבחר טכניקות יצירה, כדי לגרום לו לאהוב את הפעילות ולהתחבר אליה. כי כאשר הילד אוהב את היצירה הוא שוקע בתוכה, מפעיל את הכישורים ואת הדמיון שלו ומצליח ליהנות מהיצירה וגם להוציא תחת ידיו תוצר נפלא ומרשים.

 

רעיון מספר 3: משחק קופסה

משחקי קופסה יכולים להיות עיסוק מרכז שילדים עסוקים בו זמן מה בישיבה. כמובן שלרוב משחק קבוצה מצריך עמיתים למשחק. לפעמים מספיק בזוג ולפעמים בקבוצה. תמיד חשוב שהמשחק יהיה מתאים לרמה של הילד, יאתגר אותו וירתק אותו בהנאה. כי אי אפשר להכריח ילד לשחק וליהנות…

פעילויות לילדים

רעיון מספר 4: משחקים דיגיטליים

אמנם אנחנו מנסים להפחית ככל שניתן את שעות המסך, אך כאשר חשוב לנו לרכז את הילד ולגרום לו לשבת בלי להתרוצץ, נוכל להציע לו לשחק בקונסולת משחקים. כך הוא עסוק במסך שמולו ולא רץ מפה לשם ומחפש תעסוקה. כמובן חשוב לנו להקפיד על גבולות ולא להמליץ לילד לבלות זמן רב מול המסך במשחק או בצפייה.

 

לסיכום נושא פעילות לילדים בישיבה

ניתן למצוא רעיונות שונים לפעילות לילדים בישיבה. הפעילות תהיה מוצלחת ומהנה לילד רק אם היא תתאים לו, רק אם היא תציע לו פתרון מתאים לזמן הנוכחי בו נרצה לרכז אותו. תמיד כדאי שיהיו לנו מספר אפשרויות ורעיונות לתעסוקה כדי שהילד שלנו יוכל לבחור לעצמו מתוך סך האפשרויות את המשחק שמתחשק לו לשחק כעת.

פעילויות לילדים

דפי צביעה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו