החשיבות שבביטוח ביטול טיסה

ביטוח ביטול טיסה

תוכן עניינים

אף אחד מאיתנו לא רוצה לבטל טיסה, אבל למרבה הצער, יש מקרים שבהם אין לנו ברירה אלא לעשות זאת. ביטול טיסה כרוך בעוגמת נפש שלנו ושל מי שאנחנו טסים איתם, וגם בלא מעט כסף שהושקע והלך לאיבוד בחופשה או בביקור שתכננו. עם עוגמת נפש לא תמיד יש מה לעשות, אבל לגבי ההפסד הכספי, דווקא יש. 

 

ביטולי טיסות – מה ניתן לעשות?

בשנים האחרונות, ובפרט עקב מגפת הקורונה, עלתה אצל רובנו המודעות לצורך האפשרי בביטול טיסה בהתראה קצרה. נכון, אף אחד לא רוצה לחשוב על כך שיצטרך לבטל את הטיול שהוא חולם עליו כבר שבועות, אבל לפעמים התוכניות שלנו מתפוצצות לנו בפנים ואנחנו נאלצים לבטל את הטיסה מסיבות שאינן בשליטתנו. על מנת להתכונן מראש לאופציה שחלילה נצטרך לבטל את הטיסה, ולפחות להיות רגועים בצד הכספי, כדאי לשקול ביטוח ביטול טיסה.

ביטוח ביטול טיסה

מהו ביטוח ביטול טיסה?

ביטוח ביטול טיסה הוא שירות הדומה ברמת העיקרון לביטוחים אחרים. הלקוח רוכש ביטוח המגן עליו למקרה שיצטרך לבטל את הטיסה, ויאפשר לו לקבל חלק ניכר מכספו חזרה במקרה שנאלץ לבטל את הטיסה, אם עמד בכללים שהוגדרו לו על ידי הפוליסה:

 

מתי ביטול הטיסה יזכה בפיצוי כספי?

ביטול הטיסה יזכה את הלקוח בפיצוי כספי כל עוד הודיע על ביטול הטיסה לא יאוחר משתים עשרה שעות לפני מועד הטיסה. אין מגבלה על הסיבות האפשריות, כל עוד הביטול נעשה ביוזמתו של הלקוח.

 

האם נקבל את כל הכסף חזרה?

ההחזר שינתן במסגרת ביטוח ביטול טיסה הוא עד שמונים אחוז מגובה ההפסד הכספי שאירע בפועל.

 

אני טס כדי לראות הופעה או משחק כדורגל. זה נכלל בביטוח?

ניתן לרכוש שירותים נוספים שיכללו בפוליסת הביטוח לביטול הטיסה, כגון מלונות, טיסות פנים, טיסה חזור אם נרכשת בנפרד, וכן אטרקציות משמעותיות כמו משחק כדורגל או הופעה. חשוב לציין כי לא ניתן לרכוש ביטוח לשירותים אלה בנפרד במסגרת ביטוח ביטול טיסה, ויש תחילה לבטח את כרטיס הטיסה עבור הטיסה היוצאת מישראל.

ביטוח ביטול טיסה

האם ביטוח ביטול טיסה מכסה גם מקרים בהם הטיסה בוטלה ביוזמת חברת התעופה?

לא. במקרה של ביטול ביוזמת חברת התעופה, הלקוח יהיה זכאי להחזר כספי או לפיצוי מחברת התעופה בהתאם למוגדר בחוק, כל זאת בהנחה שהטיסה בוטלה תוך פחות משבועיים ממועדה המתוכנן.

 

מתי ניתן לרכוש ביטוח ביטול טיסה?

את ביטוח ביטול הטיסה תוכלו לרכוש כל עוד לא עברו שבעה ימים מהמועד בו הזמנתם את הטיסה היוצאת מישראל, וכל עוד נותרו למעלה מחמישה עשר ימים עד מועד הטיסה המתוכנן.

 

מה ביטוח ביטול טיסה נותן לנו?

ביטוח ביטול טיסה נותן לנו את האפשרות לבטל את הטיסה בעת הצורך ולדעת שנוכל לקבל את מרבית הכסף שהושקע בטיול או בחופשה – בחזרה. המשמעות היא דאגה כלכלית אחת פחות וראש שקט יותר.

ביטוח ביטול טיסה

 

ביטוח ביטול טיסה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו