הדפסה על גרביים לזיכרון מתוק מהטיול הגדול

תוכן עניינים

אם בדיוק סיימתם טיול משפחתי גדול ועמוס בחוויות, הדבר החשוב ביותר הוא להשאיר לעצמכם כמה שיותר זיכרונות ממנו. השגרה השוחקת עלולה להשכיח מכם את הטיול, וכדי שזה לא יקרה תוכלו להשתמש במגוון מוצרי מיתוג שעליהם יהיו תמונות מהטיול. כאן נספר לכם על רעיון מקורי שעליו אפשר להדפיס.

 

מיתוג בעזרת מוצרים ייחודיים

הדפסה על גרביים היא חלק מעולם המיתוג על מוצרים. בעוד שבעבר הדרך היחידה לפרסם הייתה באמצעות שלטים, כיום אנחנו מבינים שגם הדרך שבה אנחנו מפרסמים יכולה להשפיע על איכות הפרסום. מוצרי מיתוג הם מוצרים שנמצאים בשימוש יומיומי, ופרסום על גביהם מאפשר לנו לייצר נוכחות קבועה במרחב. עכשיו אתם בטח שואלים את עצמכם למה לעשות את זה דווקא עם גרביים.

למה דווקא גרביים

למרות הפופולריות הרבה שיש למוצרי מיתוג, יש מי ששואלים את עצמם למה ללכת דווקא על גרביים. גרביים הם לכאורה פריט קטן שלא כולם רואים, והיינו יכולים לחשוב שיש פריטים שדווקא מתאימים יותר לייצור של המיתוג. אז מלבד העובדה שמדובר על פריט שנוח להדפיס עליו ויכול לשמש לכם מזכרת נהדרת משלל אירועים, יש עוד כמה סיבות שבגללן גרביים מתאימות להדפסה.

 

מחיר נמוך

הסיבה הראשונה היא המחיר הנמוך שלהם. בהדפסה על מוצרים אתם משלמים לא רק על ההדפסה אלא גם על המוצר עצמו. בהנחה שאתם צריכים לייצר כמות גדולה של מוצרים, המחיר של ההדפסה עלול להיות גבוה. זוג גרביים יעלה לכם כמה שקלים בלבד מה שיאפשר לכם להדפיס כמות רבה של מוצרים בלי לקרוע את הכיס.

 

מיתוג לא שגרתי

דווקא העובדה שגרביים הם פריט קטן ולא מאוד נראה לעין הופכת את המיתוג שלהם למשהו שמושך את העין. ברגע שנשים לב לגרב ממותגת זה יהיה משהו שלא נוכל לשכוח. לא צריך לחשוב על רעיון מקורי, לצייר גלופה מורכבת או לנסות לחשוב על משפט קליט. עצם ההדפסה על הגרביים היא כבר רעיון מקורי, שהופך את שאר הדברים להיות מיותרים.

 

פריט שימושי

הדבר האחרון שנכון ביחס לגרביים הוא שמדובר על פריט שימושי. לא פעם פריטים ממותגים נשארים בארון ואף אחד לא משתמש בהם אחרי שהוא מקבל אותם. גרביים הם מוצר שימושי, ותמיד יש מצב שבו אנחנו נשארים עם זוג הגרביים האחרון במגירה. אם אתם באמת רוצים לזכור את הטיול הגדול שלכם, הדפסה על גרביים יכולה להיות רעיון נהדר.

 

לסיכום

בשנים האחרונות מוצרי מיתוג זוכים לפופולריות רבה, ויש לזה סיבות טובות. מדובר על מוצרים שמדפיסים עליהם סמלים, תמונות משפטים או כל דבר שאנחנו רוצים לזכור ולהטמיע. אם היינו שואלים אתכם מה המוצר שעליו הייתם רוצים להדפיס, כנראה שגרביים לא הייתה התשובה הראשונה שלכם, ובגלל זה הבאנו לכם כן כמה סיבות למה דווקא כדאי לכם להדפיס עליהן.

גרביים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו