הגיע הזמן להתאהב בצפון : 8 מלונות בוטיק שווים בצפון

חדר הורים

תוכן עניינים

כולנו צריכים לדאוג לעצמנו לפסק זמן, להיטען, למלא כוחות ולהמשיך את שגרת היום שלנו מוטענים ורעננים. כולם רוצים בחופשה שלהם "להרגיש בבית רחוק מהבית". זה אפשרי. יש מגוון מלונות בצפון שאתם תרגישו בהם טוב כל כך שכדאי שתכירו אותם כמה שיותר מוקדם.

 

למה אוהבים את הצפון?

צפון ישראל משופע בנהרות, חוויות ואטרקציות שאין אותם בשאר חלקי הארץ. מה גם שזג האוויר בצפון הוא נעים יותר לאורך כל שעות היממה. תוכלו למצוא הרבה מלונות בוטיק בצפון המאפשרים חוויית אירוח קרובה למקומות בילוי נחמדים לזוגות ולכל המשפחה. עולם התיירות בצפון מפותח יותר מכל חלק אחר בארץ ומרבית מלונות היוקרה נמצאים שם.

 

אחוזת יסמין

מלון אחוזת יסמין נמצא בראש פינה, הגליל העליון. הוא מאובזר ברמה מפנקת המראה כי המארחים חשבו על כל פרט. במתחם קיימות מגוון סוויטות לבחירת הנופשים, בריכה מפנקת, נוף עוצר נשימה, ספא וזה עוד לא הכל. המלון זכה לדירוגי גולשים גבוה כך וההמלצה שלנו היא לבקר את המקום, שווה לנסות.

 

אחוזת דוריתא

אחוזת דוריתא נמצאת בגליל המערבי ביישוב לימן. האחוזה מכילה 6 סוויטות מפוארות המתאימות לזוגות ולנופש משפחות. הסוויטות כוללות בריכה, ג'קוזי, ספא ופרטיות מלאה.

 

גולד דרים

אחוזת גולד דרים כוללת 2 סוויטות מפנקות במושב דלתון הנמצא בגליל העליון. הסוויטות נהנות מפרטיות מלאה. לכל אחת מהן יש בריכה נפרדת מפנקת לאווירה רומנטית מושלמת.

 

נוף מולדת

צימר הנמצא בעמק בית שאן ומקנה לנופשים בו פרטיות מלאה, נוף הרים משכר, בריכה פרטית מחוממת וג'קוזי מפנק. המקום מזמין ומעוצב בצורה נעימה ומפנקת.

 

האפנדי

במלון האפנדי בעכו תוכלו להנות ממלון מזמין ומפנק המשלב היסטוריה לצד התחדשות. כל חדר במלון מעוצב בצורה אחרת והמלון זכה לדירוגי גולשים רבים. שווה לנסות.

 

אלונאלה

אלונאלה היא מתחם סוויטות הנמצא בכפר ורדים. המקום מפנק ומתאים לזוגות שרוצים להנות מצימר ברמה גבוהה. בכל סוויטה תמצאו בריכה פרטית מחוממת ועוד שלל פינוקים.

 

דונה קאסל

סמוך לחוף הכנרת נמצא רחוב דונה גרציה בו מתנוסס מלון דונה קאסל המציע חוויית אירוח מפנקת ומזמינה. הנופשים במלון נהנים מחוויה עכשוויות המשלבת היסטוריה וחיבור למקורות. המבנה משומר והחדרים משלבים עבר, הווה ועתיד בסגנון שמרני ומודרני זה לצד זה. חוויה לעיניים.

 

מה חשוב לבדוק כאשר בוחרים מלון?

אחרי שהחלטתם לצאת לנופש זוגי או משפחתי, חשוב שתבדקו שהמלון אכן מתאים לצרכים האישיים שלכם. אתם לא רוצים להגיע למלון ולגלות שנדפקתם. לכן, ההמלצה היא לשאול חברים, לקרוא מידע על המלונות וכמובן, לבדוק דירוגי גולשים. בדקו שהמלון מציע את מה שאתם צריכים. אל תשכחו לבדוק מה עם ארוחות, בריכה, אינטרנט, ג'קוזי, ספא, נוף, מתקני מנגל, מתקני משחק לילדים וכו'. הכל יבדק בהתאמה לצרכים האישיים שלכם.

חדר שינה

 

חדר הורים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו