האם בית מלון או צימר צריך שירות של הרחקת יונים

בעל חיים

תוכן עניינים

אין אדם שלא נתקל ביונים בסביבת מגוריו ונגלה לו כי היונים יוצרות לכלוך וזוהמה אשר יכולים לסכן אותנו ולפגוע בבריאות שלנו. מעבר למפגע אסתטי המלווה בריחות לא נעימים אנשים אף יכולים לפתח אלרגיה לטפילים והכינים שהן מביאות איתן ומועברות מהן והלשלשת שלהן. כאשר הן מקננות באזורים שונים במבנה ניתן לשמוע את הקולות שלהן מה שיכול לגרום להפרעה אמיתית בחיי היום יום, המאמר זה נענה על השאלה האם מלונות וצימרים זקוקים לשירות הרחקת יונים? ואם כן מה הוא כולל?

 

מהו שירות הרחקת יונים?

לא מעט אנשים ובעלי עסקים חוששים משירות הרחקת יונים כיוון שהם מאמינים כי הדברת היונים פוגעת מהן והורגת אותן אך אין הדבר כך כלל. את היונים מרחיקים בשיטות הומניות אשן אינן פוגעות בהן ומרחיקות אותן על ידי יצירות אי נוחות עבורן במקום לשהות בו. המטרה היא ליצור עבורן מכשולים באזורים בהן מקננות ושוהות כך שהן יחפשו מקום אחר לשהות בו. ישנן שיטות הרחקה רבות המותאמות לפי סוג המבנה ולפי הצורך ואת ההתאמה לשיטת ההרחקה המתאימה יעשו עבורכם אנשי המקצוע.

 

אילו שיטות הרחקה קיימות עבור הרחקת יונים?

ישנן מבחר של שיטות כאשר הנפוצות יותר הן הדוקרנים, סלילי קפיץ ורשתות הנפרשות על פני המבנה, כאשר כל אחת מציעה סוג שונה של הרחקה. הדוקרנים והסליל קפיץ יוצרים אזור המהווה מכשול עבור היונה ולא מאפשר להן לנחות עליהן כך שהן לא יכולות להשהות במקום בו הם מותקנים והן ממשיכות הלאה למקום אחר. ואילו הרשתות מונעות מהיונים להיכנס אל חללים פתוחים במבנה שיכולים להיות מקום רביצה נוח להן כמו מרפסות. כאשר מדובר במבנה גדול אנו נשתמש במספר אמצעי הרחקה במקביל.

 

מדוע בתי מלון וצימרים זקוקים שלירות הרחקת יונים?

אנשים מגיעים אל בתי מלון וצימרים בכדי לנפוש, לכן תארו לכם את התחושה המבאסת בה אתם מגיעים למלון רוצים להירגע ובחלון ישנה יונה מקננת המרעישה לאורך כל היום והלילה ולא מאפשרת לכם לפתוח את החלון. או במידה ואתם במלון ואינכם יוצאים אל המרפסת כיוון שהיונים שוהות בה, משאירות את הלשלשת שלהן שם ואת כל הלכלוך שהן מייצרות. חשוב מאוד לשמור על היגיינה ולמנוע חשיפה של בני אדם ללכלוך ולזוהמה שהן מייצרות כיוון שהן עלולות להעביר מחלות ולפגוע בנו.

לסיכום: מבנים גבוהים כבתי מלון זקוקים לשירות של הרחקת יונים של אנשי מקצוע המתמחים בכך, כיוון שמדובר במבנה גבוה לעתים יהיה צורך בסנפלינג, מנוף וסולם גבוה על מנת להגיע לאזורים שבהם צריך לטפל. ישנן חברות המציעות מגוון של שיטות הרחקה הומניות להרחקת יונים כולל הרחקת יונים חשמלית, חשוב לבצע סקר שוק לפני ולקרוא חוות דעת על אותם אנשי מקצוע, ואף ישנן חברות המציעות אחריות על השירות.

חייה

 

בעל חיים

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו