האם ביטוח נסיעות לחו"ל נחשב קריטי?

ביטוח נסיעות

תוכן עניינים

בכל נסיעה לחו"ל, אחד הדברים הראשונים שאנחנו עושים הוא ביטוח נסיעות לחו"ל. המטרה של הביטוח הזה היא לכסות מקרים של הוצאות בלתי צפויות בחו"ל. לרוב האנשים לא יצא להשתמש בביטוח הזה, גם אם הם טסים לחו"ל בתדירות גבוהה, מה שמעלה את השאלה האם הביטוח הזה הוא באמת כל כך חשוב כמו שאומרים. אנחנו כאן כדי לענות לכם על השאלה הזו. 

 

ביטוח נסיעות לחו"ל

ביטוח נסיעות לחו"ל כמו כל ביטוח אחר הוא תשלום נמוך שמיועד לכסות מקרים של הוצאה גבוהה יותר. כאשר אנחנו נמצאים בחו"ל, יש תמיד חוסר וודאות שעוטף אותנו. גם אם לרוב הכל קורה על הצד הטוב ביותר, יש מספר תרחישים שצריך להיות מוכנים לקראת בואם.

ביטוח נסיעות

מה הביטוח מכסה

הדבר הראשון שאותו הביטוח מכסה הוא כמובן הוצאות רפואיות. לאור העובדה שביטוח הבריאות שיש לנו בתור ישראלים לא תקף בחו"ל, כל טיפול רפואי ולו הקטן ביותר יכול להוות הוצאה כבדה. הביטוח מכסה עבורכם את העלות הזו, אך בנוסף אפשר גם לבטח את הכבודה שאיתה אתם טסים, או ביטוח על הנסיעה עצמה במקרה של ביטול.

בדרך כלל גם המחיר של פוליסה מקיפה הוא לא מאוד יקר, מה שאומר שכדאי לכם לבחור בכמה שיותר כיסויים. במקרה הצורך כל הוצאה כזו היא הוצאה כבדה, וביטוח נסיעות הוא לא המקום שבו כדאי לכם לנסות לחסוך.

 

איפה עושים את הביטוח

לאור החשיבות הרבה שיש לביטוח הזה, חשוב לעשות אותו רק דרך חברה מוכרת שידועה בכך שהיא מבצעת ביטוחי נסיעות. במקרה שבו תצטרכו להפעיל את הביטוח אתם תהיו מעבר לים, וכנראה שיהיה מדובר במצב דחוף. הקפידו לבחור בחברה שאתם בטוחים שתהיה שם בשבילכם בעת הצורך, ואל תגיעו למצב שבו עשיתם ביטוח רפואי אבל החברה לא מכסה את ההוצאות שלכם.

ביטוח נסיעות

השוואת מחירים

כמו בכל דבר, אנחנו הישראלים אוהבים לעשות השוואות מחירים. גם בהקשר של ביטוחים רפואיים ניתן לקבל הצעות ביטוח זולות יותר, אולם יש דבר אחד שחשוב לשים לב אליו לפני שמבצעים השוואת מחירים בין ביטוחי נסיעות והוא היקף הפוליסה. העובדה שביטוח אחד זול מהשני, לא אומרת שזה הביטוח שכדאי לכם לבחור בו.

כפי שהבנתם, האיכות של הביטוח נמדדת במה שהוא מכסה עבורכם וכמובן בחברה שעומדת מאחוריו. רק אחרי שבדקתם את שני הקריטריונים הללו וראיתם שבהם אין הבדל בין הביטוחים תוכלו לבצע השוואת מחירים.

 

לסיכום

החשיבות של ביטוח הנסיעות היא בכך שהוא מכסה הוצאות בלתי צפויות שבהן אנחנו עלולים להיתקל כאשר אנחנו נמצאים בחו"ל. הוצאות רפואיות בחו"ל או הוצאות בשל אובדן ציוד יכולות להיות גבוהות מאוד, ואין סיבה שלא נקבל כיסוי עבורן. כאשר אתם עושים ביטוח נסיעות עליכם לבדוק שהוא מכסה כמה שיותר תרחישים, וכמובן שיש חברת ביטוח מוכרת שעומדת מאחוריו.

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו