ביוון התנהג כיווני – 3 מלונות שווים במיקונוס

סוויטה

תוכן עניינים

מה לא נכתב ונאמר על האי מיקונוס? האי היפהפה והקסום הזה, הפך לאחת היעדים הכי פופולריים בקרב מחפשי החופשות הישראלים, ונדמה שקרנו של האי נמצאת בעלייה מתמדת משנה לשנה.

האי היווני, אשר מציע מגוון אטרקציות מעניינות וחופים מושלמים, הוא גם המארח של מספר לא מבוטל של מלונות, החל ממלונות יוקרה, דרך מלונות שיקים ואופנתיים ועד מלונות זולים יותר לצעירים שבינינו. במאמר שלפניכם נמליץ על 3 מלונות במיקונוס שיהפכו את החופשה שלכם לטובה יותר, מתחילים.

 

היצע רב ומגוון

נתחיל ונאמר שישנם המון מלונות במיקונוס, כמובן שהרמה משתנה בין מלון למלון כך שכל אחד יכול למצוא מלון שיתאים לו ולתקציב שלו – שימו לב שהמלונות המוצגים כאן הם מהיוקרתיים יותר.

 

  1. מלון דוריון, אורנוס – Dorion Hotel, Ornos

המלון הראשון עליו נמליץ הוא מלון מיוחד מאוד אשר מתבלט במיקום מעולה ומתקנים נקיים ואיכותיים. המלון, אשר נמצא במרחק ל 200 מטרים בלבד מחוף אורנוס הפופולרי, מציע אירוח של 4 כוכבים ושלל מתקנים להנאת האורחים הכוללים בין היתר – בריכה, חדר כושר, ספא ועיסויים, ספרייה ועוד.

החדרים במלון ברמה גבוהה וחלקם אף מציעים ג'קוזי פרטי, החדרים כוללים גם מזגנים, טלוויזיה, אינטרנט אלחוטי, מכשיר DVD ועוד. צוות המלון האדיב ישמח להמליץ לכם על אטרקציות ומסעדות בקרבת מקום, על אף שבשל מיקומו המעולה של המלון, כל מה שתצטרכו לעשות על מנת לשטוף את העיניים הוא רק לצאת כמה צעדים מהמלון – ואתם במרכז העניינים.

 

  1. מלון לה רזדינס מיקונוס – La Residence Mykonos

מלון בוטיק מפואר, השוכן במפרץ קלאפטיס במזרח האי, מציע אירוח של לא פחות מ-5 כוכבים ונחשב למלון יוקרתי ומפנק במיוחד.

החוף הקרוב למלון מציע שקט יחסי למיקונוס, ופסטורליות אמיתית. במלון עצמו, תמצאו לא פחות בריכות ממספר כוכבי המלון – 5 בריכות גודשות את המלון בתוספת של חמאם טורקי, ג'קוזי מפנק ומתקני ספא נוספים. בנוסף, המלון מציע ארוחות ברמה גבוהה במיוחד, בר קוקטיילים תוסס ומרענן וצוות שלא מותיר ספק באשר לרמת השירות הלא פחות ממעולה.

החדרים ברובם פונים לים, וחלקם אף מציעים בריכות פרטיות – למקרה שחמשת הבריכות במלון לא יספיקו לכם.

 

  1. ארטה & מארה סוויטות וספא, אליה – Arte & Mare Luxury Suites & Spa, Elia

אם בא לכם להשקיע במלון מיוחד ויש לכם תקציב מכובד, יש לנו בדיוק את המלון בשבילכם.

מלון הסוויטות הזה, המציע 14 חדרים בלבד, כולם כמובן פונים לנוף ים מרהיב במיוחד – נמצא באזור שקט של האי מיקונוס, בסמוך לחוף אליה הקסום. במלון שלל טיפולי ספא שונים, חדרי כושר ומתקני ספא נוספים. חדר האוכל מציע ארוחות בוקר מקומיות הכוללות מאפים טריים הנעשים במקום ומטעמים יוונים מעולים, במקום פועלת גם מסעדה המציעה מאכלים מקומיים טעימים במיוחד. אם תרצו להזמין מקום במלון זה – כדאי שתעשו זאת המון זמן מראש, שכן רק 14 ברי מזל ימצאו סוויטה שתחכה רק להם במלון.

 

לסיכום – העיקר החוויה

גם אם לא מצאתם מקום באחד מהמלונות האלו, מיקונוס מלאה במלונות מעולים שהרשימה קצרה מלהכיל, לכן – אל תוותרו על חופשה מפנקת באחד מהמלונות המפנקים, של אחד מהאיים המפנקים ביותר ביוון ובעולם כולו – מיקונוס, יאסו!

מיטב זוגית

 

סוויטה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו