בטן גב על החול הלבן – 8 מקומות שווים במקסיקו

רצועת חוף

תוכן עניינים

נופש במקסיקו תמיד מרגש להגיע למדינה שנחשבת גן העדן של הגולשים, מלאה מבערות תת קרקעיות מרהיבות, ארכיאולוגיה מדהימה ותרבות עשירה. מקסיקו מלאה באוכל עשיר וטעים וחופים צחים אל מול מי טורקיז. ולא פחות חשוב מכף יש לא מעט לעשות במקסיקו, אז לאילו אטרקציות שווה להגיע? על כך נענה במאמר.

 

אז מהן האטרקציות השוות ביותר במקסיקו?

הוטל זון

קנקון הוא אי בעל מבנה צר באורך של כ- 14 ק"מ, באי ניתן למצוא מבחר של מלונות יוקרה ואטרקציות. בצד אחד של האי ניתן למצוא את לגונה ניצ'ופטה (Laguna Nichupté) ובצדו השני ניתן למצוא מבחר מסעדות, אתרי ספורט ימי, קניונים והמון חופים יפים.

 

הסונטות של מקסיקו

מדובר בבולענים טבעיים שנוצרו בזמן קריסה של משטח אבן גיר וכך נחשפו מספר מערות תת קרקעיות. הסונטות הקרובות לקנקון מאפשרות לשחות בהן ולצלול בעזרת שנורקל או צלילה אל תוך הבולען.

 

צלילה במוזיאון התת ימי של קנקון

במוזיאון התת ימי של קנקון תוכלו לצלול עם כרישי לווייתן ולצלול במחסון השונית Museo Subacuático de Arte. הדרך לבקר במוזיאון הן דרך צלילה ושנירקול או דרך שייט על ידי סירה שהתחתית שלה עשויה זכוכית שקופה בכדי לראות את המיצגים הנמצאים במעמקי הים.

 

צלילה בשונית המחסום

השונית ממוקמת קרוב מאוד לשונית המחסום המסו- אמריקאית, השונית היא השנייה בגודלה על פני כדור הארץ. בשונית זו תוכלו לראות צלופחים, לובסטרים, דגים טרופיים ודולפינים.

 

צלילה עם כרישי ליוויתן

כרישי הליוויתן הם כרישים מיוחדים מאוד ונמצאים בסכנת הכחדה, מדובר בכרישים גדולים מאוד ונחשבים הגדולים בעולם!. בשונה מגודלם מדובר בכרישים עדינים ואם תרצו לראותם מקרוב תצטרכו להגיע בין החודשים יוני לספטמבר.

 

אתר המאיה של צ'יצן איצה

מדובר על אתר מורשת עולמי שהוכרז ככזה על ידי אונסק"ו, האתר מתוארך מתקופת המאה ה-5 ומבניו הם מהמאות ה9-12. באתר תוכלו למצוא מצפה כוכבים עתיק בשם אל קרקול, את המקדש של אל קסטילו (המקדש של קוקולקן) ואת הסונטה הקדושה.

 

טיול אל מוזיאון המאיה של קנקון

המוזיאון ההיסטורי של בני המאיה מציג את הארכיאולוגיה העתיקה של קוונטינה רו ואת היסטוריית תרבות המאיה העשירה.

 

שוק הפשפשים מרקדו 28

שוק הפשפשים נמצא בעיר קנקון ובו מעל ל-600 מסעדות וספקים שיציעו לכם מגוון של דברים, החל ממזכרות עבודת יד ועד למתנות תיירותיות.

לסיכום, כיוון שמקסיקו מלאה באטרקציות ונופים יפיפיים ומקומות מדהימים לראות, בנו לכם מסלול שכולל מגוון של אטרקציות שתוכלו לנצל ולשב בטיול שלכם. חלקן כוללות מים וחופים וחלקן יכללו הליכה באתרים ארכיאולוגיים, חשוב לספוג את התרבות שיש למקום להציע הן בערב שלו והן בהווה הקיים. מה שבטוח מאוכזבים לא תצאו ממקסיקו, אז הכינו רשימה של יעדים ושמרו על עצמכם!.

חוף ים

 

רצועת חוף

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו