5 דרכים לוודא שאף ילד לא ישתעמם ביומולדת

הפעלה ליום הולדת

תוכן עניינים

זה שוב הזמן הזה בשנה שבו אתה והחברים שלך נפגשים כדי ליצור זיכרונות שנמשכים. אתה מכיר את האחד; המסיבה הגדולה, המשחקים המטופשים, הפינוקים. הילדים שלכם איתכם במסע, לא רק ביעד, אז הנה כמה טיפים איך לוודא שהם נהנים. וב"הם" אני מתכוון ל"אתה"! כל כך הרבה הורים דואגים להיות מגוננים מדי עם ילדיהם. אנחנו רוצים לוודא שהם נהנים כמה שיותר. אז הנה כמה רעיונות שישמחו אותם ומאושרים ביום ההולדת שלהם.

 

להכין עוגת יום הולדת ביתית

סביר להניח שראיתם לוחות פינטרסט עם רעיונות איך להכין עוגת יום הולדת ביתית. אם עדיין לא ניסית את זה, אתה מפספס. זה קל, מהיר וטעים. הנה כמה טריקים שיעזרו לך להתחיל:

ראשית, תצטרך למצוא מתכון. לאחר מכן, יש כמה דברים שכדאי לזכור בעת הכנת העוגה. לדוגמה, אתה לא רוצה להפוך את העוגה קלה מדי; זה צריך להיות בצד העוגה אבל עדיין להיות מסוגל לעמוד בפני עצמו. כמו כן, אתה לא רוצה להפוך את העוגה מתוקה מדי כי ילדים אוהבים דברים מתוקים אבל הם לא אוהבים דברים מתוקים. והכי חשוב, אתה רוצה שהעוגה תיראה כמו עוגה!

 

עשה מסיבה בסגנון מופע

אם אתם מארחים הפעלה ליום הולדת או מופע משחקי מסיבה, שבו הילדים מארחים מופעים משלהם, אתם יכולים ליהנות מכך הרבה. כל אורח יכול להביא פרויקט מדעי והמארחים יכולים לשפוט מי מהם זוכה בתחרות. אתה יכול גם להיות יצירתי ולערוך ציד נבלות. רמזים חבויים בבית או בפארק. תן לילדים לחפש את הרמזים שלהם תוך הסתרת השאר.

 

ערכו תחרות קישוטים

מקשטים את  המקום עם בלונים וסטרימרים. שימו אוכל ושתייה לכל האורחים (אם כי, אל תעשו מזה עניין גדול). הזמן את הילדים שלך להתחרות על הקישוטים הכי טעימים. הם יכולים לקשט בלון או בלון נייר, מה שהופך את המשימה שלהם לקשט כמה שיותר בלונים בתוך מגבלת זמן מוגדרת.

 

מסיבת הפתעה

זו הדרך הטובה ביותר ללכת! למסיבת ההפתעה שלך, בקש מהילדים לקשט הפתעה. מסיבות הפתעה הן תמיד כיף; לעולם לא תשכח את היום שבו היה לך זמן חייך לארח את ילדיך בביתך. תוכלו לקבל משחקים, פעילויות וחטיפים. הפתיעו את ילדיכם בכך שתבקשו מהם להביא את הקישוטים הטובים ביותר שלהם. אם הם רוצים לשמור את זה פשוט, פשוט בקש מהם לקשט בלון.

 

 סיכום

הילדים שלכם יהנו כל כך במסיבה שלכם שלא יהיה אכפת להם אם הם הילדים היחידים שם או אם הם הילדים היחידים עם הורים. זה נכון במיוחד אם אתה מתכנן את מסיבת יום ההולדת שלך סביב העובדה שהילדים שלך הם ילדים גדולים. הם ייהנו הרבה יותר אם הם היחידים שיזכו ליהנות מהיום הולדת שלהם. ויהיה לך כל כך כיף לתכנן ולארח את המסיבה שלך שאפילו לא אכפת לך שיום ההולדת שלך עוד פחות משבועיים.

הפעלה ליום הולדת

הפעלה ליום הולדת

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו