אמן חושים- למי זה מתאים?

קוסם

תוכן עניינים

אתם לקראת אירוע חשוב. ההכנות בשיא, ואיתן גם מפלס הלחץ. קיבלתם את כל ההחלטות בתחומי המוזמנים, המיקום והאוכל באירוע. עכשיו, אתם נמצאים לקראת אחד השיקולים החשובים בתכנון האירוע, גולת הכותרת, ההחלטה החשובה ביותר (בלי לחץ, כן?)- בחירת המופע.

רגע ברצינות. הבידור, המופע או תוכן האירוע הם חלק חשוב ממנו. כשמדובר באירוע חשוב כמו יום הולדת או חגיגה של בר או בת מצווה, נרצה שהאירוע יהיה שונה, ייחודי ובלתי נשכח- והמופע המרכזי הוא הדרך הבטוחה לכך.

אחד המופעים העולים והמבוקשים כיום הוא מופע אמן חושים. כדי שתוכלו לקבל החלטה מושכלת- איגדנו עבורכם כמה דברים חשובים על אמני חושים.

 

מהו אמן חושים?

אמן החושים, או בשמות אחרים שככל הנראה תכירו- מנטליסט, אמן על-חושי ועוד, הוא אמן השולט בתופעות על-טבעיות ובעל יכולות שליטה, השפעה וקריאת מחשבות, שליטה על חפצים דוממים ועוד.
אמן החושים משתמש במספר טכניקות- פסיכולוגיה, סוגסטיה, NLP וזריזות ידיים, בנוסף לטכניקות קסומות, אותן תוכלו רק לנסות להבין.

 

מה הוא מופע של אמן חושים?

מופע של אמן החושים משלב הומור ואווירה קלילה וחיובית, יחד עם דריכות ורצון של הקהל לעקוב ולהיות בפוקוס על כל המתרחש. במופע עולים משתתפים שונים מהקהל, עליהם אמן החושים מדגים קסמים מיכולותיו, כך שיישארו פעורי פה גם לאחר סוף המופע.

הקסמים העיקריים שאמן החושים מבצע קשורים בעולם הטלפתיה- אמן הטלפתיה שולט בכל מה שיכול לעלות בדעתכם בתחום המחשבה. החל מקריאת מחשבות, גילוי שמות, השפעה על הדמיון ועל תחושות, חיזוי עתידות ודברים שעוד לא קרו, עוררות זיכרונות ישנים שטרם הוצאתם מהבוידעם ועוד מופעים רבים שיפתיעו את אחרון המשתתפים.

אמן החושים, מעבר לקיום קסמי טלפתיה, מבצע קסמי קלוז אפ- קסמים המתרחשים מתחת לאף המשתתפים וגורמים גם לסקפטיים ביותר להתחיל להאמין בקסמים.

 

מתי המופע מתאים ולמי?

אמן חושים מקצועי יודע להתאים עצמו ואת מופעו לסוג האירוע ולמשתתפים. תוך שיתוף פעיל שלהם, שימוש בידע מקדים על חתן או כלת השמחה ועל הצופים, אמן החושים יידע ליצור את הקסמים המדויקים ולהשתמש במידע שיגרום למשתתפים להישאר בתדהמה לאורך כל המופע. חשוב לציין כי המופע מתאים לקהל המבוגר יותר. כלומר, אמן חושים לא יתאים ליום הולדת 8 של הבן עם החברים מהכיתה.

עם זאת, מופעו של אמן החושים לא דורש מיקום או ציוד מסוים, ולכן ההופעה מתאימה לסוגי אירועים רבים ומגוונים ללא תלות בהכנה מוקדמת או בתכנון הכרוך בכך.

לסיום, בין אם אתם מארגנים אירוע פרטי חשוב לליבכם ובין אם אתם מובילים כנס במגזר העסקי, מופע של אמן חושים מתאים לכולם ולכל סוג אירוע. ההופעה קלילה, מבדרת ומצחיקה, אך מותירה רושם רב ומעניינת את הצופים והמשתתפים לכל אורכה.

אמן חושים

קוסם

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו