אמורה מי 5 – מקומות שווים לראות באיטליה

מגדל

תוכן עניינים

איטליה היא אחת המדינות הכי יפות ומגוונות מבחינת נופיה בכל יבשת אירופה. תוכלו למצוא בה אגמים, היסטוריה, תרבות עשירה, אוכל מצויין ואנשים מסבירי פנים. לבחור רק 5 אתרים מיוחדים זו משימה לא פשוטה, ובכל זאת, הנה הם חמשת האתרים הכי מיוחדים ששווה לכם לבקר אם אתם מגיעים לאיטליה. שיהיה טיול מהנה!

 

  1. קולוסיאום ברומא הבירה

רומא, בירתה של איטליה היא מוקד תיירות שמכיל בתוכו אין ספור מבנים היסטוריים חשובים שמספרים את הסיפור העתיק והמרשים של האימפריה הרומית ששלטה בעבר. אחד המבנים הכי מפורסמים ומיוחדים הוא הקולוסיאום, שהוא אמפיתיאטרון שהיו מקיימים בו קרבות בין גלדיאטורים, הוצאה להורג, ציד של בע"ח ומופעים שונים. הקולוסיאום נבחר להיות אחד מ-7 פלאי תבל של העידן המודרני, וכל שנה מגיעים אליו יותר מ-2 מליון תיירים, מה שהופך אותו לאחד ממוקדי התיירות והסמלים המוכרים ביותר באיטליה ובעולם כולו. https://www.metailimbaolam.com

 

  1. סן מרקו ונציה

כשחושבים על ונציה, מדמיינים איש לבוש חולצת פסים משיט גונדולה גדולה, עליה ישובים זוג צעיר ואוהב. הדמיון הזה הוא באמת המציאות, וונציה מוכרת בכל העולם משום שיש בה עשרות תעלות מים לאורכה ולרוחבה של העיר. מעבר לשייט בגונדולה, בונציה תוכלו להנות מרובע סן מרקו בו יש את הכיכר המרכזית, הבזיליקה המעוטרת זהב, ארמון מרשים והתעלה הגדולה שחוצה את לב העיר ההיסטורי. ברובע תוכלו גם להסתובב כל ימות השנה ולהנות מעיירה ציורית וססגונית, וכאשר יש את פסטיבל המסכות בונציה, הרובע הופך להיות אפילו עוד יותר מיוחד ומלא חיים.

 

  1. מגדל פיזה

בחבל טוסקנה שנמצא במרכז המדינה, תוכלו למצוא את אחד מאתרי התיירות הכי מוכרים בעולם, הלוא הוא מגדל הפיזה. המגדל נוטה הצידה בזווית משום שהוא עומד על קרקע טובענית. הנטייה של המגדל שקרתה כטעות תמימה בשלבי הנדסת הבניין, הפכה אותו לאטרקציה שמושכת אליה בכל שנה המוני תיירים מכל העולם.

 

  1. אמלפי

למי מכם שדווקא רוצה להגיע לחלקה הדרומי של המגף, מדרום לנאפולי תוכלו למצוא את דרך החוף של אמפולי, עם כביש מתפתל שנושק למים אבל גם מטפס לאורך המצוקים וההרים שבאיזור. הנסיעה לאורך המפרץ הופכת את הדרך ללא פחות ממרהיבה, ואתם יכולים להנות מצפייה במפרץ המים הכחול, עם הסירות הקטנות ששטות בו, ובבתים כפריים שנמצאים לאורך כל הדרך.

 

  1. הקתדרלה במילאנו

את מילאנו אתם כנראה מכירים כעיר האופנה באיטליה, אך מעבר לחנויות היוקרה שתמצאו ברחבי העיר, יש בה גם כמה מבנים עם היסטוריה חשובה מאוד, ואחד מהם הוא הקתדרלה. הקתדרלה היא בין הכנסיות הגדולות ביותר בעולם ובאיטליה בפרט, והיא מקושטת ומעוצבת בסגנון עתיק וגותי. כשתיכנסו אל תוך הקתדרלה תוכלו להתרשם ממגוון ציורי קיר מרשימים, פסלים וחלונות אומנותיים שעשויים מויטראז'. מעבר לכך, למי מכם שיעלה לגג הקתדרלה, יוכל להנות מתצפית מדהימה שמשקיפה על כל העיר.

 

לסיכום

באיטליה תוכלו להנות ממגוון מוקדים תיירותים מדהימים ומיוחדים, אבל הקוליסאום ברומא, הקתדרלה במילאנו, מפרץ אמלפי, מגדל פיזה וסן מרקו בונציה – הם ללא ספקת חמשת המוקדים שלא תרצו לפספס.

ארמון

 

מגדל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו