אין לי ארץ אחרת

בריכה

תוכן עניינים

"אז החלטנו, נשארים לחופשה בארץ" הדהד בחלל החדר.

ככה, ללא שום התרעה מוקדמת, הבנו שאת החופשה הבאה שלנו נבלה כאן, כי בין בדיקת תוקף הדרכונים שכבר מזמן לא היו בשימוש, לבין הצורך בלקנות סטוק של מסכות לכל בני המשפחה בשביל אותו הטיול המיוחל

בחו"ל, חשבנו שזה בעצם גדול עלינו.

בדיקות, תעודות התחסנות ושאר הכיף, מרגיש הרבה יותר מורכב בחו"ל. אז כן, הוחלט שאת החופשה הקרובה מבלים בארץ.

אבל מה ואיך? מה עושים? בכל זאת, תמיד העדפנו נסיעה לחו"ל על טיול מקומי. נוסעים לים? אוכלים במקדונלדס כמו כל סופ"ש? לא, מספיק עם זה. אם יוצאים לחופשה, אז אחת אמיתית, ממה מתחילים?

מלבנות לעצמנו מסלול טיולים אמיתי. איפה מוצאים את המידע? כדאי להיכנס לאתר חדש ומעולה – אתר פשוט ישראל.

 

 פשוט וקל

פשוט ישראל הוא פורטל אינטרנט שמביא לנו מידע על כל עיר ועיר בארץ, מידע שכולל מלונות והצעת דילים שונים, רעיונות למה אפשר לעשות, איפה וכמה והכל בעצם מחולק לקטגוריות, נוח וכיף לשימוש ובטוח תצאו עם מגוון רעיונות. מדובר במקום הראשון לחפש בו הצעות והמלצות לחופשה, אבל אנחנו כמובן לא נסתפק רק באופציה אחת ונמשיך לחקור.

 

 Airbnb:

נניח ולא מתחשק לכם לקחת בית מלון, אתם הרבה יותר בקטע של דירה קטנה וחמודה, עם ניחוח אותנטי, בשביל להרגיש כמו מקומי אמיתי, לבשל אוכל מהמצרכים שקניתם ולהתמזג עם הסביבה. בדיוק בשביל זה הקימו את האתר. אבל זה לא הדבר היחיד שתצליחו למצוא בו. ברגע שתבחרו אזור מסוים, הוא ישר ייראה לכם את האופציות לבילויים בסביבה. שווה הצצה.

 

 צפון או דרום?

לא, לא דיברנו על קוריאה. ועכשיו ברצינות, יודעים מה היופי בארץ? היא קטנה. מה שאומר שאפשר לעשות טיול חוצה ישראל וחסכנו לכם התלבטות.

אם בכל זאת, אתם חייבים את ההתלבטות, אז נזכיר שצפון יביא לכם המון שלווה והנאה מהנופים שהוא התברך בו, המרכז יגרום לכם להאיץ את קצב החיים שלכם ודרום מושלם להתבוננות פנימית, עם המדבר הקסום שלו. יודעים בדיוק מה הכיוון? נשאר רק להחליט.

 

 רכב פרטי או תחבורה ציבורית?

הלוואי שבמקרה הזה היינו אירופה, אבל מה לעשות, אנחנו לא ורכב בהישג יד זה חובה. קיימים מגוון מקומות ואתרים, שההגעה אליהם מתאפשרת רק באמצעות רכב והם לא נגישים מספיק בצורה אחרת. אבל, תמיד תוכלו להשכיר רכב לתקופת הטיול ולהשאיר את שלכם למנוחה בבית.

 

 אוכלים בבית או יוצאים למסעדה?

שאלה מאתגרת מעט. אנחנו לא בחו"ל וזה לא שיש איזה מטעמים מיוחדים שתמצאו פה בסופר, שיהיו שונים ממה שהייתם מוצאים באזור מגוריכם. אבל יודעים מה כן יהיה שונה? בכל זאת, כל עיר בארץ, מתמחה בסוג אחר של מאכלים, שמאפיינים אותה. ולא כדאי לוותר על החוויה הקולינרית, שהיא חלק מחוויה כללית מהטיול. אז ממליצים לחקור קצת את הנושא, ברגע שמחליטים על אזור שנוסעים אליו.

כפי שנאמר, ברומא התנהג כרומאי ובירושלים תאכל מעורב ירושלמי.

 

 ילדים – בבית עם הסבים או איתנו בטיול?

הכל תלוי לכמה זמן הטיול. אם החלטתם על סופ"ש, אולי כדאי שתבלו אותו רק שניכם ביחד וככה תוכלו להפוך אותו לזמן רומנטי, שכנראה כבר הרבה זמן לא היה לכם. אם החלטתם על חופשה אמיתית, של כמה ימים טובים, כדאי ומומלץ לקחת את הילדים איתכם. תכירו להם את הארץ, תאפשרו להם לצבור חוויות שילוו אותם כל החיים.

ואם אתם קצת חוששים מה בדיוק אפשר לעשות עם הילדים, נציין שקיימות מגוון אטרקציות וגם דברים חינוכיים לעשות, כמו ביקור במוזיאון המדע המסקרן בטירוף בירושלים או חווית סנפלינג במכתש רמון.

 

 ולסיכום – כמה זה עולה?

תלונו במלון או תשכירו דירה? תאכלו בחוץ או תבשלו בבית? עיר אחת כמו תל אביב או טיולים לשמורות טבע ופארקים?

מה שחשוב לזכור, שאפילו שהחלטתם להישאר בארץ, העלויות עדיין לא יהיו משמעותית יותר נמוכות מחו"ל, אנחנו לא המדינה החסכונית ביותר.

אבל, אחרי שנתיים קשוחות של סגרים באים והולכים, של הנחיות משתנות, של שינויים מהותיים בקריירה ובחיים, כדאי שנהנה מחופשה שמגיעה לנו? כן. ותזכרו, אין לנו ארץ אחרת, שלנו באמת יוצאת דופן ומיוחדת. בואו נהנה ממנה.

חדר שינה

 

בריכה

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו