אילו מקומות אסור לפספס כשנוסעים לירושלים

בירת ישראל

תוכן עניינים

ירושלים נחשבת לאחד היעדים האוהבים ביותר על הישראלים, ולא בכדי. בחרנו בעבורכם בפינצטה את המקומות שאסור לכם לפספס בעת ביקור בעיר ההיסטורית והמיוחדת ירושלים.

 

ירושלים: שפע של פעילויות ומקומות לביקור

אתרים בעלי משמעות היסטורית עמוקה כמו הכותל, העיר העתיקה, הרובע היהודי וקבר רחל זוכים מזה שנים רבות לעשרות אלפי מבקרים אשר פוקדים את האתרים בכל ימות השנה, ובייחוד בחגי תשרי. על אף כי האתרים הללו הפכו לחלק מ DNA של תיירים מישראל ומהעולם, ירושלים טומנת בחובה לא מעט מקומות ואתרים נוספים אשר אינם זוכים לאותה תהודה, וחבל שכך. החלטנו להרים את הכפפה ולקראת הביקור הבא שלכם בעיר באמצעות מיניבוס 20 מקומות ירושלים, להלן חמש מקומות שפשוט אסור לפספס. לגזור ולשמור:

  • בית כנסת החורבה: בשנת 2010 עבר בית הכנסת שיפוץ רחב היקף, ומאז נחשב לאחד האתרים האהובים ביותר בעבור חגיגות של אירועים כמו גם סיור היסטורי אשר מתבצע בכל יום באמצעות מדריכים. בעת ביקור בבית הכנסת תוכלו להתרשם מהמבנה העתיק אשר נבנה במאה ה 15 וכן מאווירת הקדושה המדהימה אותה ניתן לאמץ בחום בעת ביקור בבית הכנסת. בנוסף, תוכלו להתרשם מנקודת תצפית מרהיבה אשר משקיפה אל עבר הרי ירושלים הנהדרים, ולכן מדובר באתר היסטורי וקדוש אשר הוא בגדר חובה בעת ביקור בעיר.
  • מוזיאון ארצות המקרא: אחד המוזיאונים היפים בישראל, אם לא בעולם. מדובר במוזיאון אשר עבר רק לאחרונה תהליך שיפוץ מקיף בהשקעה של מיליוני שקלים. בעת ביקור במוזיאון תוכלו להתרשם ממגוון תערוכות לכל המשפחה וכן פעילויות והדרכות. מומלץ להזמין כרטיסים מראש ולבחון האם אתם זכאים לקבלת הנחה, בהתאם לתנאים המפורטים באתר הרשמי של המוזיאון.
  • גן הפעמון: מגיעים בתקופת האביב או הקיץ? ובכן, זה בדיוק הזמן להגיע ולבקר בגן פעמון הדרור הקסום אשר ממוקם בלב העיר. הגן מטופח מאפשר לכל אחד מאיתנו לחוות את הטבע והאוויר הנעים של העיר ירושלים. מומלץ להגיע למקום עם אוכל משובח אותו ניתן לרכוש בשוק הסמוך, ובכך לתכנן פיקניק מקסים ומהנה במיוחד באחד הגנים היפים בישראל.
  • שוק מחנה יהודה: על אף כי הוא נחשב לאחד המקומות המבוקשים לביקור בישראל, רבים אינם מודעים לעובדה כי גם בלילה מדובר בשוק חוקק חיים. בשוק נפתחו ברים ומסעדות אשר מציעים מגוון רחב של תפריטים מיוחדים ומוזיקה מקפיצה במיוחד, ולכן אם עדיין לא ביקרתם – זה בדיוק הזמן.
  • שכונת עין כרם: עין כרם היפהפייה נחשבת לאחד מאתרי החובה בעת ביקור בעיר ירושלים, ולא בכדי. ברחובות הקסומים ניתן לרכוש שוקולדים מצוינים ולשבת לכוס קפה אל מול הנוף המהמם ועוצר הנשימה של הרי ירושלים. מקום מושלם בעבור ביקור משפחתי או זוגי, בכל ימות השנה.

בירת ישראל

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו