איך עורך דין יכול לעזור לך להשיג אזרחות פולנית: דרישות ותהליך משפטי

לקבל אזרחות פולנית

תוכן עניינים

האיחוד האירופי מונה מספר מדינות שונות, כאשר קבלת אזרחות או דרכון של אחת מהמדינות הללו תאפשר לכם תנועה ומגורים ברחבי המדינות החברות בו, כמו גם זכויות סוציאליות ענפות. ישראלים רבים שזכאים לאזרחות פולנית, שואפים להשיג אזרחות זו על מנת ליהנות מהיתרונות הרבים שלה. כך עורך דין יעזור לכם להשיג אזרחות פולנית.

 

השגת אזרחות פולנית

קבלת אזרחות פולנית היא דבר הרבה יותר אטרקטיבי ממה שהוא נשמע. מי שיש לו אזרחות פולנית, זכאי לזכויות רבות שאזרח במדינה אחרת, כמו ישראל, אינו זכאי להן. פולין חברה כבר כמעט 20 שנים באיחוד האירופי – איחוד המדינות של אירופה, הכולל מדינות כמו גרמניה, צרפת, ספרד, איטליה ושוויץ. אזרחות של מדינה באיחוד האירופי תאפשר לכם ללמוד ולעבוד בכל מדינה נוספת החברה באיחוד.

אזרחות פולנית

מה החוק הפולני דורש מכם?

מכיוון שישראלים רבים הם צאצאים לאזרחי פולין בעבר, או לאנשים שהתגוררו בפולין ולא היו אזרחים בה, לא מעט מהם זכאים לקבלת אזרחות פולנית. החוק הפולני מגדיר בצורה ברורה מי זכאי לקבלת אזרחות פולנית ומי לא. לפי החוק הפולני, צאצאים של אזרחי פולין, כמו בנים של אזרח פולני או נכדים של אזרח פולני, זכאים לאזרחות פולנית, גם אם האזרח שהם צאצאים שלו נפטר.

 

תהליך הוצאת אזרחות בסיוע עורך דין

הוצאת אזרחות, בפולין ובכל מדינה בעולם, היא תהליך בירוקרטי ומשפטי לכל דבר ועניין. מי שמסייע בתהליכים הללו הוא עורך דין. עורך דין שמתמחה בהוצאת אזרחות פולנית לישראלים הוא עורך דין שמיומן בביצוע ההליך, מראשיתו ועד סופו.

 

בחינת החוק באופן פרטני

הדבר הראשון שיעשה עורך דין זה על מנת לעזור לכם להשיג אזרחות פולנית, הוא לברר האם אתם זכאים לאזרחות הזו בכלל. בדיקת הזכאות היא החלק הפשוט בדרך כלל, והיא נעשית באופן פרטני, בהתאם לחוק הפולני אך בהתאם למבקש האזרחות.

בחינת החוק לגופו

איסוף והגשה של המסמכים הדרושים

במידה ונמצא כי הלקוח שמעוניין בקבלת אזרחות פולנית אכן עומד בתנאים שנקבעו בחוק הפולני, עורך הדין ינחה את אותו לקוח בגין איסוף המסמכים הדרושים. רשויות הפנים בפולין יעניקו אזרחות פולנית רק למי שיציג מסמכים שיציגו מדוע הוא אכן זכאי באופן חד משמעי לקבלת האזרחות. עורך הדין יגיש את המסמכים הללו עבור לקוחו.

 

הגשת בקשה לקבלת אזרחות

לאחר שכל המסמכים הדרושים נאספו, יכול עורך הדין להגיש אותם ולהגיש בקשה בשם הלקוח שלו לקבלת אזרחות. הבקשה תוגש לרשויות הפולניות, שיבחנו בצורה קפדנית האם מגיש הבקשה עומד בתנאי החוק.

 

המתנה לבדיקת הרשויות

שימו לב – קבלת אזרחות פולנית יכולה לקחת לא מעט זמן. ישנם מגישי בקשה שמחכים אפילו שנה לקבלת האזרחות המבוקשת. כל עוד ההליך בוצע בצורה נכונה, בסיוע של עורך דין מיומן, לא אמורה להיות בעיה במידה ואתם אכן עומדים בתנאי הזכאות.

לקבל אזרחות פולנית

לקבל אזרחות פולנית

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו