איך להתקשר למדינות שונות בעולם?

חיוג לחול

תוכן עניינים

תקשורת נוחה, יעילה וזולה למדינות שונות ברחבי העולם, היא שירות שישראלים רבים זקוקים לו, ובמיוחד בשנים האחרונות. כיום ניתן להתקשר למדינות שונות בעולם באמצעות אחת משתי שיטות מרכזיות ופופולריות. במאמר נסקור את השיטות השונות, כיצד הן פועלות, ומהם היתרונות והחסרונות של כל אחת מהן. 

 

שיחות לחו"ל ללא תשלום באמצעות רשת האינטרנט

הדרך הפופולרית ביותר לשוחח עם אנשים במדינות זרות היא ללא ספק באמצעות שימוש באינטרנט. כיום ניתן להתקשר בשיחות אודיו בלבד או בשיחות וידיאו באמצעות מגוון רחב של אפליקציות ותוכנות שנועדו לשם כך. החברות הפופולריות ביותר שמציעות שירות זה הן טלגרם, וואטסאפ, סקייפ וזום.

בכדי לבצע את השיחות מסוג זה, יש להתקין את האפליקציה הרלוונטית ולדאוג לחיבור אינטרנט יציב. חלק מהאפליקציות האלה מציעות שיחות בינלאומיות ללא הגבלה, וחלקן מוגבלות בזמן למשתמשים לא משלמים.

 

שיחות לחו"ל באמצעות חבילת שיחות

הדרך השנייה לשוחח עם אנשים במדינות זרות היא על ידי שימוש בחברות התקשורת הישראליות שמציעות שירות זה. חברות אלה משתמשות ברשת הטלפונים הישראלית והעולמית בכדי להעביר את השיחות לכל רחבי העולם. חיוג לחו"ל באמצעות חברות אלה כרוך בתשלום של תעריפי השיחה הרגילים בתוספת של עמלות וחיובית נוספים לפי המדינה אליה מתקשרים.

בדרך כלל מי שמנהל שיחות למדינות זרות בצורה שוטפת, צריך להזמין חבילת שיחות לחו"ל. חבילות אלה הן בעצם תוכניות תשלום שמוזילות את עלותן של השיחות בצורה משמעותית מאוד. כל חברת תקשורת שמציעה שירותים של שיחות בינלאומיות, גם מציעה חבילות שיחות מסוגים שונים שמתאימות ללקוחות שונים, שיש להם צרכים שונים.

 

שיחות לחו"ל ללא חבילת שיחות מוזמנת מראש

ניתן גם לבצע שיחות לחו"ל מהטלפון הנייד או הנייח שלכם מבלי להזמין חבילת שיחות לחו"ל מראש. שיחות אלה נקראות "שיחות מזדמנות". התעריף של שיחות מסוג זה הוא גבוהה בהרבה משל השיחות בחבילות הייעודיות, ולכן מאוד מומלץ להימנע מסוג שיחות זה.

 

יתרונות וחסרונות של השיטות השונות

לכל אחת מהשיטות יש יתרונות וחסרונות. שיחות באמצעות רשת האינטרנט עלולות להיות לא יציבות, לסבול מהפרעות שונות ואף להתנתק בצורה פתאומית כתלות בחיבור לאינטרנט. כמו כן בחלק מהאפליקציות שמציעות שירות זה ישנה הגבלת זמן. שיחות באמצעות חברת תקשורת הן חלקות בהרבה וסובלות מפחות הפרעות. החיסרון המשמעותי ביותר שלהן היא העלות הגבוהה יחסית שלהן, גם במקרה של חיוג כחלק מחבילת שיחות לחו"ל.

 

ביצוע שיחות בינלאומיות – סיכום

ביצוע שיחות לחו"ל באמצעות האינטרנט או באמצעות חברת תקשורת הן שתי הדרכים הפופולריות ביותר בישראל כיום. בדרך הראשונה יש לדאוג לחיבור לרשת ולהוריד את האפליקציה הייעודית. בדרך השנייה יש להירשם לחבילת שיחות מחו"ל של אחת מחברות התקשורת הישראליות. לכל אחת מין השיטות יש את היתרונות והחסרונות שייחודיים רק לה ולכן חשוב להכיר אותם בכדי לבחור בצורה נכונה.

חיוג לחול

תוכן עניינים

רוצים לפרסם אצלנו באתר? השאירו פרטים ונחזור אליכם

אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
כתבות אחרונות באתר
כתבות נוספות שאולי תאהבו